Fitness Seller

NeedtoGrow gaat loggen

ben je aant k*ttN?

• Topic Starter Topic Starter

nee hoor, maar ik ben van mening dat ook cardio goed voor je is.

Overtollig vet heeft geen meerwaarde en kan er gewoon af getrained worden.
+ het feit als je conditoneel sterk bent de samenwerking van cellen beter wordt waardoor de hersteltijden gewoon korter zijn.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat je wat meer moet eten als je zware cardio sessies doet maar dat is geen probleem.

nee hoor, maar ik ben van mening dat ook cardio goed voor je is.

Overtollig vet heeft geen meerwaarde en kan er gewoon af getrained worden.
+ het feit als je conditoneel sterk bent de samenwerking van cellen beter wordt waardoor de hersteltijden gewoon korter zijn.

Waar je wel rekening mee moet houden is dat je wat meer moet eten als je zware cardio sessies doet maar dat is geen probleem.

Maar dan zet je toch gewoon nog steeds vet aan :p Als je je verbrande kcal weer aan eet..

Maar dan zet je toch gewoon nog steeds vet aan :p Als je je verbrande kcal weer aan eet..

tuurlijk zet je voor een deel weer terug vet aan.
maar hetgeen veel mensen vergeten is dat je de voeding ook gebruikt om je spieren weer te voeden.
Ik kan op deze manier mijn spieren van voedsel voorzien maar toch redelijk beperkt vetpercentage houden.

Hetgeen je s'ochtends bij een cardio sessie verbrand is voornamelijk vet.
Als je dan gewoon een normale maaltijd eet zullen je spieren gevoed worden en wordt dit niet automatisch opgeslagen als vet.
Alleen het overtollige wordt opgeslagen als vet wat ik er dan in principe weer af cardio.
Daarnaast is een goede conditie gewoon belangrijk voor zoveel redenen.

Zelf geloof ik niet zo in ''bulk'' en ''cut'' periodes.
Ben van mening als je genoeg eet je spieren zullen groeien. Alles wat overbodig is kwa voeding wordt opgeslagen als vet wat gewoon nutteloos is en je er gewoon af kan trainen.

Zie de meerwaarde er niet van in om met een te hoog vetpercantage rond te gaan lopen.

Laatst bewerkt:
maar hetgeen veel mensen vergeten is dat je de voeding ook gebruikt om je spieren weer te voeden.
Ik kan op deze manier mijn spieren van voedsel voorzien maar toch redelijk beperkt vetpercentage houden.

Als je dan gewoon een normale maaltijd eet zullen je spieren gevoed worden en wordt dit niet automatisch opgeslagen als vet.
Alleen het overtollige wordt opgeslagen als vet wat ik er dan in principe weer af cardio.

Ben van mening als je genoeg eet je spieren zullen groeien. Alles wat overbodig is kwa voeding wordt opgeslagen als vet wat gewoon nutteloos is en je er gewoon af kan trainen.

Zie de meerwaarde er niet van in om met een te hoog vetpercantage rond te gaan lopen.

+1

Ik probeer zo schoon mogelijk te bulken. Het is alleen maar extra werk als je veel omzet in vet. Plus je loopt het risico te veel weg te cutten, waardoor je weer op 0 staat....

Training van gisteravond

deadlift
12x 50
8x 70
8x 90
6x 110
6x 120
8x 80

bent over barbell row
8x 40
8x 50
8x 50

pull ups
8x bw
8x bw+6k
8x bw+6k

chin ups
8x bw+10k
8x bw+12k
8x bw+12k

barbell shrugs
8x 90k
8x 100k
5x 110k
12x 80k

supersetje cable row en seated military press
cable rows:
8x stand 10
8x stand 11
8x stand 12

military press
8x 45k
8x 50k
8x 55k

beetje ab work met weight

sodeknetter, lekker gedeadlift man

Goeie deads inderdaad!

nette training :)

Goed onderbouwt bro.

moet je wel je balans vinden.. Als ik erbij zou gaan hardlopen zal ik 4000 plus moeten eten volgens mij

moet je wel je balans vinden.. Als ik erbij zou gaan hardlopen zal ik 4000 plus moeten eten volgens mij

zeker waar dat je je balans moet vinden :)

bedankt voor de rest mannen :d

training van net

ga de kuiten extra stimuleren.

toe press
4 sets

bench press
12x 50k
8x 80k
6x 90k
6x 95k
3x 100k
1x 110k
6x 80k

incline dumbbell press
8x 22k
8x 28k
8x 30k

incline dumbbell fly
8x 16k
8x 18k
8x 20k

pec dec
3 sets op een machine

triceps rope pushdown
8x 45k
8x 55k
8x 65k

sjit mensen, ik moet weer snel gaan maxen... jullie worden allemaal sterker dan ik.... :(

:P zo motiveren wij elkaar kwark. ik ben jaloers op je schouder kracht :D

ieder heeft zijn sterke punten eh?

Maja, gaandeweg gaan mij de gewichten steeds minder boeien, ik ben verslaafd geraakt aan pomp :D hehehe
Bodybuilding trekt mij toch meer dan PL. Hoewel ik hetv wel knettergeil ehhh gaaf vind als ik weer een PR haal ;)

Damn bro ik begrijp er geen reet van je pakt op de bor 50 kg voor hh en op de bench 90 kg?

Die twee oefeningen horen juiste gelijk te lopen qua kg`s. Neem aan dat je wel weet waarom.......

Voor de rest lekker bezig en sterke DL en bench.

Damn bro ik begrijp er geen reet van je pakt op de bor 50 kg voor hh en op de bench 90 kg?

Die twee oefeningen horen juiste gelijk te lopen qua kg`s. Neem aan dat je wel weet waarom.......

Voor de rest lekker bezig en sterke DL en bench.

Heb je zeker gelijk in man, komt ook puur omdat ik voorheen eigenlijk nooit row varianten deed maar alleen pull ups en pulldowns etc.
Had me er nooit in verdiept en bij ons in de gym is geen begeleiding.

Gaat dus een karwei worden om dit gelijk te trekken maar goed, dat doe ik met plezier.
:)

Daareentegen deed ik nooit deadlifts en squats en military presses terwijl die kwa kracht wel aardig zijn bijgetrokken nu.

Misschien is de techniek bij de bor ook wel verkeerd, moet ik eens gaan bekijken

Dumbbell rows pak ik ook makkelijk 30k per arm maar we hebben geen zwaardere dumbbells, daareentegen pak ik die bor met 50k en kan ik niet zwaarder als ik de stang tot mijn navel wil blijven trekken. :S.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven