- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al weer vakantie? Koop je dagen bij of zo?Verder geen training..wel strafcardio, de laatste voor mijn vakantie en deze 'cut'.

Triest, triest??Triest afscheid van de strafcardio.
Wanneer vertrek je op vakantie?
Ik heb wel een hoop vrije dagen per jaar..maar koop ze gelukkig niet.
)Triest, triest??
Ik vertrek vrijdag ochten 7:20 naar Rome voor 6 dagen (5 nachten)
.
!!Thanks! Ben zeer benieuwd!Rome![]()
.
Geniet ervan! Zeker van al het lekkere Italiaanse eten!!
Bij mij Jamaica en de Dominicaanse..

Mazzelaar! Ik heb precies 4 wk en geen ATV.Triest, triest??
Ik vertrek vrijdag ochten 7:20 naar Rome voor 6 dagen (5 nachten)
Ik heb wel een hoop vrije dagen per jaar..maar koop ze gelukkig niet.
192uur vakantie (4.8 week) + 104uur ADV (2.6 week) = 296uur (7.4 weken)
Maar deze keer heb ik vrij van slechts vrijdag 23 augustus t/m 1 september (6 vakantie dagen dus), daarna heb ik nog recht op ongeveer 64uur (1.6 week)
Dat lijkt me zeker een mooie bestemming, maar dan wel een beetje rondreizen, niet in een AYCE resort.
Dat lijkt me zeker een mooie bestemming, maar dan wel een beetje rondreizen, niet in een AYCE resort.

Het weer zag er even slecht uit..regen en onweer zelfs, maar wel warm! Maar dat is iets bijgetrokkem inmiddels..ach doen we in ieder geval niks aan.Mazzelaar! Ik heb precies 4 wk en geen ATV.
Ben benieuwd, aug was nooit de beste tijd voor Rome (smerig heet en iedereen, inclusief personeel van OV, restaurants en musea op vakantie). Hopelijk is dat iets verbeterd, en met weer moet je mazzel hebben.
Ik weet wel dat ik ook niet weg moet waar ik nu werk!Dominicaanse is wel meer voor rest hangen en misschien 1 of 2 tripjes. Jamaico of bijvoorbeeld Cuba leent zich prima voor rondreizen.Dat lijkt me zeker een mooie bestemming, maar dan wel een beetje rondreizen, niet in een AYCE resort.

Ach..je bent nog niet doodVeel valt op de Domenicaanse niet rondreizen. Jamaica wel. Maar dat wordt een 5 jaren plan![]()
De planning is overigens om in februari een aantal dagen naar Rio de Janero te gaan![]()
I know, we willen voor de carnaval gaan. Dat komt beter uit bij de vrouw haar werk.Rio is tha bomb. Ben er inmiddels al een keer of vijf geweest en kan het iedereen aanraden. Hou er wel rekening mee dat het eind februari carnaval is. Dat betekent dat ook in Rio carnaval gevierd wordt. Dat is geweldig. Ik ben er zelf een keer geweest en carnaval in Rio is in geen enkel opzicht te vergelijken met 'vastelaovendj' in Limburg / carnaval in de rest van het land. Je zou het echt mee moeten maken, want het is fantastisch. Helaas weten hotels en airbnb's dat ook en zijn de prijzen in de week voor carnaval en de week van carnaval een stuk hoger dan normaal. Bovendien is het dan ook super druk. Dus als je daar niets om geeft dan moet je daar wel even op letten en ervoor zorgen dat je niet midden in de carnaval in Rio zit.

Ik veronderstel dat hij het fruit zelf bedoelt. Heb ze iig onlangs in de supermarkt zien liggen (doch niet gekocht).Is mineola een poedervorm of bedoel je echt de vrucht zelf? Ben die namelijk nog nergens tegengekomen![]()
Ja, gewoon fruit..Is mineola een poedervorm of bedoel je echt de vrucht zelf? Ben die namelijk nog nergens tegengekomen![]()
Dat eet ik ook nog weleens..

Ik heb altijd gezegd dat ik mijn vrouw zo min mogelijk wil belasten met mijn sport. Nu ben ik al de hele week nog vroeger moe dan normaal en enigzins chaggo..dan ga ik niet ook nog vragen om pas om 21:00uur te eten. Eten al pas om 19:30 namelijk.Wachten met eten tot na de foto's?
Of wordt het dan heel erg laat?
Mineola's zijn heerlijkIk veronderstel dat hij het fruit zelf bedoelt. Heb ze iig onlangs in de supermarkt zien liggen (doch niet gekocht).

) ss 30kg: 12 (top
)
) ss 40kg: 12, 12 (2 licht forced), 12 (2f.
)
) ss 54kg: 12 (2f. iets met een stroeflopende puley..
)
) ss 61kg: 8 (2f.
nog stroevere h**ren puley!)
) ss 10kg: 12
)
) ss 12kg: 12 (2f.
)
) ss 12kg: 10 (2f.
)
)
), 10 (nipt!)
), 10 (2 flink forced..pumped as f*ck
)
)
) + 8x28kg (pumped!
)

(Tevreden, of een dergelijk workout ideaal is voor de shoot..dat zie ik vanavond
)De Dominicaanse kan je beter skippen. Armoedig pl**ris land. Gouden resorts waar je bijna niet af komt. Tripjes mega duur.