- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Welke voordeel heeft deze oefening tegenover zittend? (Heb hem nog nooit gedaan of gezien
)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke voordeel heeft deze oefening tegenover zittend? (Heb hem nog nooit gedaan of gezien
)ff in fout topic gepostTraining vandaag
Triceps pushdowns, barbell curl, upright rows, pulley crunches tot uitputting, verschillende gewichten en reps gebruikt, 25min bezig, super pomp
Seffens BBQ aan, alles zo geteld dat in onder de 3000kcals blijf (dus veel vlees en groentes, geen pasta of aardappelsalade)
Morgen ga ik mijn kcals zo laag zetten als in kan volhouden (zal uiteindelijk wel richting 2500gaan)

Ik vroeg me al af wat de relevantie voor Marvin zijn training was

Mijn AnAnaS is toch ook vloeibaar?Ja, gewoon fruit..Dat eet ik ook nog weleens..
Poedervorm![]()

Een training in andermans log is tot daar aan toe, maar woorden zoals 'seffens' in het log van een Nederlander is wel vragen om ruzie.

Hierover ruzie krijgen zou volgens mij dan toch wel enkel mogelijk zijn in het log van één welbepaalde Nederlander (ik noem geen namen ...)Een training in andermans log is tot daar aan toe, maar woorden zoals 'seffens' in het log van een Nederlander is wel vragen om ruzie.![]()
Subiet heb je ruzieEen training in andermans log is tot daar aan toe, maar woorden zoals 'seffens' in het log van een Nederlander is wel vragen om ruzie.![]()
Ik vind het wel grappig, dat Vlaams. @Galen kan het denk ik ook wel waarderen.Hierover ruzie krijgen zou volgens mij dan toch wel enkel mogelijk zijn in het log van één welbepaalde Nederlander (ik noem geen namen ...)
Seffens, subiet, lopen (voor hardlopen/rennen), morgend, plezant, plattekaas, volwaardige rijst.Goede workout! Perfect weer om te grillen. Niet te warm vandaag...Training vandaag
Triceps pushdowns, barbell curl, upright rows, pulley crunches tot uitputting, verschillende gewichten en reps gebruikt, 25min bezig, super pomp
Seffens BBQ aan, alles zo geteld dat in onder de 3000kcals blijf (dus veel vlees en groentes, geen pasta of aardappelsalade)
Morgen ga ik mijn kcals zo laag zetten als in kan volhouden (zal uiteindelijk wel richting 2500gaan)
Zeker perfect weer. Nog wat pics posten misschien om van te smullen?Goede workout! Perfect weer om te grillen. Niet te warm vandaag...
@Skatermarvin sorry de hijack gaat even door hier.

Onlangs nog gehoord van een ander forumlid. Die vond het woordje "recupereren" (= herstellen) ook best 'grappig, dat Vlaams'.Ik vind het wel grappig, dat Vlaams. @Galen kan het denk ik ook wel waarderen.Seffens, subiet, lopen (voor hardlopen/rennen), morgend, plezant, plattekaas, volwaardige rijst.

Recupereren is gewoon goed Nederlands hoor.Onlangs nog gehoord van een ander forumlid. Die vond het woordje "recupereren" (= herstellen) ook best 'grappig, dat Vlaams'.
Right, @vntl ?![]()
Toch spreken wij het hier haast niet uit.. op taal nazi's na mischien

Thanks voor de tip!De Dominicaanse kan je beter skippen. Armoedig pl**ris land. Gouden resorts waar je bijna niet af komt. Tripjes mega duur.
Probeer maarWelke voordeel heeft deze oefening tegenover zittend? (Heb hem nog nooit gedaan of gezien)

Goed bezig...Training vandaag

Wahahaha..
Gewoon op in gaan..kan allemaal hier!Ik vroeg me al af wat de relevantie voor Marvin zijn training was
Maar eet smakelijk zo![]()
Uhu...
Haha, rare woordenEen training in andermans log is tot daar aan toe, maar woorden zoals 'seffens' in het log van een Nederlander is wel vragen om ruzie.![]()

WhahahahaHierover ruzie krijgen zou volgens mij dan toch wel enkel mogelijk zijn in het log van één welbepaalde Nederlander (ik noem geen namen ...)

Subiet

Ik vind het wel grappig, dat Vlaams. @Galen kan het denk ik ook wel waarderen.Seffens, subiet, lopen (voor hardlopen/rennen), morgend, plezant, plattekaas, volwaardige rijst.

Geen probleem dat kan hier!Goede workout! Perfect weer om te grillen. Niet te warm vandaag...
@Skatermarvin sorry de hijack gaat even door hier.
Doe maar inderdaad! IK heb honger!!Zeker perfect weer. Nog wat pics posten misschien om van te smullen?![]()
Recupereren klinkt als iets met seksOnlangs nog gehoord van een ander forumlid. Die vond het woordje "recupereren" (= herstellen) ook best 'grappig, dat Vlaams'.
Right, @vntl ?![]()

Nog nooit van gehoord!
Gelukkig maar!Toch spreken wij het hier haast niet uit.. op taal nazi's na mischien![]()
Je hoort het wel bij wielren verslaggevers, maar dat zijn natuurlijk vaak LimburgersToch spreken wij het hier haast niet uit.. op taal nazi's na mischien![]()

Ik ken het woord ook wel maar het wordt niet vaak gebruikt iigJe hoort het wel bij wielren verslaggevers, maar dat zijn natuurlijk vaak Limburgers![]()
Wie kijkt er dan ook naar wielrennen?Je hoort het wel bij wielren verslaggevers, maar dat zijn natuurlijk vaak Limburgers![]()

Gelukkig maar..het is ook klaarkomen, en niet ejaculeren..Ik ken het woord ook wel maar het wordt niet vaak gebruikt iig

, dus heb ik net in de gym mijn collega gevraagd wat foto's te maken (toch nog fijn dat hij mee gaat
).
Ik ben naar Oranjestaete in Gouda geweest bij Guido Korver. Hij heeft eerst een zeer uitgebreide intake gedaan, waarin we zo ongeveer alles hebben besproken.
)
)
)

(Kan beter, maar opzich prima gevoel achteraf!)Bleek koppie, maar wel goeie frontEn de voorkant (zoals wel duidelijk is wat issues qua licht)
ziet er inderdaad uitgebreid uit, geeft wel vertrouwen....Ik ben naar Oranjestaete in Gouda geweest bij Guido Korver. Hij heeft eerst een zeer uitgebreide intake gedaan, waarin we zo ongeveer alles hebben besproken.