AndroidHealthClinic

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Uiteraard weleens op, maar moet bekennen dat ik wat loom en sloom word van de combi caffeine + 50g suiker.

Ik zou heeeeel graag een ultra in de winkel zien met mango smaak.

~250:roflol:

Serieus? Wat is jouw favo?

Same, same!

Uhu..ik neem ehm enkel op vakantie weleens of op een 'f**k it' dag..
Nice! Peru of Colombia! Super tof!!:cheer:

Gister een mooi stuk Picanha (~600g) gehaald en gedeeld met de vrouw, mijn notenmix in de avond maar weggelaten dus..

Voor:
nc_oc=AQk8Av_1NMULjjGXlcPQtrIFUYJNE5TVvYHpTaoCVasXMmF0DXVasq-ARagUKCtgckY&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

Na:
nc_oc=AQmytycnFh34DtHRrdapwdCDODWS76q78iQe72tRFYs3qKEUAzxmbBJctIwYR3PWZPg&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

Van de binnenkant geen foto..we hadden honger:roflol:

Enfin..weer minder dik opgestaan vanmorgen, eindelijk wat afname van taille. Klote dat die bruiloft morgen wat roet in het eten gaat gooien..:o

Meting & weging:
Gewicht: 77.2kg (-1.5kg t.o.v vorige week:D)
Taille: 72.2cm (-0.8cm t.o.v vorige week:thumbs:)

De planning voor vandaag! Om dat ik morgen niet kan trainen vandaag UB, misschien nog wat kuiten..beetje aanrotzooien dus..:rolleyes:

UB:
..

...

....

En de voeding..weer LOOOOOOW carb

Voeding, vrijdag 16-08-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Xtreme pre (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 40g nightprotein (XXL) + 25g notenmix
19:30 500ml verse pompoen-wortelsoep + ~150g kipfilet (~500kcals)

~1825kcals, E/K/V = 205g (45%) / 115g (25%) / 60g (30%)
Lekker los gaan op die bruiloft:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga me niet enorm inhouden, maar helemaal compleet los hoeft ook weer niet.

Dus niet dingen als twee stukken taart of veel hapjes in de avond:roflol:
Losgaan man. Op zoon feest ga je toch niet kijken op n koekje. Vreten. Vol laten lopen en voor de zekerheid een envelopje extra meenemen. :cool:

OK, misschien voorzichtig zijn als je naar een erg elitaire hogeschool gaat :roflol:

yumm... :drool:
:D

Losgaan man. Op zoon feest ga je toch niet kijken op n koekje. Vreten. Vol laten lopen en voor de zekerheid een envelopje extra meenemen. :cool:
Aha! Dat is dat envelopje die hij bedoelde op de uitnodiging!

Zal wel schelen in gains na de bruiloft:roflol:

Wat betreft vol losgaan of niet..dan ken je me niet goed genoeg ;) Vol losgaan is werkelijk alles vreten en zuipen wat los en vast zit. Dat resulteert gerust in 8000kcals en een week of 2 cutten ongedaan maken ;)

+1. Je moet toch iets over hebben voor je beste maat @Skatermarvin :p
:roflol: Ik ben ook heus niet ongezellig..maar hoef om gezellig te zijn ook geen 2 flessen wijn te drinken en 8 stukken taart te eten..:rolleyes:

Van teveel drank word ik overigens chaggo:o
:roflol: of gewoon beginnen met het envelopje, is de rest ook geen issue meer ;)
Wahahaha

Jah boh. Ik wilde het nog beschaafd houden. Het is wel zijn vriend haha:bmwm::birthday:
Vol gas!!!:shake::nut:

Ik heb het gisteren beschaafd gehouden met slechts 2 stukken vlaai (ipv 2 vlaaien) en van de tapas vooral ham genomen.

Ik heb het gisteren beschaafd gehouden met slechts 2 stukken vlaai (ipv 2 vlaaien) en van de tapas vooral ham genomen.
#dedicated

Vanmiddag weer getraind met mijn collega! Aardig low on energie, dus een keer niet erg dat hij wat minder gemotiveerd is en minder lang wilde trainen..:roflol:

UB:
Matrix pulldown ss Vertical chest press (plate-loaded. gewicht/kant):

25kg: 20 (easy!) ss 30kg: 20
40kg: 15 (sqeez & hold:fire:) ss 40kg: 15
45kg: 12 ss 50kg: 12 (top:D)
45kg: 12 (top MMC), 14 (alternate met hold:fire::fire:) ss 55kg: 9 (nipt!:o), 8 (t*ring!:fire:)
Dropset vertical chest: 60-50-40-30kg: 5-3-2-4 (2f. aardig leeg zeg maar!:zweet:)

Iso-lateral high row ss Wide grip press (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 15 ss 20kg: 15
30kg: 12 (top) ss 30kg: 14 (MMC:fire:)
35kg: 12 (2f.), 10 (TUT & MMC:fire:) ss 35kg: 12, 10
45kg (alternate): 10 (sqeez:fire:)

Cable fly's ss Rope pushdown (andere pulley):
10kg: 15 ss 13.75kg: 12 (stroeve puley, maar geen hoerenpuley:rolleyes:)
12.5kg: 12 (sqeez & hold:fire:) ss 16.25kg: 11 (2f.:fire:)
15kg: 12 (deze puley loopt wel weer hoering:roflol:) ss 18.75kg: 10 (2f.:fire:)
10kg: 20 (sqeez & hold, PUMPED as f**k:fire:) ss 16.25kg: 14 (2 flink forced:o)

Alternate frontraise ss Cable curl (midden in kabelstation):
4kg: 15 (MMC:fire:) ss 5kg: 15 (hard!)
6kg: 12 (beetje slingeren:o) ss 7.5kg: 15 (MMC = top:D)
8kg: 10 (man, man:o) ss 10kg: 10 (2 licht forced), 8+4alternate (nice:D)

Rating: :marvins::marvins::marvins:(Tja, meer ging het niet worden vandaag! Zin in snoep..:marvin:)

Whooohooo lekker volume en lekkere gewichten! waarom maar 3 apenkopjes?
Hmmm snoep..

Beste training maat. En dropset chest met 60kg per kant damn.

Nice, in de spaanstalige landen is vaak veel aandacht voor de goede dingen van het leven: eten, drinken en socializen. Het helpt wel als je een avondmens bent :D
een avondmens ben ik wel ja, voor een uur of half 3 slaap ik zo goed als nooit:o
haha jaa al veel over gehoord, maar in spanje zijn het geen prive scholen en in peru en colombia zijn het wel prive scholen maar niet heel elitair ofzo, en anders lekker rotterdams helemaal de huid volschelden de eerste dag zodat het lijkt alsof ik een kopstoot uitdeel zodra er iemand naar mn pen kijkt:roflol: Heb wel al van andere studenten gehoord dat er nogal wordt gestolen in zuid-amerika dus daar moet ik wel een beetje op letten dan

Whooohooo lekker volume en lekkere gewichten! waarom maar 3 apenkopjes?
Hmmm snoep..
Gister een stuk of 6 snoepjes op, moet kunnen.
Qua apekoppen vond ik het volume en de intensiteit wat matig
Beste training maat. En dropset chest met 60kg per kant damn.
Zijn geen dumbbells hè, maar vind het best pittig
een avondmens ben ik wel ja, voor een uur of half 3 slaap ik zo goed als nooit:o

haha jaa al veel over gehoord, maar in spanje zijn het geen prive scholen en in peru en colombia zijn het wel prive scholen maar niet heel elitair ofzo, en anders lekker rotterdams helemaal de huid volschelden de eerste dag zodat het lijkt alsof ik een kopstoot uitdeel zodra er iemand naar mn pen kijkt:roflol: Heb wel al van andere studenten gehoord dat er nogal wordt gestolen in zuid-amerika dus daar moet ik wel een beetje op letten dan
nooit voor half 3 slapen. Wtf:bang:

Vanmorgen 77.4kg en taille weer iets meer, maar before :toilet:

Verder vind ik dit soort dagen vaak lastig qua eten. Weet natuurlijk niet wat daar allemaal te snaaien valt. Daarom is dit de planning vooraf..

Voeding bruiloft 17-08-2019:
7:30 2 koppen koffie
8:45 150g aardbeien + 45g whey isolaat (XXL) + multivit & vit d
10:45 Barebells protein bar (~200kcals, 20g eiwit)
13:00 45g havermout + 35g whey isolaat +5g rozijnen
* Bruiloft *

E/K/V geen idee

Wahahahaha :marvins:

De 2 zakken apekoppen zitten nog netjes dicht

• Like
Waarderingen: BB_
Verder vind ik dit soort dagen vaak lastig qua eten. Weet natuurlijk niet wat daar allemaal te snaaien valt. Daarom is dit de planning vooraf..
Ik vind voeding plannen op vrije dagen/feesten ook lastig
Deze morgen alleen al :100gr chip, 200gr pinda’s, 3rijstwafels, een hamburger en een pot skyr :s
Ik zit al sinds 5u achter de tv met een zieke baby, stilzitten en stress doet eten bij mij
Straks volgt er nog een BBQ, dus vandaag geen kcals tellen, morgen een “magere kwark dag” voor damage control :p

Ik vind voeding plannen op vrije dagen/feesten ook lastig
Deze morgen alleen al :100gr chip, 200gr pinda’s, 3rijstwafels, een hamburger en een pot skyr :s
Ik zit al sinds 5u achter de tv met een zieke baby, stilzitten en stress doet eten bij mij
Straks volgt er nog een BBQ, dus vandaag geen kcals tellen, morgen een “magere kwark dag” voor damage control :p
Hopelijk niet te ernstig ziek? Beterschap aan je kleintje!
Één dagje wat “minder healthy” kan echt geen kwaad. Maak je daar alvast niet druk om.

Ik vind dat soort dagen ook lastig. Wij gaan aankomende week naar een pretpark, zwembad (centerparks) en zo'n klimklauterpark. Donderdag ga ik naar de Japanner + escaperoom. Dat betekent een hoop plannen zodat ik daar niet perongeluk friet + snacks bestel:p Snoep in de auto is bij ons ook zo'n dingetje. Daarmee overbruggen wij normaal lange autoritten, maar ik ken geen zelfbeheersing :roflol:

Terug
Naar boven