AndroidHealthClinic

NeedtoGrow gaat loggen

Lekker knallen gap! Suc7!

• Topic Starter Topic Starter
En je hebt uitgeslapen?
Waarom ga je 1 x in de 2 weken hardlopen?
Trainse vanavond!

Ik was om 6 uur even wakker, toen heb ik een havermout shake op met whey en ben ik weer gaan slapen tot 9 uur:p

Loop 1 keer in de week hard om de conditie bij te houden + me onderbeen spieren.
Als ik een lange tijd niet hardloop en ga beginnen krijg ik altijd heel veel last aan mijn scheenbenen, als ik het zo bijhoud is het prima. :D
Doe het liever meer maar dan verbrand ik er teveel kcal mee en ik wil ook massa bouwen dus moeten keuzes gemaakt worden.

Training van vandaag zit erop ;)
Was om 3 uur gegaan

Deadlift
12x 60k
8x 90k
6x 110k
4x 110k+4x 90k
10x 90k

Bent over barbell row
12x 50k
6x 60k
8x 55k
8x 55k

Als ik zwaardere gewichten ga pakken kan ik me rug niet recht houden want nijg ik om te gaan smokkelen, dan liever gewoon even dit gewicht!

Pull up's ( ik heb de lat pull down vervangen door pull ups)

6k dumbbell tussen mijn benen 8x
6x dumbbell tussen mijn benen 6x
bodyweight 9x

Dumbbell row
6x 30k
8x 30k
10 x 26k

Pulldown to the rear
9x stand 12
6x stand 13
12x stand 10

Rug helemaal vol!! :)

Morgen de beentraining, heb er zin in!!
Lekker zwart voor je ogen zien en helemaal kapot gaan , heerlijk :P

Nou, vanaf vanavond is er weer kwark in huis.
Dat wordt vanavond weer een bekertje kwark wegwerken met lange tanden waarschijnlijk, maar goed ga het nu proberen met aardbei whey erdoor en deed het voorheen puur uit het buikje. Misschien werkt t zo beter.

Net denk ik een maaltijd van 1000 kcal op kwa vis aardappelen etc. Achja moet groeien toch :D

Zo, lekker getraind weer!

kwark, echt je gaat er heus wel van houden! Zit ook wel verschil in kwaliteit moet ik zeggen, een is wat stroever dan de andere, maar een heeft weer meer koolh dan de ander, of minder eiwit... Met wey wordt wel zoeter.

Oh, hoeveel zei je? Dat is denk ik een giga schotel... Moet er niet aan denken, maar gelukkig hebben wij andere doelen :p

kwark, echt je gaat er heus wel van houden! Zit ook wel verschil in kwaliteit moet ik zeggen, een is wat stroever dan de andere, maar een heeft weer meer koolh dan de ander, of minder eiwit... Met wey wordt wel zoeter.

Oh, hoeveel zei je? Dat is denk ik een giga schotel... Moet er niet aan denken, maar gelukkig hebben wij andere doelen :p

Wat ook lekkere kwark is.. bij de lidl heb je van die potten met smaken passievrucht.. vanille..aardbei..kersen..aardbei-limoen

Ze smaken allemaal heerlijk :D

Die naturel kwark kon ik ook niet wegkrijgen

Ik heb denk ik 2 maanden lang puur kwark uit het bakkie gelepeld waarbij ik halverwege elke keer begon te kokhalzen.
Geloof me ik eet veel maar ik reageer echt vaag op kwark :P

Echter zit ik het nu met een schepje aardbei whey te eten en is prima te doen! Wordt nu dus standaard in me schema opgenomen. Moet alleen wel extra potten whey gaan bestelle want ze raken leeg :D

Lennart, die kwark waar jij het over hebt bevat denk ik wel veel suikers?

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Even een update, toen ik dit logje begon woog ik 65.8 kilo en nu 67,1 . Gaat dus de goede kant op :) Vast wel wat vet erbij ook maar zal me een worst zijn, zolang het maar niet te hoog oploopt :P. Anders doe ik gewoon wat cardio en ik verlies sowieso wel snel vet.

Zeker, goede kant, kwark goed, wey inslaan goed!

Oh, wat je zegt over kwark... dat heb ik bij bananen!!!

En die kwark van de lidl zal idd veel suikers bevatten...

;)
Oh, wat je zegt over kwark... dat heb ik bij bananen!!!

Ja zo heeft iedereen wat denk ik :P

Ik woog nu 70.1kg en vanmorgen 67,1kg
Dat gaat hard . Nog nooit 2x op een dag op de weegschaal gestaan maar dat is wel een aardig verschil tussen s'ochtends en s'avonds zeg :P

Neem melkan kwark, deze is gewoon lekker, doe hem wel een uurtje of 2 in de vriezer, wordt die wat romiger, wel af en toe even doorroeren.. Is gewoon de magere kwark van melkan (Of de Magere Franse, deze vind ik zelf lekkerder)

goed zo gap! Lekker hardcore!

Gaat lekker vriend.
Sterke gewichten voor je bodyweight trouwens!

Neem melkan kwark, deze is gewoon lekker, doe hem wel een uurtje of 2 in de vriezer, wordt die wat romiger, wel af en toe even doorroeren.. Is gewoon de magere kwark van melkan (Of de Magere Franse, deze vind ik zelf lekkerder)

ik had gister idd melkan kwark op maar deze kwam van een andere supermarkt die hebben wij hier niet in de buurt.

Wordt normaal gesproken dus een ander soort kwark van de AH magere franse oid
Gooi er gewoon een schep whey door dan is het goed te doen :P

@Kwark & koekie , thanks! :)

ik heb best al een tijd getrained maar ging nooit veel eten dus kwam niet veel aan maar kracht nam wel toe, denk dat dat 1 van de redenen is. :P
Spieren leerden efficienter te werken maar hadden geen voeding om het volume te doen toenemen.

Zometeen been trainen, wel spierpijn in me onderrug van het deadliften maar goed. Gewoon knallen :P

Hehe..ik neem Milsa kwark van de Aldi in België, 11,2gr eiwitten/100gr! :D

En nog heerlijk ook! De gewichten liggen trouwens hoog makker!:wl:

Met een schepje whey is kwark echt heel lekker.
Gaat lekker hier succes met trainen en groeien.

Been training zit er op!

Squat( smith , full squats)
10x 30k
8x 60k
8x 80k
5x 90k
6x 80k

leg extension
12x 65k
8x 75k
8x 80k
8x 70k

Zwart voor me ogen na dit, 5 min rust gehouden.

stiff leg deadlift
10x 60k
8x 80k
6x 80k

leg curl( 1 leg)
9x 30k
8x 35k
8x 35k

Calve raises
10x 70k
8x 80k
8x 80k

Seated calve raises
12x 80k
10 x 100k
7x 100k
15 x 70k

toe press verwijderd van schema, na deze 2 oefeningen zitten mijn kuiten supervol en zie de meerwaarde van de toe press erbij niet. + het feit dat je bij leg curl ook gastrocnemius belast

Laatst bewerkt:
Mooie training beescht!

Je trapt lekker tot alle lucht uit lichaam is geperst, zo hort dat! :D

Goed getraind! Compli!
Eum... help me even, wat bedoel je met toe press?

Ja was een zware training, toen ik zwart voor me ogen begon te zien en zweten etc voelde ik me wel ff k*t maar goed. Nopainnogain ;)

Toe press is de oefening op de leg press waarbij je je voeten onderaan plaatst. Alleen het voorste gedeelte van je voet bevind zich op de plaat en dan duw je jezelf weg. Je tenen blijven continue op de plaat.
Hier train je je gastrocnemius mee, wat de oppervlakkige kuitspier is. Die train je ook met de standing calve raises en is synergist(hulpspier) bij de leg curl

Mooie trainingen, netjes die pull ups bij je rugtraining. Zijn die wide grip?

Wel blijven ademen he tijdens je beentraining ;)

Terug
Naar boven