Fitness Seller

Next Gen vs PC

voor hoe lang ongeveer tot ik em weer moet opgraden? (gpu dan)

Jaartje of 3-5 redt je vaak wel als je nu een high end kaart koopt.
Ik doe over het algemeen 6 jaar met mijn GPU's en dan speel ik 6 jaar later gewoon de nieuwste games op hoogste specs.

• Topic Starter Topic Starter
Jaartje of 3-5 redt je vaak wel als je nu een high end kaart koopt.
Ik doe over het algemeen 6 jaar met mijn GPU's en dan speel ik 6 jaar later gewoon de nieuwste games op hoogste specs.

oeh das wel lkkr
moer nog ff tijdje sparen dus

Heb momenteel een redelijk goeie game PC (vroeger was het een top ding, nu al weer wat verouderd natuurlijk) en een PS3. Puur afhankelijk van welke games je speelt. Ik vind bijvoorbeeld games met voertuigen leuker op de PS3, en de vele strategy games die ik speel, spelen beter op de PC.

Ik zou momenteel alleen geen PS4 moeten hebben, amper leuke games.

PC hier, maar mijn favo games zijn strategy = eigenlijk alleen speelbaar op pc
Hiernaast speel ik ook op het moment alleen diablo 3.

Dus ik denk dat het meer ligt aan wat voor spellen je wilt spelen.

PC all the way!!!

PC, maar ook omdat je strategy games amper goed kan spelen op een console. Gebruik zelf dan ook nog de GPU voor encoding en decoding van video. Eens in de zoveel jaar upgraden naar een videokaart van de vorige generatie kost me minder dan meerdere console-spellen kopen per jaar.

Koop mijn games wel op de PC maar dan eigenlijk altijd via een sale via Steam of andere sites die steam-keys verkopen. Hoef niet zo nodig de allernieuwste games te hebben. Na een half jaar worden de meeste games toch al gedumpt terwijl de console games dan nog steeds vrij prijzig zijn.

Heb mn pc alweer een tijdje, maar vliegt nog steeds alle games met gemak.
Goed inlezen.

PC hoeft ook niet zo duur meer te zijn (ja je kan het zo duur maken als je wilt).
ik heb sinds kort een (ook meerderen nu voor F@H) GTX750Ti tot mijn beschikking,

en dat is me een klein snel kaartje :eek:
en neemt bijzonder weinig(watt) van de PSU...

niet gek doen he ray

Lekker op console. Achterover leunend in je stoeltje met een chille controller in je hand. Schijfje kopen en erin doen, niks geen gezeik.

Lekker op console. Achterover leunend in je stoeltje met een chille controller in je hand. Schijfje kopen en erin doen, niks geen gezeik.

Op pc lekker stiekem downloaden!En dan probeer ik de games die echt leuk zijn te kopen als ik geld heb.

Daarnaast moet je toch een pc hebben, leg er 300 euro bij en je hebt een game pc.

Och ik koop het sowieso wel. Ik speel overigens vooral fifa en dat speel ik 100 x liever op een console. Enige spel ook wat beter tot zijn recht komt op een console (omdat ze daar veel meer moeite in stoppen).

Ik heb het allemaal gehad en pc is toch het beste moet ik zeggen.
Ik hou het nooit langer dan een paar weken vol op de xbox/playstation, daarna word het saai.

Op de pc kan je gewoon veel meer en zoals velen al zeggen kan je die ook upgraden.

PC als je money hebt, je moet namelijk jaarlijks toch wel een paar upgrades doen als je mee wilt gaan met de 'mode', die eigenlijk wel belangrijk is als je nieuwe games op high end wilt spelen. als je 'connecties' hebt in de gamingwereld kun je wel je oude onderdelen aan een mooie prijs verkopen zodat je slechts een klein beetje verlies hebt (soms tientallen euro's maar als je nog garantiebewijs hebt, etc).

als je online speelt ook zou ik ook investeren in een decent internetprovider.

PC toch wel. De hardware is lastiger, om up to date te hoduen en te onderhouden (drivers, stof, ...). Maar de software, tja, dat is praktisch gratis als je wat je weg kent op het net (zowel legaal als illegaal).
Met software maak je gewoon alles goed, een Steam sale maakt een PS sale gewoon belachelijk.

Eind september een ps4 kopen met FIFA 15.. meer heb ik niet nodig :p

PC is handig voor als je single player games gratis wilt spelen door gewoon te downloaden.

Fifa ik dacht dat het Evo was ?

pc: strategy en rpg gaat beter op pc, de rest interesseert mij barweinig en online vrienden heb ik enkel op die games.

Terug
Naar boven