MuscleMeat

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Nog geen clen toen? :D

• Topic Starter Topic Starter
Nee hij heeft het inmiddels geloof ik wel eens toegegeven in een video op youtube. Hij zei wel dat hij zijn eerste wedstrijd natty had gedaan. Maarja wat boeit de hele natty/niet-natty discussie ook???
Indien men er eerlijk over is niet veel. Ik besluit zelf mee te doen aan die contest en zal toch verdomd droog moeten zijn of hele zieke foto's moeten hebben om 1, 2 of 3 te worden..

Indien men er eerlijk over is niet veel. Ik besluit zelf mee te doen aan die contest en zal toch verdomd droog moeten zijn of hele zieke foto's moeten hebben om 1, 2 of 3 te worden..
True, en je hebt in het verleden bewezen dat je in een hele goede shape kunt komen als je echt wilt. Maar ook als men niet eerlijk is heeft de discussie helemaal geen zin. Dan is het ook niet eens een discussie te noemen, maar enkel een kinderachtig welles nietes spelletje. Net als kinderen uit mijn klas op het schoolplein ruzie hebben gehad en geen leerkracht het gezien heeft. En dan maar uitvissen wie begonnen is, ze wijzen beiden de ander aan.

Enfin, de training van vanmiddag! Ging best lekker..maar die low carb + cardio van gister hakte er wel in. Beetje slappe klauwen en af en toe dus gripfails:emo:

Pull:
Alternate cable row (seated):

13kg: 15 (warmup)
20kg: 13 (prima:D)
27kg: 8 (top:fire:)
30.5kg: 6 (pittig!), 6 (1f.), 6 (1 flink forced:fire::fire:)

Matrix pulldown ss Machine shrugs (beide plate-loaded. gewicht/kant):
35kg: 12 (beetje moeizaam:emo:) ss 30kg: 15
45kg: 12 (ineens weer prima, huh??) ss 40kg: 12 (pittig:fire:)
50kg: 10 (pff:fire:) ss 50kg: 10, 10 (2f.:fire:)

Matrix pulldown (alternate):
60kg: 8 (nipt qua grip:emo:)
70kg: 4 (tja:fire:), 4 (weer grip gezeik..)
60kg: 5 (pff:fire:)

Reverse grip pulldown (ramping):
26kg: 12 (warmup)
40kg: 8 (top MMC:fire:)
47kg: 8 (onderarm verzuurd:haar:)
54kg; 8 (1f.:fire:)
61kg: 6 (mèèèh)

Reverse grip cable fly's (rhomboids):
2.5kg: 15, 15, 15, 15 (MMC dingen..5kg is te zwaar:emo:)

Rope face pull:
10kg: 15
12.5kg: 15
15kg: 15, 13 (2f.)

Incline seated dumbbell curl (alternate):
6kg: 20 (warmup)
10kg: 10, 10, 10 (ziek pomp:eek!:)

Seated hammer culr (alternate):
10kg: 12 (top MMC:fire:), 12 (pfff!), 10 (TUT & MMC:fire: sqeez on top!)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (:fuckyeah:)

Nee hij heeft het inmiddels geloof ik wel eens toegegeven in een video op youtube. Hij zei wel dat hij zijn eerste wedstrijd natty had gedaan. Maarja wat boeit de hele natty/niet-natty discussie ook???

Als je als fake natty schema's verkoopt. Verder boeit het mij niet of iemand nou wel of niet gebruikt.

Het is echt wel naar als je jezelf vergelijkt met iemand die zijn/haar lichaam niet naturel heeft bereikt. Voor de gedachte is dat echt wel fucked-up.
Ja het is helemaal misselijk als je aan mensen die er iets minder kijk op hebben, voor 50 euro schemaatjes verkoopt, of lessen van 80 euro met het voorwendsel dat zij er over een tijdje ook zo uit kunnen zien :(

Als je als fake natty schema's verkoopt. Verder boeit het mij niet of iemand nou wel of niet gebruikt.
Haha, bijna alle coaches verkopen schema's welk totaal ongeschikt zijn voor natty's

Het is echt wel naar als je jezelf vergelijkt met iemand die zijn/haar lichaam niet naturel heeft bereikt. Voor de gedachte is dat echt wel fucked-up.
Jup, en het erge is dat er een stuk meer gebruiken dan je denkt ;)

Ja het is helemaal misselijk als je aan mensen die er iets minder kijk op hebben, voor 50 euro schemaatjes verkoopt, of lessen van 80 euro met het voorwendsel dat zij er over een tijdje ook zo uit kunnen zien :(
Haha. Goed geld verdienen. Het is helemaal goud als je een excel sheet maakt met standaard eten en allerlei berekeningen, zodat je enkel iemand zijn stats en doel moet invullen en voilla..een schema:roflol:

Vandaag ondanks mijn halve vrije dag toch maar weer naar werk gefietst. Gewicht vanmorgen net iets onder de 80kg:woot: Taille nog steeds standje zwemband..:rolleyes:

Wel flink wind tegen vanmorgen, bah!

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..

Voeding, donderdag 08-08-2019:
6:00 Iomax
Post-cardio: 6g BCAA (XXL)
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
Intra-cardio: 6g BCAA (XXL) + blik monster energy ultra
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
17:30 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1775kcals, E/K/V = 205g (46%) / 95g (21%) / 65g (33%)

True that!
Klopt wel, maar het is toch wel lastig voor de meeste mensen om zelf de juiste info tussen alle onzin op het internet te vinden en een goed eigen schema te maken...
Klopt, zeker voor een leek.

Enfin..een week niet snoepen werkt wel:roflol:

Weging & meting:
Gewicht: 78.7kg (-2.2kg t.o.v maandag:emo:)
Taille: 73.0cm (-1.9cm t.o.v maandag:woot:)

De planning voor vandaag!

Push:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, vrijdag 09-08-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 9g Cocaine (Pure cut supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 Kom verse tomatensoep (~100kcals) + rijst (~200kcals) + Ayam gulai (totaal ~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)

Gaat hard dan opeens he! :cheer:

Ik ben hier niet zo actief, want op één of andere manier heb ik namelijk zodra ik in jouw log kom instant trek in snoep.

:treuren:

Ik vermijd jou dus een beetje :haha:

Wow, -2kg op enkele dagen! Dat is niet mis Marvin! :)

Terug
Naar boven