XXL Nutrition

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

• Topic Starter Topic Starter
Rome is leuk maar best duur, 5 euro voor een cola op een terrasje als een beetje in het centrum zit. Mijn tip een dopper of ander water flesje mee. Er zijn op veel toeristenplekken kraantjes met drinkwater waar je kunt vullen, onder r andere bij forum. Goedkoper en gezonder. Meeste bezienswaardigheden zijn goed te belopen dus sneakers aan, pak je direct wat cardio mee.
Die cardio komt wel goed inderdaad en moet eerlijk bekennen dat ik op vakantie niet zo moeilijk doe over uitgaven..geld moet rollen:woot:

Heb ik zo niet ervaren. Even goed uitzoeken waar je gaat zitten om te eten en drinken.
Jij nog tips?
Ik ook hoor. Lekker green apple BCAA shakie na het fietsen vandaag. Lekker fris :zuip:
Ik heb nu een soort blue berry, maar vind de pina colada ook erg nice!:D
Tja, that's life!:cheer:
Even je log wat opvrolijken :P

WP_20190619_08_16_57_Pro.jpg
Staat bij jouw in de pauze ruimte zeker? #ikrekenhetgoed:marvin:

Ga ik zelf ook mijn log op leuken..

Meting & weging:
Gewicht: 80.7 (-2.2kg t.o.v vorige week:woot:)
Taille: 75.0cm (-1.0cm t.o.v vorige week)

En de planning voor vandaag..

Push!
..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 19-06-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Rage (Warrior)* + appel
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Udon noodles + kipfilet + groente + Amoy oyster-garlic sauce:meal: (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

* https://gympower.co.uk/products/warrior-rage-392g-1

Staat bij jouw in de pauze ruimte zeker? #ikrekenhetgoed:marvin:

Yes! Gelukkig eet ik die zachte dingen niet graag, dus is het makkelijk om eraf te blijven.
Chokotoffs heb ik opgegeven sinds ik daardoor eens eens stuk tand kwijtraakte :roflol:

Mooi resultaat in een week tijd, als je het ietwat kan volhouden zal je er scherp bijstaan in Rome :thumb:

Yes! Gelukkig eet ik die zachte dingen niet graag, dus is het makkelijk om eraf te blijven.
Chokotoffs heb ik opgegeven sinds ik daardoor eens eens stuk tand kwijtraakte :roflol:

Mooi resultaat in een week tijd, als je het ietwat kan volhouden zal je er scherp bijstaan in Rome :thumb:
Je moet ook sabbelen op chocotofs...pro-tip!

Er zijn genoeg weken dat het er na het weekend ook weer bij zit..maar heb een rustig weekend voor de boeg
Doe/deed ik ook! Maar uiteindelijk ga je er toch een keer op bijten... En dan rukt de karamel een stuk uit je tand :eek:
Noway! Aan de andere kant..mijn kies is in Amerika verrot gegaan door een autodropje:roflol:

Welkom:cheer:

• Like
Waarderingen: Bubs
mensen die geduld hebben om op chocotoff's te zuigen:rolleyes: Bij mij op werk liggen ze in de koeling en dan bijt ik er na 30 seconden al op... heb regelmatig dat hij dan nog zo koud is dat hij doormidden breekt:laugh:

Lekker bezig, kerel. De cm's en kilo's gaan er vanaf vliegen op dit tempo. Op naar 70 cm taille. :clown:

Die slippers :barf:

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven