XXL Nutrition

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Training vandaag

Triceps pushdowns, barbell curl, upright rows, pulley crunches tot uitputting, verschillende gewichten en reps gebruikt, 25min bezig, super pomp

Seffens BBQ aan, alles zo geteld dat in onder de 3000kcals blijf (dus veel vlees en groentes, geen pasta of aardappelsalade)

Morgen ga ik mijn kcals zo laag zetten als in kan volhouden (zal uiteindelijk wel richting 2500gaan)

Training vandaag

Triceps pushdowns, barbell curl, upright rows, pulley crunches tot uitputting, verschillende gewichten en reps gebruikt, 25min bezig, super pomp

Seffens BBQ aan, alles zo geteld dat in onder de 3000kcals blijf (dus veel vlees en groentes, geen pasta of aardappelsalade)

Morgen ga ik mijn kcals zo laag zetten als in kan volhouden (zal uiteindelijk wel richting 2500gaan)
ff in fout topic gepost :p

Een training in andermans log is tot daar aan toe, maar woorden zoals 'seffens' in het log van een Nederlander is wel vragen om ruzie. ;)
Hierover ruzie krijgen zou volgens mij dan toch wel enkel mogelijk zijn in het log van één welbepaalde Nederlander (ik noem geen namen ...)

Hierover ruzie krijgen zou volgens mij dan toch wel enkel mogelijk zijn in het log van één welbepaalde Nederlander (ik noem geen namen ...)
Ik vind het wel grappig, dat Vlaams. @Galen kan het denk ik ook wel waarderen. :P Seffens, subiet, lopen (voor hardlopen/rennen), morgend, plezant, plattekaas, volwaardige rijst.

Training vandaag

Goede workout! Perfect weer om te grillen. Niet te warm vandaag...

@Skatermarvin sorry de hijack gaat even door hier.

Ik vind het wel grappig, dat Vlaams. @Galen kan het denk ik ook wel waarderen. :P Seffens, subiet, lopen (voor hardlopen/rennen), morgend, plezant, plattekaas, volwaardige rijst.
Onlangs nog gehoord van een ander forumlid. Die vond het woordje "recupereren" (= herstellen) ook best 'grappig, dat Vlaams'.
Right, @vntl ? :o

• Topic Starter Topic Starter
De Dominicaanse kan je beter skippen. Armoedig pl**ris land. Gouden resorts waar je bijna niet af komt. Tripjes mega duur.
Thanks voor de tip!

Welke voordeel heeft deze oefening tegenover zittend? (Heb hem nog nooit gedaan of gezien ;) )
Probeer maar ;)
Training vandaag

Goed bezig...:rolleyes:
Wahahaha..
Ik vroeg me al af wat de relevantie voor Marvin zijn training was :roflol:

Maar eet smakelijk zo :)
Gewoon op in gaan..kan allemaal hier!

Mijn AnAnaS is toch ook vloeibaar? :trollface:
Uhu...
Een training in andermans log is tot daar aan toe, maar woorden zoals 'seffens' in het log van een Nederlander is wel vragen om ruzie. ;)
Haha, rare woorden:roflol:

Whahahaha:windup:

Subiet:emo:
:roflol:
Goede workout! Perfect weer om te grillen. Niet te warm vandaag...

@Skatermarvin sorry de hijack gaat even door hier.
Geen probleem dat kan hier!
Zeker perfect weer. Nog wat pics posten misschien om van te smullen? :p
Doe maar inderdaad! IK heb honger!!
Onlangs nog gehoord van een ander forumlid. Die vond het woordje "recupereren" (= herstellen) ook best 'grappig, dat Vlaams'.
Right, @vntl ? :o
Recupereren klinkt als iets met seks:roflol:

Recupereren is gewoon goed Nederlands hoor.
Nog nooit van gehoord!

Toch spreken wij het hier haast niet uit.. op taal nazi's na mischien :windup:
Gelukkig maar!

Zo meer over foto's en een fysio bezoek.

Nu eerst..

Weging & meting:
Gewicht: 77.4kg (+0.3kg t.o.v gister)
Taille: 72.0cm (gelijk t.o.v gister)

Qua planning..

Push:
..

..

En de voeding..

Voeding, donderdag 22-08-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 blik monster ultra violet
10:15 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + + mineolamultivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Big shot (Sample Prozis)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)

• Like
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
Je hoort het wel bij wielren verslaggevers, maar dat zijn natuurlijk vaak Limburgers :D
Wie kijkt er dan ook naar wielrennen?:dunno:
Ik ken het woord ook wel maar het wordt niet vaak gebruikt iig
Gelukkig maar..het is ook klaarkomen, en niet ejaculeren..:rolleyes:

Enfin..even een update in volgorde van tijd.

Foto's:
Gisteravond rond 21:15 foto's gemaakt (~1.5uur na het eten). Het was weer een geklooi qua belichting en ben eigenlijk niet tevreden. Wilde graag licht van boven, zodat alles goed uit kwam, resultaat: overbelicht gezicht en schaduw op benen.
Ook ondervond ik gister avond enorme problemen met het aanspannen van mijn benen:dunno:, dus heb ik net in de gym mijn collega gevraagd wat foto's te maken (toch nog fijn dat hij mee gaat ;)).
Ik zal daartoe waarschijnlijk geen fullbody foto gaan kiezen vanwege de been issues gister. Mogelijk wel een fullbody back double bicep.

Verder kon ik onze camera niet vinden en moest ik het doen met de telefoon. Welk op een of andere manier een soort smoothning over sommige foto's legt.

Al met al ben ik tevreden met mijn shape, maar niet met hoe ik het vast heb gelegd.:no:

Hier gewoon een semi relax rugpose:

nc_oc=AQk2AC9CW62463us4o1WHEelpS153qslCLcNttn6bztnHx1hVfTTNnvEKYLGwF4rIM4&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

En de voorkant (zoals wel duidelijk is wat issues qua licht)

nc_oc=AQlvF-kx7YqYxcB4ViU-QwuDqPuFdAehZim3qGnnCoQUMNbs8EKPeYw_VhergtllNo8&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

nc_oc=AQlq1zU_-UJPU_8YXkASccyuoZMw0VvhmMezxqhBxn0g98gmslBx8LT6NXg8mpB-aIs&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

Kansloos!!
nc_oc=AQkvrQeEaTifPEUlhTZbJXxUKCj88-GH_1Z4CUU681GJLxP_StnfRbfZvGWLFAIlc2Y&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

Fysio:
Waarom opgeven, als je ook nog naar een andere fysio of manueel kan? Inmiddels nummer 6 in 2 jaar tijd:woot: Ik ben naar Oranjestaete in Gouda geweest bij Guido Korver. Hij heeft eerst een zeer uitgebreide intake gedaan, waarin we zo ongeveer alles hebben besproken.

Van wat ik even heb onthouden:

- Staturele aandoening --> Mijn linker heup staat wat lager en draait iets in --> zorgt voor o.a knie en onderrugklachten (Hiervoor heb ik zooltjes)
- Mijn ruggegraat (zit er nog wel gewoon) heeft een vlakke bovenzijde (deze hoort een lichte bolling te hebben) --> aangeboren, maar geeft vaker problemen bij mensen
- Lichte vorm van scorliose, maar zo weinig dat hij het eigenlijk niet wilde benoemen
- Mijn hoofd staat iets naar voren ten opzichte van mijn romp en mijn voorste nekspieren trekken te hard --> aangeboren, maar hier moet ik oefeningen voor gaan doen
- Overontwikkelde borst* in verhouding tot Rhomboids & Serratus (met andere woorden, het midden van mijn rug) --> Oefeningen voor gekregen

* Of onderontwikkelde rug..

Behandeling:
Losmaken van zowel bovenrug als borst

Plan van aanpak:
Borst, Elke dag minimaal 4x10seconden mijn borst rekken --> qua training, meer excentrisch
Nek, Neck tuck 4x8sec & 4x8HH (soort kleine repjes maken)
Bovenrug, Mobiliteits oefening waarbij de ene arm omhoog beweegt en de andere naar achter en dat om en om (mag zo vaak mogelijk) --> Qua oefening meer focus op rhomboids e.d dan lats
Serratus, Serratus pushup ~2a3xpw 4x12HH
Core, toch weer wat meer corestabillity doen zoals plancks (2a3xpw)

Op 5 september heb ik een vervolg afspraak en gaan we kijken of er al wat verbetering inzit. Ik heb er vertrouwen in.

Training:
En dan de training, gelijk maar geluisterd naar de fysio. Meer excentrisch getraind en uberhaupt niet te gek gedaan. Wel te merken dat het de laatste training voor mijn vakantie is.

Push:
Cable fly's (eerder stoppen ipv kapot sqeezen):

7.5kg: 15
10kg: 12, 12, 12

Dumbbell press (4-1-X-1):
22kg: 10, 10, 10, 10 (idem, niet helemaal uitduwen)

In superset met..

Pushdown:
10kg: 15
12.5kg: 10
15kg: 10
17.5kg: 10 (top MMC:fire:)

Tricep extension (midden in kabel station):
2.5kg: 10, 10 (TUT/MMC/sqeez)
5kg: 10 (matige MMC), 12 (3 lelijk:o)

HEX press (dumbbells):
14kg: 12 (controlled)
16kg: 12
20kg: 12, 12 (top, trage negatieven:D)

Seated side raise (alternate):
3kg: 12, 12, 10 (best zo)

In superset met..

Standing frontraise (alternate):
5kg: 12, 12, 12 (top!)

Rating: :marvins::marvins::marvins:(Kan beter, maar opzich prima gevoel achteraf!)

Netjes hoor! Top fysiek man!

Terug
Naar boven