Fitness Seller

NeedtoGrow gaat loggen

Still growing strong Ey? Gaat goed zo te lezen!

• Topic Starter Topic Starter
Still growing strong Ey? Gaat goed zo te lezen!

zeker, zeker :p
Ik moet wel zeggen dat het extra eten nu even stil is gelegd tot mijn nieuwe schema begint. Ik eet nu gewoon op onderhoud even een paar dagen.

Wel 6 liter water op vandaag tot nu toe dus kilo's zijn er vandaag goed aan. Even goed reinigen alles van binnen :p

Zeer leuke log! Goed bezig man ik ga je zeker volgen!

plaats later wel een filmpje i.p.v deze foto's..

Laatst bewerkt:
zo quads, hamstrings trainen. Dan weekend off en volgende week mijn
nieuwe schema beginnen :)

Laatst bewerkt:
been training zit erop, zaten wel wat pr's in en voelde dam goed!!!!

squats in smith machine
12x 50k
8x 70k
8x 80k
6x 90k
8x 80k

stiff leg deadlift
8x 60k
8x 90k
8x 90k

leg curls( seated 1leg)
12 x 25k
8x 30k
8x 30k

front squat( leg extension was bezet door 2 mensen, toen maar andere oefening gedaan) Heb deze nooit eerder gedaan nog.

Front squat in smith machine

12x 30k
8x 40k
8x 50k
8x 40k

Ik had de bar eerst op mijn schouders liggen, zo dacht ik het wel eens gezien te hebben. De gym eigenaar gaf mij de tip om hem tussen mijn onderarmen en bovenarmen te laten rusten, als het ware dus tussen mijn elleboogholtes. Voelde wel een stuk beter aan zo die druk van mijn schouders af.
Maakt dat wat uit?

Had hierna wel beetje spierverkramping van mijn biceps maar vind ik niet erg, misschien zelfs beetje bicepsstimulatie?!? w00t superdude??

Kwam vandaag voor de 100e keer iemand naar me toe , hij zei dat ik niet zo diep moest squatte want het zou slecht zijn voor me aanhechtingen :P

Laatst bewerkt:
al met al ben ik erg tevreden met de progressie die ik in de vakantie bereikt heb met dit schema.
Binnenkort weer school en blijf gewoon met schema's werken. BOek ik veel meer resultaat mee.

Goei dikke borst ook al gozer!

Goed bezig mag! Nette borst! :)

thanks mannen!
borst is idd 1 van mijn beste spiergroepen.
Ben een superdude met grote borst biceps !

Net even 10km hardgelopen in 45 min op nuchtere maag voor het eerst, ging vrij goed :)
Gelijk ff 150 gram havermout+40 gram whey erachteraan geslagen en nu ff chille :D

Of mijn rug is a-symetrisch of de pose is niet helemaal gelukt. Ik hoop het 2e

Mijn haar is eigenlijk blond, op de foto eerder zwart. Vertekent nogal dus...
Rug is op zich wel goed zichtbaar dus post hem toch maar.

zo quads, hamstrings trainen. Dan weekend off en volgende week mijn
nieuwe schema beginnen :)

Ik heb nog niet gestudeerd op poses, maar het ziet er erg goed uit, vind ik! GOed op weg!

Wat scheef betreft... in ontspannen houding lijkt ook je rechterschouder iets hoger... maar weet niet of dat aan de foto ligt.
Laat anders iemand anders de foto maken en even mee kijken... Als je een fly of cable cross doet gaan je armen dan symetrisch?

borst gaat lekker hoor!

en voor wat ik zo kan beoordelen mag er wel iets meer massa op je benen?
of komt dit door de foto

thanks sue en marvin :P
weet ook niet echt sue, moet zegge dat ik niet zo vaak in de spiegels kijk tijdens het trainen. Zal er eens op letten.

@marvin, vind zelf mijn benen en borst de sterkste punten. Benen komen hier idd niet erg goed uit. Zal over paar dagen even benen pic plaatsen ook dan. Kuiten lopen wel achter vergeleken bij mijn bovenbenen.
Kan nu mijn benen niet echjt aanspannen, spierpijn is er en niet zo'n beetje ook :p

zojuist een nieuewe oefening ontdekt, de hack squat met barbell :p

die ga ik zeker eens uitproberen en misschien ook wel opnemen in mijn schema in plaats van de leg extension.
Lijkt me een leuke oefening

zojuist een nieuewe oefening ontdekt, de hack squat met barbell :p

Is een goede oefening inderdaad, ook zeker voor de lower back en de rest van je core.

Zou de leg extension er wel in houden hoor. Prima isolatie oef die eigenlijk op elke beendag wel gedaan moet worden.

Is een goede oefening inderdaad, ook zeker voor de lower back en de rest van je core.

Zou de leg extension er wel in houden hoor. Prima isolatie oef die eigenlijk op elke beendag wel gedaan moet worden.

oke, je hebt denk ik ook wel gelijk :)
Aangezien ik toch morgen begin aan mijn nieuwe schema, maak ik een wijziging in de beentraining
De front smith squat vervang ik voor barbell hack squat. Lijkt me een stuk fijner en bij beide is de target de quads.

plaats later wel een filmpje i.p.v deze foto's voor een completer beeld.

Laatst bewerkt:
ok, ik heb een filmpje gemaakt. Moet me even verdiepen hoe ik die op dit forum kan plaatsen.

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

training van vandaag:
deadlift
8x 80k
3x 8 x 100k

pull-ups
8x bw
8x bw+6k
5x bw+4k en 3x bw
8x bw

bent over barbell row
8x 40k
3x 8 x 50k

cable row
4x 8 x stand 11

barbell shrugs
8x 60k
8x 80k
2x 8 x 90k

barbell curls
8x 30k
6x 35k- > fail
2x8x30k

hammer curls
6x 16k-> fail
8x 16k
6x 16k+2x 14k
5x16k + 1x 14k+ 2x12k

Goede training. Ga je log zeker volgen.

Even op youtube loaden en dan gewoon de link kopieren zie je het filmpje in de post.

Terug
Naar boven