- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je hebt uitgeslapen?
Waarom ga je 1 x in de 2 weken hardlopen?
Trainse vanavond!

Zo, lekker getraind weer!
kwark, echt je gaat er heus wel van houden! Zit ook wel verschil in kwaliteit moet ik zeggen, een is wat stroever dan de andere, maar een heeft weer meer koolh dan de ander, of minder eiwit... Met wey wordt wel zoeter.
Oh, hoeveel zei je? Dat is denk ik een giga schotel... Moet er niet aan denken, maar gelukkig hebben wij andere doelen![]()

Zo, lekker getraind weer!
kwark, echt je gaat er heus wel van houden! Zit ook wel verschil in kwaliteit moet ik zeggen, een is wat stroever dan de andere, maar een heeft weer meer koolh dan de ander, of minder eiwit... Met wey wordt wel zoeter.
Oh, hoeveel zei je? Dat is denk ik een giga schotel... Moet er niet aan denken, maar gelukkig hebben wij andere doelen![]()

Vast wel wat vet erbij ook maar zal me een worst zijn, zolang het maar niet te hoog oploopt
. Anders doe ik gewoon wat cardio en ik verlies sowieso wel snel vet.
Oh, wat je zegt over kwark... dat heb ik bij bananen!!!

Neem melkan kwark, deze is gewoon lekker, doe hem wel een uurtje of 2 in de vriezer, wordt die wat romiger, wel af en toe even doorroeren.. Is gewoon de magere kwark van melkan (Of de Magere Franse, deze vind ik zelf lekkerder)

Mooie trainingen, netjes die pull ups bij je rugtraining. Zijn die wide grip?
Wel blijven ademen he tijdens je beentraining![]()