AndroidHealthClinic

'Nederland zonder Marokkanen'

Joepie, Fonkmeistah post nog maar eens de niet kloppende en al tig keer geposte cijfers van neo nazi site Heemland.

In Nederland werden vorig jaar 200.495 vonnissen uitgesproken

En daar ging het al mis. In 2000 werden 118.400 strafzaak vonnissen uitgesproken.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...0229ned&D1=a&D2=a&HD=091021-1224&HDR=G1&STB=T

De rest van het Heemlandbetoog is al net zo crappy onderbouwd. Maar ja je kan ook niet anders verwachten van een malloot als Mart Giesen die vind dat er euthanasie moet worden gepleegd op zwakzinnigen. T4 all over again.

Laatst bewerkt:
Ik zal mezelf even wat nuanceren voordat ik weer virtuele klappen krijg. Ik ben een groot voorstander van een 'Three Strikes and You're Out' systeem. Bij drie zware misdrijven kan iemand zijn biezen pakken en zal zijn Nederlands paspoort worden ontnomen. Marokkanen hebben een dubbele nationaliteit dus dat mag geen enkel probleem zijn; zij kunnen nog altijd terugvallen op hun Marokkaans paspoort. Eens kijken of het daar in het Rif-gebergte veel beter is! Zo wordt het kaf van het koren gescheiden en raken de mensen die wel een vreedzaam bestaan willen leven in onze samenleving niet de dupe van ondoordachte regelingen.

Een geweldloze daad van zelfverdediging van een volk dat zich slechts verzet tegen de dreigende ontwrichting van de samenleving.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Joepie, Fonkmeistah post nog maar eens de niet kloppende en al tig keer geposte cijfers van neo nazi site Heemland.

En daar ging het al mis. In 2000 werden 118.400 strafzaak vonnissen uitgesproken.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...0229ned&D1=a&D2=a&HD=091021-1224&HDR=G1&STB=T

De rest van het Heemlandbetoog is al net zo crappy onderbouwd. Maar ja je kan ook niet anders verwachten van een malloot als Mart Giesen die vind dat er euthanasie moet worden gepleegd op zwakzinnigen. T4 all over again.

Geintegreerde Marokkanen vaker crimineel
Massale criminaliteit door Marokkanen

Meer dan de helft van de Marokkanen in Rotterdam is in aanraking gekomen justitie. Tik eens willekeurig Marokkanen + Utrecht, Amsterdam, Rotterdam of Den Haag in en je komt talloze nieuwsberichten tegen waarin ze in verband worden gebracht met criminaliteit.

Deze feiten ontkennen is niets meer dan je kop in het zand steken. Problemen kunnen niet worden opgelost zolang ze door naievelingen niet erkent worden.

Laatst bewerkt:
Geintegreerde Marokkanen vaker crimineel
Massale criminaliteit door Marokkanen

Meer dan de helft van de Marokkanen in Rotterdam is in aanraking gekomen justitie. Tik eens willekeurig Marokkanen + Utrecht, Amsterdam, Rotterdam of Den Haag in en je komt talloze nieuwsberichten tegen waarin ze in verband worden gebracht met criminaliteit.

Deze feiten ontkennen is niets meer dan je kop in het zand steken. Problemen kunnen niet worden opgelost zolang ze door naievelingen niet erkent worden.

Mooi is dat, eerste leugenachtige Heemlandcrap plaatsen en daarna opeens wel oog hebben voor cijfers die meer in overeenstemming zijn met de werkelijkheid. Vraag ik me toch wie er nou echt naief is.

Dat er grote problemen zijn met bepaalde groepen zal niemand ontkennen maar daarom hoeven cijfers nog niet verdraaid te worden. Cijfers van erkende neo nazi sites hebben al helemaal geen waarde, maar goed van jou had ik niet veel anders verwacht eigenlijk.

Just the facts please, die zijn al onluisterend genoeg.

Slechts twee op de tien bezoekers (20 procent) vindt dat Marokkanen in Nederland thuis horen.

Dat zijn de marokkanen zelf natuurlijk

Terug
Naar boven