XXL Nutrition

NeedtoGrow gaat loggen

goede volledige training gisteren!

s6 morgen met de legs........

suc7 gap! Maak er wat van!

• Topic Starter Topic Starter

bedankt :D , het zit er al weer op! Morgen rustdagje en dan zondag schouders knallen.
Dit was de training van vandaag

Small grip bench press
12x 50k
10 x 60k
6x 70k
4x 70k + 6x 50k

one arm Dumbbell extension
6x 10k
6x 10k
links 10x 10k en rechts 5x 10k + 5x 8k( puur even om te kijken hoe groot het verschil is tussen links en rechts)
5x 10k

Triceps bar pushdown
8x 60k
8x 65k
8x 65k

Skullcrushers( extra oefening om prikkeling te geven)
10 x 20k
10 x 20k
10 x 20k

Reverse curl
10x 20k
6x 25k
6x 25k

Reverse wrist curl
10 x 6k
5x 8k + 5x 6k
4x8k + 5x 6k

Wrist curl
8x 16k
8x 16k
6x 16k( ook hier kon links nog door maar wil verschil niet vergroten)

ik ben aan het denken om dextrojuice te gaan bestellen aangezien ik er zoveel goeds over lees. Heb het zelf nog nooit gebruikt, is dit echt zo'n aanrader?
Zit te denken om bij xxl , 2 potten whey delicisous en 2 potten dextrojuice te bestellen namelijk.

ps: heb ze besteld

Laatst bewerkt:
goede workouts + sups is niet --> need to grow maar --> you are gonna grow!

Jep, dat zijn de basic supplementen..heel handig, ze zullen imo je herstel verbeteren:) Maar zorg wel dat je voeding optimaal is, maar dat is wel zo denk ik:D.

mooie training gap

ik ben aan het denken om dextrojuice te gaan bestellen aangezien ik er zoveel goeds over lees. Heb het zelf nog nooit gebruikt, is dit echt zo'n aanrader?
Zit te denken om bij xxl , 2 potten whey delicisous en 2 potten dextrojuice te bestellen namelijk.

ps: heb ze besteld

hahaha, je vraagt ernaar maar je hebt ze al besteld :p:D
Anyway, goed bezig!

Wilde die toe press trouwens nog doen vandaag - ging toch kuiten doen... is die legpress zo gebouwd, dat als je voet er onderuitkomt je tegen een balk aankomt... :mad:

btw revers curl is voor je bovenkant onderarmen toch? wrist curl voor onderkant bovenarmen, en dan reverse wrist curl... bovenkant onderarmen?

hahaha, je vraagt ernaar maar je hebt ze al besteld :p:D
Anyway, goed bezig!

Wilde die toe press trouwens nog doen vandaag - ging toch kuiten doen... is die legpress zo gebouwd, dat als je voet er onderuitkomt je tegen een balk aankomt... :mad:

btw revers curl is voor je bovenkant onderarmen toch? wrist curl voor onderkant bovenarmen, en dan reverse wrist curl... bovenkant onderarmen?

Ja, dacht hoe eerder ik ze bestel hoe eerder ik ze binnen heb. Stond als ik voor 3 uur bestel dat ik ze volgende dag in huis heb maar weet niet of dit ook op zaterdag geldt. Whey heb ik wel altijd gebruikt maar nog nooit dextrojuice.

Is dat een soort anabolenjuice!?!! Ga ik nu groeien als koool ? ik wil gro0te biceps ja toch je weet zellluf

Maar idd, wat je zei over curls klopte sue:). Volgens mij is jou gym ook niet echt hardcore of wel sue? Ook al zo'n k*t leg curl apparaat.(net als bij ons :P)

hahaha, komt wel goed met die biceps van jou!
Sja... gym is denk idd niet echt hardcore... dumbles gaan wel tot 60 (gelukkig, ik kan vooruit :p), mis daarentegen wel een paar apparaten en niet alle apparaten zijn optimaal. Begeleiding is ook niet super. Was vandaag wel nieuw gezicht die mensen ging corrigeren (wat ook nodig was),maar eigenlijk komt begeleiding pas als je er om vraagt en vind ik niet altijd optimaal... trainen wel een paar hardcore gasten dat wel, en ik heb tot nu toe alles voornamelijk op eigen houtje uitgezocht dus ik red me wel :p
En hoes jouw gym?

oh jou gym is volgens mij dan nog best goed.
Mijne is wel te doen, maar komt meer omdat ik geen andere gyms ken denk ik.
Dumbbells gaan tot 30kg , geen squat- of powerrack.
Geen hardcore mensen , echt 0,0 :p

Dus ja, overall meer fitness gericht dan bodybuilding. Dit is ook wat de eigenaar wil. Voorheen was 20kg de max dumbbells en dat heeft hij na veel vragen verhoogd tot 30kg. Daarbij zei hij wel gelijk dat dat het max is wat er kwam omdat hij geen bodybuilding sfeer wilde creeren.

Verderop zo'n 15km van mijn huis is wel 1 hardcore gym. De eigenaresse is daar juliette bergman, die is best bekend in de bodybuilding wereld. Ironman heet die gym .Ben daar ook wel eens wezen trainen en daar gaan de gewichten wel een stuk zwaarder, echter is de gym waar ik nu ben zo dichtbij huis en kan er voorlopig nog wel vooruit.

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Vanavond een junk maaltijd patat met alles erop en eraan :P
Dat is alweer een maand of wat geleden dat ik gejunkt heb dus tijd om er volle bak tegenaan te gaan :d :D

Trouwens ik wil julie niet lekker maken maar die patat met zelfgemaakte pindasaus, careero's,frikandellen en kroketten gaan lekker smaken!!!!!!!

Trouwens ik wil julie niet lekker maken maar die patat met zelfgemaakte pindasaus, careero's,frikandellen en kroketten gaan lekker smaken!!!!!!!

:eek::eek::eek: oh, neg karma voor jouw! (weet alleen niet omdat dat is omdat je junkt, of omdat ik mezelf dat echt niet kan toestaan... :p)

3 careero's en 750 gram ongewogen patat op..volle buik gekkuh !

Junken ftw

Chille log trouwens :thumb:

Voorlopig genoeg gejunkt voor de komende mand.
Nu gewoon weer aan me voedingsschema houden :)

Morgen schouders, vandaag rustdagje. Pff ik zou liever gaan trainen maar weet dat er dan toch niks uitkomt doordat triceps kapot zijn :D

Goed zo gozer, breng je vreten op orde, en gaat flink knallen, weet ik zeker! Prettig weekend gap!

Terug
Naar boven