The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede volledige training gisteren!
s6 morgen met de legs........

, het zit er al weer op! Morgen rustdagje en dan zondag schouders knallen.ik ben aan het denken om dextrojuice te gaan bestellen aangezien ik er zoveel goeds over lees. Heb het zelf nog nooit gebruikt, is dit echt zo'n aanrader?
Zit te denken om bij xxl , 2 potten whey delicisous en 2 potten dextrojuice te bestellen namelijk.
ps: heb ze besteld

hahaha, je vraagt ernaar maar je hebt ze al besteld
Anyway, goed bezig!
Wilde die toe press trouwens nog doen vandaag - ging toch kuiten doen... is die legpress zo gebouwd, dat als je voet er onderuitkomt je tegen een balk aankomt...
btw revers curl is voor je bovenkant onderarmen toch? wrist curl voor onderkant bovenarmen, en dan reverse wrist curl... bovenkant onderarmen?
. Volgens mij is jou gym ook niet echt hardcore of wel sue? Ook al zo'n k*t leg curl apparaat.(net als bij ons
)
), mis daarentegen wel een paar apparaten en niet alle apparaten zijn optimaal. Begeleiding is ook niet super. Was vandaag wel nieuw gezicht die mensen ging corrigeren (wat ook nodig was),maar eigenlijk komt begeleiding pas als je er om vraagt en vind ik niet altijd optimaal... trainen wel een paar hardcore gasten dat wel, en ik heb tot nu toe alles voornamelijk op eigen houtje uitgezocht dus ik red me wel 

Trouwens ik wil julie niet lekker maken maar die patat met zelfgemaakte pindasaus, careero's,frikandellen en kroketten gaan lekker smaken!!!!!!!

oh, neg karma voor jouw! (weet alleen niet omdat dat is omdat je junkt, of omdat ik mezelf dat echt niet kan toestaan...
)oh, neg karma voor jouw! (weet alleen niet omdat dat is omdat je junkt, of omdat ik mezelf dat echt niet kan toestaan...
)
1 x junken in de zoveel tijd is wel goed, om je stofwisseling een boost te geven 
3 careero's en 750 gram ongewogen patat op..volle buik gekkuh !

3 careero's en 750 gram ongewogen patat op..volle buik gekkuh !

750 gram... ongewogen...
vast heel veel, vast ook heel lekker... ik wil ook een man zijn![]()