AndroidHealthClinic

NeedtoGrow gaat loggen

dit lijkt me een leuk log, ik ga je volgen...

als ik mij niet vergis, zag ik het begin staan dan je 1.70 was en 65 kilo woog... met zon fysiek:eek:
ik zou je al gauw op zon 80 kilo schatten :o
ook je krachtstats vond ik tegen vallen met zon fysiek...
succes!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt sue,kwark en ronnie.

Ik ben nu denk ik zo'n 6 weken bezig met dit schema, heb het niet goed bijgehouden voordat ik dit logje begon. Had wel al progressie gemaakt.
Weeg nu zo'n 68 kilo denk ik, heb geen weegschaal hier en al tijdje niet gewogen.

@tymen, bedankt :p

Mijn krachtstats vallen misschien wat tegen maar ik maak altijd een full rom en negatieve rep duurt 4 sec of iets dergelijks. Probeer altijd lange tijd spanning op de spier te houden iedere herhaling. Dit werkt voor mij het beste. :)

Daarnaast ben ik ook heel lang ondervoed geweest en sinds dit veranderd is gaat mijn kracht/fysiek vooruit.
Vooral armen/benen is er progressie te zien.
Rug vind ik nog steeds achter lopen en wordt keihard aan gewerkt.

Misschien interessant om te weten. Toen ik 16 was, met dezelfde lengte. Woog ik 48 kilo.
Puur door het feit dat ik elke dag ging hardlopen, 6x in de week fitnessen en misschien 1500 kcal binnnen kreeg elke dag

Laatst bewerkt:
Ga er bij mijn eten ook nog een tandje bovenop gooien door elke maaltijd net iets meer te eten

Lijkt me een goed plan, volgens mij kan je dat wel hebben/gebruiken

Hoe lang nog voor je school begint? Als je na 6 weken alles er uit hebt gehaald, misschien toch eerder met nieuw schema beginnen? Weet niet hoor, moet je zelf aanvoelen... Maar als het nog lang duurt voor je school begint, misschien toch eerder met nieuw schema beginnen?

Lijkt me een goed plan, volgens mij kan je dat wel hebben/gebruiken

Hoe lang nog voor je school begint? Als je na 6 weken alles er uit hebt gehaald, misschien toch eerder met nieuw schema beginnen? Weet niet hoor, moet je zelf aanvoelen... Maar als het nog lang duurt voor je school begint, misschien toch eerder met nieuw schema beginnen?

Mijn school begint over zo'n 3 weken.
Ik zou op zich wel willen beginnen met een nieuw schema, echter is het probleem dat ik dan niet weet welk rooster ik op school heb en dus ook niet echt in kan schatten hoeveel trainingsdagen ik dan heb en welke dagen. Daarom wacht ik het nog maar even af en houd dit schema vol. :P

28uogu1.jpg

2e keer dat ik dit eet vandaag, om 11 uur en nu :p
zilvervliesrijst, kip met sperziebonen,ananas en brocoli. Ernaast wat gerookte zalm :p

Laatst bewerkt:
heerlijk...! Je mag voor mij ook wel een prakkie koken haha

Rug training wordt wel s'middags.
Ga nu naar de gym, moet geknald worden!!
:P

Laatst bewerkt:
haha trainse man! ;)

oke, rug training zit erop. Heb 1 extra oefening toegevoegd omdat mijn schouders in ontspannen houding naar voren hangen. Wordt vanaf nu ook keihard aan gewerkt.

Deadlift
12x 60k
10 x90k
6x 110k
6x 110k
10 x 90k

Bent over barbell row
6x 60k
6x 60k
5x 60k

Pull-ups
8x BW+6k
6x BW+8k
8x BW

DUmbell row
8x 30k
8x 30k
8x 30k

Pulldown to the ear
12x stand 12
8x stand 13
8x stand 13

bent over lateral raise( op incline bank)

12x 6k
8x 8k
10x 8k
10x 8k
6x 10k

De laatste oefening was ook even aanvoelen hoe het precies moet en wlek gewicht me ligt etc.

welke heb je toegevoegd? Bent over lateral raise?
Is het daarnaast ook niet gewoon beetje op je houding letten?
Btw, handig zo'n familie die met je mee-eet! Merken ze daar zelf ook iets van, of aten jullie altijd al gezond?

welke heb je toegevoegd? Bent over lateral raise?
Is het daarnaast ook niet gewoon beetje op je houding letten?
Btw, handig zo'n familie die met je mee-eet! Merken ze daar zelf ook iets van, of aten jullie altijd al gezond?

die heb ik idd toegevoegd ;) . Misschien ook wel op mijn houding letten, ik ga het in ieder geval allebei toepassen. Sterkere rug is altijd goed :P

De rest van de familie doet niet aan sport en eten ook vaak pizza e.d. Ik eet dan wat anders altijd.
ben nu dit aan het oppuzzele .
4 eieren, 100 gram ham en 125 gram rijst :D
2lcpqw6.jpg

die heb ik idd toegevoegd ;) . Misschien ook wel op mijn houding letten, ik ga het in ieder geval allebei toepassen. Sterkere rug is altijd goed :P

ben nu dit aan het oppuzzele .
4 eieren, 100 gram ham en 125 gram rijst :D
2lcpqw6.jpg

Het is maar goed dat je er bij zet wat het is :p

Eetsmakelijk!

haha, ja de foto is niet echt duidelijk :p
dankuwel ;)

Sterke pull ups!

Die bent over side raises op incline bench doe ik ook vaak; goed oefening is dat.
Ik zet het bankje vrij plat; op het eerste gaatje.

Goed bezig met je meals ook.

Terug
Naar boven