XXL Nutrition

New log

Succes Ries :D

Ik kom zo snel mogelijk weer meedoen... zodra die pols het weer doet :p [voel me met de dag leeglopen en zwakker worden :P]

gaat weer lekker ;) suc6 met je nieuwe log and happy newjear

• Topic Starter Topic Starter
Goodluck rich. En de beste wensen nog! ;)

Tnx kerel, jij ook nog de beste wensen!:D

Succes Ries :D

Ik kom zo snel mogelijk weer meedoen... zodra die pols het weer doet :p [voel me met de dag leeglopen en zwakker worden :P]

Schiet maar op jij. Met die nieuwe halters ben ik al aan het stoeien, dus je hebt dadelijk veel in te halen;)

gaat weer lekker ;) suc6 met je nieuwe log and happy newjear

Tnx kerel, idem!

Hehe loop niet te b**chen over die cardio. Je wilt niet weten hoe ik zweet.
Ik bouw dat dadelijk allemaal op. Niet te snel. Ik verbrand nu al als een beest. Verzwaren komt op zijn tijd.

Benen voor het eerst in 6 weken ofzo.
Bewust maar niet teveel sets gedaan en de GHR er nog maar ff uitgelaten. Kreeg nu al krampen op ongeveer de helft van de training:D

Squat
1 x 10 x 90
1 x 10 x 120
1 x 3 x 150 (pijp was toen al leeg:o )
Leg Press
1 x 12 x 200
1 x 12 x 240
Leg extensions
2 x 12 x 20 (per been)
Leg curl
2 x 12 x 20 (per been)
Standing leg curl
2 x 12 x 15 (per been)
Standing calf raises
1 x 12 x 80 (per been)
Seated calf raises
1 x 12 x 60

cardio 30 minuten incline 0 speed 5,4 km/h

Lekker getraind, niet te zwaar. Anders kan ik morgen geen stap zetten;)

Morgen nog ff rug en achterkant schouders en dan zit de 1e week in het nieuwe jaar er weer op:)

Ziet er netjes uit,vind wel dat je je kuiten licht traint of zijn die al huge???

Ziet er netjes uit,vind wel dat je je kuiten licht traint of zijn die al huge???

Weinig stes en gewicht omdat ik lang niks gedaan heb. Plus moest nog cardio er na doen:)Kuiten maten vorige week 49. Maar heb ze al op 54 ofzo gehad, en daar moeten ze nu waan voorbij komen.
Volgende week gaan ze 6 sets krijgen.
Plus 80 kg is max op zittend apparaat en 180 bij de staande. Echter per been doe ik die staande, dus mijn gewicht plus 80 kg. Is toch al 226 kg;)

Weinig stes en gewicht omdat ik lang niks gedaan heb. Plus moest nog cardio er na doen:)Kuiten maten vorige week 49. Maar heb ze al op 54 ofzo gehad, en daar moeten ze nu waan voorbij komen.
Volgende week gaan ze 6 sets krijgen.
Plus 80 kg is max op zittend apparaat en 180 bij de staande. Echter per been doe ik die staande, dus mijn gewicht plus 80 kg. Is toch al 226 kg;)

Ah zo , vind toch dat het echt goed gaat man,na een stop.Ben zelf tot 160kg staand gegaan , wist niet dat je je eigen gewicht erbij deed optellen , heb dit zelf nooit gedaan.Suc6 man en ga zo door!!!

Als je zo'n training te zwaar doet kan ik het me voorstellen dat je de dag d'r op niet meer kan lopen! :bow2:

Rugtraining

Deadlift
1 x 10 x 70
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
Dumbbell row
1 x 10 x 43
1 x 8 x 63
1 x 4 x 73
Dumbbell shrugs
1 x 10 x 43
1 x 8 x 63
1 x 8 x 63
Barbel row
2 x 10 x 70

cardio 30 minuten incline 0 speed 5,8 km/h
Snelheid cardio is nu goed. Nu ga ik langzaam aan opwerken tot 60 min. Elke week 5 minuten erbij.
Zodra ik dan op 60 min zit ga ik langzaamaan de incline toepassen.

Was fijne training. Nu kan ik dus zwaarder dumbbell roeien:D . Deadlift en barbell row ff lichter gedaan.
Wel ff moeite met de grip zo zwaar bij dumbbell row, maar komt goed, ik pas meestal snel aan.

Wel lichte irri bij mijn onderarm, vandaar dat ik geen pull down, of pull ups heb gedaan.
Moet het de komende weken niet te gek maken met mijn onderarm en dan ben ik er hopelijk vanaf.

Ah zo , vind toch dat het echt goed gaat man,na een stop.Ben zelf tot 160kg staand gegaan , wist niet dat je je eigen gewicht erbij deed optellen , heb dit zelf nooit gedaan.Suc6 man en ga zo door!!!

Staand gaat bij ons tot 180. Dat deed ik op een gegeven moment zo makkelijk, dat ik per been ben gaan doen, echter is het niet simpel delen door 2. Dat werkt niet zo. Je eigen gewicht is natuurlijk ook een factor.

Als je zo'n training te zwaar doet kan ik het me voorstellen dat je de dag d'r op niet meer kan lopen! :bow2:

Was nog niet eens een zware training, maar de benen zijn nu wel aardig naar de klote:D

Ga het morgen eens proberen want dan staan de benen op het programma , bedankt man...

Probeer anders te rennen op 8km/h. Ik vind dit zelf een lekker tempo het is niet te snel en niet te langzaam. Of lopen en dan de loopband helemaal schuin omhoog zetten(zo ver mogelijk) en dan de snelheid om 5km/h en dan je voet helemaal afwikkelen met lopen dus goed stappen, als het goed is voel je het naderhand ook aardig in de kuiten ;)

Hmm 8 km/h is voor mij te snel om lekker te lopen en dan moet ik al in looppas. Dat vind ik niks.
Ben van nature een sprinter een geen jogger.

Incline werkt bij mij erg lekker, maar ik bouw dat langzaamop. Mijn snelheid is nu goed genoeg, en ga dus nu de lengte opveoerne, met 5 minuten per week.
Dus over 6-7 weken zit ik op een uurtje. Dan ga ik langzaamaan inclinen.

Hmm 8 km/h is voor mij te snel om lekker te lopen en dan moet ik al in looppas. Dat vind ik niks.
Ben van nature een sprinter een geen jogger.

Incline werkt bij mij erg lekker, maar ik bouw dat langzaamop. Mijn snelheid is nu goed genoeg, en ga dus nu de lengte opveoerne, met 5 minuten per week.
Dus over 6-7 weken zit ik op een uurtje. Dan ga ik langzaamaan inclinen.

Je kan bijvoorbeeld varieren, eerst 8 a 10 minuten rennen op 8km/h(joggen) dan 1 minuut rustig lopen op 5km/h en dan vervolgens de loopband helemaal schuin en blijven lopen op 5km/h voor 5 minuten ofzo? En dan weer vervolgens helemaal plat en rennen op 8km/h voor 10 minuten. Ik vind dit soort afwisseling best fijn. Meestal als ik dan van plat naar schuin begin ik ook meer te zweten, wat opzich ook best fijn is.

Ik zweet van sec 1 al;)
Ik moet die cardio vol zien te houden. Conditie boeit me niet. Ik wil alleen maar vetverbranding. Dus hoef niet zo heel hard te lopen.
Tempowisselingen zijn wel goed, maar niet noodzakelijk.
Ik heb nu al hekel aan cardio, en al helemaal als ik echt moe word:)

Hehe je db rowt zwaarder dan je bb row:D

Terug
Naar boven