- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
@Skatermarvin reverse v squats is dus blijkbaar iets anders als squats 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is deze:@Skatermarvin reverse v squats is dus blijkbaar iets anders als squats![]()
In tegenstelling tot @Bert wil @Skatermarvin juist wel heel veel vervuiling in zijn log.
*in
Is deze:
![]()
Alleen ga ik dan voor het plateau staan. Beweging lijkt wel verdomd veel op een squat trouwens..

Ik denk 3000. Doordeweeks 1500 eten, op zaterdag 7500 en zondag 6000.Wat is je onderhoud eigenlijk? Volgens mij zit je standaard onder je onderhoud... zonder het marvinnen nu en dan uiteraard.
Vond je het niks?Wij hebben ook zoiets staan in de gym maar ik vond het geen handig apparaat - nu weet ik in ieder geval hoe het heet.

Wat is deze?

INderdaad

Nou, nou..het moet niet helemaal random shit worden..In tegenstelling tot @Bert wil @Skatermarvin juist wel heel veel vervuiling in zijn log.
Gelukkig maarAls je het hebt over ‘logvervuiling’ moet je niet bij mij zijn, ik gedraag me nog

..
Doe lekker in @Bert zijn log..daar zijn kuurlogs voor toch?
Prima

Ehm..
Dat is mn punt, ik rel helemaal nergens. Als je boos wil doen tegenover mensen voor zogenaamd ‘topicvervuiling’ dan raad ik je aan om mijn posts eens door te lezen en jezelf af te vragen of het overgrote deel over training/voeding gaat of over onzin.

I know! Ik hou echt van dat apparaat, je kunt er goede focus op leggen. En ook hiervan krijg ik last van die tere knietjes van me..@Skatermarvin deze is echt ideaal voor quads. Je kunt hier echt hard op trainen door bijvoorbeeld loading, dropsets en iso-holds toe te passen![]()
Werkelijk geen idee, maar meestal zie ik er wel fotoproof uit ergens tussen de 76-77.5kg. Dus een kilootje of 5 a 6.@Skatermarvin Hoeveel % denk je te gaan droppen? Heb je een streefgewicht?
Ik schat dat mijn daadwerkelijke onderhoud 2600-2700kcals is.Wat is je onderhoud eigenlijk? Volgens mij zit je standaard onder je onderhoud... zonder het marvinnen nu en dan uiteraard.
Het was eerder zondag 7500 dit weekend en zaterdag is er serieus weinig bijzonders gebeurd qua eten.Ik denk 3000. Doordeweeks 1500 eten, op zaterdag 7500 en zondag 6000.
dus niet te gek veel gedaan. Verder wel tevreden met de workout
)
)
), 8 (2f.), 8 (2 flink forced
), 6 (2f
)
)
)
)
)
)
)