Fitness Seller

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Triest afscheid van de strafcardio :(.
Wanneer vertrek je op vakantie?

• Topic Starter Topic Starter
Triest afscheid van de strafcardio :(.
Wanneer vertrek je op vakantie?
Triest, triest??

Ik vertrek vrijdag ochten 7:20 naar Rome voor 6 dagen (5 nachten)

Al weer vakantie? Koop je dagen bij of zo? :D
Ik heb wel een hoop vrije dagen per jaar..maar koop ze gelukkig niet.

192uur vakantie (4.8 week) + 104uur ADV (2.6 week) = 296uur (7.4 weken:woot:)

Maar deze keer heb ik vrij van slechts vrijdag 23 augustus t/m 1 september (6 vakantie dagen dus), daarna heb ik nog recht op ongeveer 64uur (1.6 week)

Rome staat ook nog op mijn bucket list :)

Triest, triest??

Ik vertrek vrijdag ochten 7:20 naar Rome voor 6 dagen (5 nachten)

Ik heb wel een hoop vrije dagen per jaar..maar koop ze gelukkig niet.

192uur vakantie (4.8 week) + 104uur ADV (2.6 week) = 296uur (7.4 weken:woot:)

Maar deze keer heb ik vrij van slechts vrijdag 23 augustus t/m 1 september (6 vakantie dagen dus), daarna heb ik nog recht op ongeveer 64uur (1.6 week)
Mazzelaar! Ik heb precies 4 wk en geen ATV.
Ben benieuwd, aug was nooit de beste tijd voor Rome (smerig heet en iedereen, inclusief personeel van OV, restaurants en musea op vakantie). Hopelijk is dat iets verbeterd, en met weer moet je mazzel hebben.

Mazzelaar! Ik heb precies 4 wk en geen ATV.
Ben benieuwd, aug was nooit de beste tijd voor Rome (smerig heet en iedereen, inclusief personeel van OV, restaurants en musea op vakantie). Hopelijk is dat iets verbeterd, en met weer moet je mazzel hebben.
Het weer zag er even slecht uit..regen en onweer zelfs, maar wel warm! Maar dat is iets bijgetrokkem inmiddels..ach doen we in ieder geval niks aan.

4 weken is weinig zeg..:bang: Ik weet wel dat ik ook niet weg moet waar ik nu werk!
Dat lijkt me zeker een mooie bestemming, maar dan wel een beetje rondreizen, niet in een AYCE resort.
Dominicaanse is wel meer voor rest hangen en misschien 1 of 2 tripjes. Jamaico of bijvoorbeeld Cuba leent zich prima voor rondreizen.

De planning is overigens om in februari een aantal dagen naar Rio de Janero te gaan:o
Veel valt op de Domenicaanse niet rondreizen. Jamaica wel. Maar dat wordt een 5 jaren plan ;)
Ach..je bent nog niet dood

De planning is overigens om in februari een aantal dagen naar Rio de Janero te gaan:o

Rio is tha bomb. Ben er inmiddels al een keer of vijf geweest en kan het iedereen aanraden. Hou er wel rekening mee dat het eind februari carnaval is. Dat betekent dat ook in Rio carnaval gevierd wordt. Dat is geweldig. Ik ben er zelf een keer geweest en carnaval in Rio is in geen enkel opzicht te vergelijken met 'vastelaovendj' in Limburg / carnaval in de rest van het land. Je zou het echt mee moeten maken, want het is fantastisch. Helaas weten hotels en airbnb's dat ook en zijn de prijzen in de week voor carnaval en de week van carnaval een stuk hoger dan normaal. Bovendien is het dan ook super druk. Dus als je daar niets om geeft dan moet je daar wel even op letten en ervoor zorgen dat je niet midden in de carnaval in Rio zit.

Rio is tha bomb. Ben er inmiddels al een keer of vijf geweest en kan het iedereen aanraden. Hou er wel rekening mee dat het eind februari carnaval is. Dat betekent dat ook in Rio carnaval gevierd wordt. Dat is geweldig. Ik ben er zelf een keer geweest en carnaval in Rio is in geen enkel opzicht te vergelijken met 'vastelaovendj' in Limburg / carnaval in de rest van het land. Je zou het echt mee moeten maken, want het is fantastisch. Helaas weten hotels en airbnb's dat ook en zijn de prijzen in de week voor carnaval en de week van carnaval een stuk hoger dan normaal. Bovendien is het dan ook super druk. Dus als je daar niets om geeft dan moet je daar wel even op letten en ervoor zorgen dat je niet midden in de carnaval in Rio zit.
I know, we willen voor de carnaval gaan. Dat komt beter uit bij de vrouw haar werk.
Maar alle tips zijn welkom. Qua locaties, hotels, uitjes en restaurants :)

Enfin..weer iets minder dik vanmorgen.

Vanavond en mogelijk morgen avond foto's maken. Helaas wel pas na het eten, want dat kan even niet anders. Poseren gaat niet helemaal lekker naar mijn zin, maar ben benieuwd!

Weging & meting:
Gewicht: 77.1kg (-1.0kg t.o.v gister)
Taille: 72.0cm (-0.5cm t.o.v gister)

Verder staat er een pull training op de planning vandaag..onderrug & bovenrug zeiken weer behoorlijk, maar ach..we gaan weer alles geven..:woot:

Pull:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 21-08-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 Blik monster energy ultra violet
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + mineola + vit D
Pre-workout: 3/4 scoop Cocaine (Pure cut supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1865kcals, E/K/V = 225g (48%) / 150g (32%) / 40g (20%)

Is mineola een poedervorm of bedoel je echt de vrucht zelf? Ben die namelijk nog nergens tegengekomen:dunno:

Is mineola een poedervorm of bedoel je echt de vrucht zelf? Ben die namelijk nog nergens tegengekomen:dunno:
Ja, gewoon fruit.. ;) Dat eet ik ook nog weleens..:rolleyes:

Poedervorm:rolleyes:

Wachten met eten tot na de foto's? :p
Of wordt het dan heel erg laat?
Ik heb altijd gezegd dat ik mijn vrouw zo min mogelijk wil belasten met mijn sport. Nu ben ik al de hele week nog vroeger moe dan normaal en enigzins chaggo..dan ga ik niet ook nog vragen om pas om 21:00uur te eten. Eten al pas om 19:30 namelijk.

Maak ik de foto's om 21:00 ofzo na wat pompen. Misschien zijn die carbs en het zout wel nuttig shape-wise

Ik veronderstel dat hij het fruit zelf bedoelt. Heb ze iig onlangs in de supermarkt zien liggen (doch niet gekocht).
Mineola's zijn heerlijk:heart:

De training van vanmiddag, wederom met mijn collega. De gewichten van met name plate-loaded daartoe wat lichter, maar daardoor wel echt heel nice qua uitvoering.

Pull:
Matrix pulldown ss machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):

20kg: 15 ss 20kg: 15 (warmup)
40kg: 12 (hard!:fire:) ss 30kg: 12 (top:D)
50kg: 12 (TUT & MMC), 12, 12 (paar alternate:fire:) ss 40kg: 12, 12 (2 licht forced), 12 (2f.:fire:)

Cable row (V-handle) ss Reverse grip pulldown:
26kg: 15 (TUT) ss 40kg: 15
33kg: 12 ss 47kg: 12
40kg: 10 (laatste paar reps traag negatief:fire:) ss 54kg: 12 (2f. iets met een stroeflopende puley..:scold:)
47kg: 10 (2f.:fire:) ss 61kg: 8 (2f.:fire: nog stroevere h**ren puley!)

Rope facepull ss Alternate dumbbell curl:
10kg: 22 (tja:fire:) ss 10kg: 12
12.5kg: 15 ss 12kg: 12 (mèèèn, voelt zwaar:o)
15kg: 15 (2 licht forced:fire:) ss 12kg: 12 (2f.:fire:)
17.5kg: 13 (2f.:fire:) ss 12kg: 10 (2f.:emo:)

Cable curl (midden in kabel station vanaf low puley):
5kg: 15 (top:D)
7.5kg: 12 (2 alternate:fire:), 10 (nipt!)
10kg (alternate): 10 (2f.:fire:), 10 (2 flink forced..pumped as f*ck:fire:)

Reverse grip cable fly's (rhomboids/midden traps):
2.5kg: 20, 20, 20 (TUT, MMC & sqeez:fire:)

Rope pulldown (kneeling):
21kg: 20 (pump & stretch)
28kg: 15 (nice!)
35kg: 10 (godver, de godver..hoerenpuley!:scold:) + 8x28kg (pumped!:fire:)

En toen vond voornamelijk mijn collega het wel mooi geweest!

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Tevreden, of een dergelijk workout ideaal is voor de shoot..dat zie ik vanavond:o)

Terug
Naar boven