- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga er bij mijn eten ook nog een tandje bovenop gooien door elke maaltijd net iets meer te eten
Lijkt me een goed plan, volgens mij kan je dat wel hebben/gebruiken
Hoe lang nog voor je school begint? Als je na 6 weken alles er uit hebt gehaald, misschien toch eerder met nieuw schema beginnen? Weet niet hoor, moet je zelf aanvoelen... Maar als het nog lang duurt voor je school begint, misschien toch eerder met nieuw schema beginnen?

heerlijk...! Je mag voor mij ook wel een prakkie koken haha

+1Mogen rug training, heb er echt zin in. Van die bodybuilding workouts bekijken word ik echt gemotiveerd![]()

welke heb je toegevoegd? Bent over lateral raise?
Is het daarnaast ook niet gewoon beetje op je houding letten?
Btw, handig zo'n familie die met je mee-eet! Merken ze daar zelf ook iets van, of aten jullie altijd al gezond?
. Misschien ook wel op mijn houding letten, ik ga het in ieder geval allebei toepassen. Sterkere rug is altijd goed 

die heb ik idd toegevoegd. Misschien ook wel op mijn houding letten, ik ga het in ieder geval allebei toepassen. Sterkere rug is altijd goed
ben nu dit aan het oppuzzele .
4 eieren, 100 gram ham en 125 gram rijst
![]()

Het is maar goed dat je er bij zet wat het is
Eetsmakelijk!
(Sorry NeedToGrow
)whahaha! Ik dacht ook heel even dat het iets anders was..... en dat is niet zo smakelijk hahaha(Sorry NeedToGrow
)