nofear train! zei:
Volgens mij heb jij dat ook stiekem gedaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nofear train! zei:

guardian zei:
boerenkool zei:Je snapt niet wat ik bedoel. Natuurlijk, als mensen geweld gebruiken en uiteindelijk zelf het gedood worden, dan hebben ze zichzelf te danken daarvoor. Maar dat is nog niet iets om over te juichen.

martie zei:Ik vind dat wij ons er niet zo druk over moeten maken, met de moderne veiligheid van nu maken terroristen nauwelijks meer kans, er is altijd een kans, maar die is zo klein.
Kijk nou is hoeveel terreur acties al onderschept zijn? Ik weet wel zeker dat er ooit een hele grote terreur actie komt, maar denk dan dat het in Amerika is, niet zo'n klein nutteloos land als Nederland.
boerenkool zei:Je snapt niet wat ik bedoel. Natuurlijk, als mensen geweld gebruiken en uiteindelijk zelf het gedood worden, dan hebben ze zichzelf te danken daarvoor. Maar dat is nog niet iets om over te juichen.
guardian zei:Er zit geen volgbare logica in je post, man.
Je houdt btw de moderne veiligheid verantwoordelijk voor het onderscheppen van terroristisch aanslagen. Ik vermoed eerder dat illegale gevangenissen als Guantanamo-bay en het binnendringen in de privacy daarvoor verantwoordelijk zijn. De methode's die daar gebruikt worden zijn helemaal niet modern btw, integendeel; ze zijn zo oud als de mens zelf; strike fear and you'll gain power!
Op zich niks mis mee, aleen worden daar ook talloze onschuldige burgers ook vastgehouden en gefolterd, jammer.
Mwoah.... ik ken wel wat mensen wiens dood reden genoeg is voor een vreugde dansjeboerenkool zei:Het doden van mensen is nooit iets om je over te verheugen, wie het ook is.
rusa zei:ik ben voor mijn werk (ja, ik ben militair) in beide landen geweest....
2 keer afganistan en 1 keer in irak.
ik mag het eigenlijk niet zeggen maar als je het mij vraagt mogen ze die hele boel daar platgooien!
alle buitenlandse militairen eruit en een atoom bom erop...
mischien dat ze dan willen luisteren daar! die lui hebben echt nergens respect voor....
nuke the bastards!!!
HAHAHAHAmanofsteel zei:
rusa zei:een atoom bom erop... mischien dat ze dan willen luisteren daar! !!!
RichardV zei:Hmm voorstel Rusa is net te extreem.
Je moet gewoon een voorstel doen daar. Wie wil er blijven en oorlog voeren naar links. Wie wil weg naar rechts.
Iedereen die wil blijven stop je weer in het land en dan de bom erop.
Klaar!
Haha ik vrees van nietCorazon zei:Ik hoop dat we wel wat intelligentere millitairen in Afghanistan hebben dan 'rusa'.

Corazon zei:Ik hoop dat we wel wat intelligentere millitairen in Afghanistan hebben dan 'rusa'.