Fitness Seller

niet meer afvallen, zelfde voedingsschema, evenveel sporten

• Topic Starter Topic Starter
.Ik zie er echt nog niet anorexia uit hoor. Wil dit gerust met foto bewijzen.

Ik had die 45 in gedachten en was mijn doel geworden...maar als jullie hier allemaal zeggen dat ik dat beter niet doe hou ik het bij mijn 46nu.

Kan je me dan zeggen hoe ik mijn spieren kan behouden, meer moet eten maar geen vet bij 'kweken'?

Ik ben best benieuwd naar een foto eigenlijk, gewoon om te zien hoe je er niet dun uit kunt zien met 45 kg.
Er ''anorexia'' uitzien bestaat niet, omdat iemand met anorexia ook best stevig kan zijn.

Als je je spiermassa wilt behouden en je vetmassa wilt behouden, moet je op onderhoud eten. Dus eten op een bepaalt aantal kcal waarbij je niet aankomt en niet afvalt.

Voila

2014-06-08 17.20.59.jpg

Je moet écht niet dunner worden hoor! (maar goed..dat is dus mijn mening). Je hebt best weinig vet.

Zie je het niet zitten om spiermassa bij te komen? Dan eet je ietsjes meer dan je onderhoud.

Goh ik weet niet of meer spieren mooi gaat zijn? Ik ben idd geen bodybuilder en dat is ook niet mijn ambitie.

Ik heb wel een jaar lang hard gewerkt, veel getraind en superclean gegeten met dit resultaat. Ik was echt niet gelukkig met mijn buik en love handles en dat wil ik niet meer terug. Mijn voeding kan ik volhouden...Ik zou graag misschien iets minder 'moeten' sporten van mezelf want dit belemmert soms mijn eigen en sociale leven. Ik heb vaak echt geen zin maar moet van mezelf en dan ga ik ook...En omdat ik bang ben om bij te komen blijf ik dat zo doen...

Je krijgt dat ook niet zo snel meer terug ;) Zolang jij het gewoon in de gaten houdt, kan je optijd ingrijpen. Je hebt het niet kwijtgeraakt in een dag dus krijg je het ook niet terug in een dag.
Sporten om jezelf gezond te houden is natuurlijk prima, maar probeer inderdaad een balans erin te vinden.

Hoe kan ik meer spieren krijgen zoals jij zei en toch meer eten? Hoe werkt dat?

Je krijgt raad maar je wilt er niks mee doen.

Heb je mijn posts niet gelezen??
En aan je foto te zien: stop met afvallen het is echt genoeg zo.
Lees ook even in de vrouwen sectie;,ik heb gereageerd op een vrouw met ongeveer vergelijkbare situatie als jou

Titel: ik wil er voor gaan maar ik loop vast

Laatst bewerkt:
Ah jawel!

Dus vanaf nu 1600kcal ipv 1450? En minder cardio?

Hoe kan ik meer spieren krijgen zoals jij zei en toch meer eten? Hoe werkt dat?

Om meer spieren te krijgen (en toch je vet niet te hoog laten oplopen) eet je 200 kcal meer dan je onderhoud. Voor jou geldt denk ik gewoon, ietsjes meer eten, goed trainen en dan bekijken hoeveel resultaat je hebt om je kcal inname vervolgens te verhogen.

Krachttraining en meer eten, je lijkt op een kind.

Ik eet nu 500 onder mijn onderhoud...Dus kan moeilijk 700 kcal meer gaan eten... misschien stilletjes opbouwen? Elke week wat meer.

Ik eet nu 500 onder mijn onderhoud...Dus kan moeilijk 700 kcal meer gaan eten... misschien stilletjes opbouwen? Elke week wat meer.

Als je je onderhoud weet, zou ik 2 weken op onderhoud gaan eten. Als je dan aankomt, dan klopt je onderhoud niet, dan ligt je onderhoud iets lager.
Na die 2 weken kan je +200 gaan eten.

Heb je wel een goed trainingsschema verder?

Ik heb geen trainingsschema... ik doe enkel groepslessen.

3X per week bodypump, dat is vooral krachttraining. Kan ik dat blijven doen? Dat is telkens een uur.

Op andere dagen kan ik half uurtje circuit kracht training doen?

Je kunt beter een echt trainingsschema volgen (dus niet letten op de tijd).
Kijk eens rond op het forum, er zijn verschillende soorten manieren van training, zoals een split, ub/lb en fullbody.

Afvallen terwijl je 40kg weegt :roflol:, volgens mij zit je op het verkeerde forum!

Krachttraining en meer eten, je lijkt op een kind.

+1 Op deze manier gaat het echt fout met je
Je geeft aan dat je soms geen zin hebt om te sporten, dat zijn signalen dat je niet herstelt bent.
Ik zou ook vaker eten om de 2 - 3 uur E KH V Bereken je macro's.
Met krachttraining wordt je niet breed echt niet, wel strakker in je vel

http://forum.dutchbodybuilding.com/f294/meisjes-jullie-voorbeeldlichaam-203168/

Hier is echt geen enkele vrouw met jouw gewicht, die zijn allemaal zwaarder

Heb je mijn posts niet gelezen??
En aan je foto te zien: stop met afvallen het is echt genoeg zo.
Lees ook even in de vrouwen sectie;,ik heb gereageerd op een vrouw met ongeveer vergelijkbare situatie als jou

Titel: ik wil er voor gaan maar ik loop vast

Ja, maar jouw posts veranderen er toch niks aan of ze wel of niet iets met de raad doet?
(inmiddels doet ze dat wel dus).

Afvallen terwijl je 40kg weegt :roflol:, volgens mij zit je op het verkeerde forum!

Ik weeg helemaal geen 40. Ik ben hier om raad te vragen!

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Ik weet ondertussen dat ik verkeerd denk... het is een soort verslaving. Daarom kom ik hier hulp zoeken. Bedankt aan degenen die me raad hebben gegeven, ik ga zeker meer eten en anders trainen als ik de schema.s begrijp.

Aan alle anderen...veel plezier met anderen uit te lachen. Als jullie vinden dat ik niet op dit forum hoor... jullie anders ook niet met zo.n uitspraken!

1.58 en 45 kg? Dat is een skelet met wat huid erom heen, bah... Iets meer vet en wat meer spiermassa mag wel, je moet natuurlijk nog wel vrouwelijk eruit blijven zien he en met 1.58 en 45kg ben je dat in ieder geval niet echt meer (lees alles plat)

Terug
Naar boven