- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes Ries
Ik kom zo snel mogelijk weer meedoen... zodra die pols het weer doet[voel me met de dag leeglopen en zwakker worden
]
gaat weer lekkersuc6 met je nieuwe log and happy newjear
dat is toch geen cardio man, dat is gewoon wandelen!dat is toch geen cardio man, dat is gewoon wandelen!
Hangt ervan af hoe "incline" die staat, als die redelijk sT staat vind ik dit ook best zwaar. Ook goed voor de kuiten!
Naja, zolang je hartslag maar in de vetverbrandingszone is.
)

Ziet er netjes uit,vind wel dat je je kuiten licht traint of zijn die al huge![]()
Kuiten maten vorige week 49. Maar heb ze al op 54 ofzo gehad, en daar moeten ze nu waan voorbij komen.
Weinig stes en gewicht omdat ik lang niks gedaan heb. Plus moest nog cardio er na doenKuiten maten vorige week 49. Maar heb ze al op 54 ofzo gehad, en daar moeten ze nu waan voorbij komen.
Volgende week gaan ze 6 sets krijgen.
Plus 80 kg is max op zittend apparaat en 180 bij de staande. Echter per been doe ik die staande, dus mijn gewicht plus 80 kg. Is toch al 226 kg![]()
. Deadlift en barbell row ff lichter gedaan.Ah zo , vind toch dat het echt goed gaat man,na een stop.Ben zelf tot 160kg staand gegaan , wist niet dat je je eigen gewicht erbij deed optellen , heb dit zelf nooit gedaan.Suc6 man en ga zo door!!!
Als je zo'n training te zwaar doet kan ik het me voorstellen dat je de dag d'r op niet meer kan lopen!![]()

Hmm 8 km/h is voor mij te snel om lekker te lopen en dan moet ik al in looppas. Dat vind ik niks.
Ben van nature een sprinter een geen jogger.
Incline werkt bij mij erg lekker, maar ik bouw dat langzaamop. Mijn snelheid is nu goed genoeg, en ga dus nu de lengte opveoerne, met 5 minuten per week.
Dus over 6-7 weken zit ik op een uurtje. Dan ga ik langzaamaan inclinen.