XXL Nutrition

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Bezoekers in dit topic

Positief verrast door je foto's! Heb het idee dat je er beter bij staat dan vorig jaar, en idd iets meer massa hebt gepakt op upperbody..

en dat Natty .... :haar: :windup:

Well done!



Het is tegenwoordig ook allemaal maar normaal hè.. :eek!:

Sluit ik mij bij aan. Heb contest niet gevolgd dit jaar, maar je fysiek is beter volgens mij!
 
Goede progressie gemaakt:D
 
Positief verrast door je foto's! Heb het idee dat je er beter bij staat dan vorig jaar, en idd iets meer massa hebt gepakt op upperbody..

en dat Natty .... :haar: :windup:

Well done!

Het is tegenwoordig ook allemaal maar normaal hè.. :eek!:
Thanks. Je bent niet de eerste dia dat zegt..dus misschien is het wel zo. En heb ik gains gemaakt..:eek!:

Tja, die cocaine is wel een dingetje..:rolleyes:

Je lijkt hier beetje op die gast van A Star is Born.
Haha. Komt door mijn verwilderde look:roflol:
Bradley Cooper bedoel je?

Bekijk bijlage 464223

Is zeker geen lelijk man :o
Heb weleens lelijkere vergelijke gehoord..

Dit vind ik best ok:o
Dus Marvin doet het tegenwoordig met Lady Gaga? :emo:
Hmm..
:o
Volgens mijn vriendin niet idd. Als Marvin nou een gitaarpose doet :D kunnen we goed vergelijken:p
Wahahahaha
Omdat ie zoveel zuipt? :dunno:
Veeg me op:roflol:
Sluit ik mij bij aan. Heb contest niet gevolgd dit jaar, maar je fysiek is beter volgens mij!
Thanks Mouss!
Thanks, jij mag er zelf ook wel wezen.
Uhu!
Goede progressie gemaakt:D
Merci!

En gains...gains heb ik de afgelopen 6 dagen ook gemaakt!

Even een korte opsomming van IG en GB posts..

Dit was na 1 dag..


De kamer:heart:


Wat hapjes en drankjes


We zijn nogal van de tradities, dus wanneer ergens een Hard Rock Cafe zit gaan we daar hoe dan ook heen


Het was best zweterig benauwd, dus dinsdag hebben we in totaal 22km gefietst om te kunnen zwemmen in een zwembad waar je geen badmuts op hoefde. Klein nadeel:

Entree: 20euro pp
Bier: 8 euro
Cocktail: 14-17euro
Cola: 6 euro

:roflol:



We hebben van zaterdag t/m dinsdag een fiets gehuurd! Flink wat kilometers gemaakt, maar dat weegt blijkbaar niet op tegen ons vreet en zuip gedrag..

 
Tja, en dan het verschil tussen zaterdagochtend en maandagochtend na heel wat pizza, wijn, ijs & cocktails..

nc_oc=AQmeWCnzupWtIHEAezxw9l0S48pDJxEJ9Laj0EeShwzbp69okBq-BRWU2Wnb2gL2NJo&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg


Gister bij thuiskomst de volgende traditie, Snackbar!

nc_oc=AQnuDNthT-OZslC6Crbas0NzRuMAIohZwfKCqewrz2JANUVD1ULY3YOh6mb2Q2-qwOY&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg


nc_oc=AQnVLSAmWFpnYMT5YUlI9rutgcugD2-RSjw1g0PoVuKLJn-rErDv-Ms678rLlwcli4w&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg


nc_oc=AQnWKO_b9Rj7naSEtFFCUBqv2MBLhVrb7OCgBTqLJskH4SvkIBclrXHh-OT5qTC0mfM&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg


En dan het 'kut-resultaat'

Meting & weging:
Gewicht: 82.0kg
Taille: 76.5cm

nc_oc=AQkVBdXEy5MV79l-6bkEW5u-GAoNq7erE4D3sMNu8-_L-lnkZR52RzoMBawmR6pufQg&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg


Zo dus maar weer naar de gym en hopen dat het ook veel vocht is. Het ziet er wel zo uit, maar kan natuurlijk niet in de illusie leven dat het enkel vocht is.

Het vreemde is wel dat ik met fietsen 0.0 last van mijn knieen heb gehad en eigenlijk uberhaupt weinig last heb gehad daar en sinds ik gister terug ben heb ik weer enorm last.
Van mijn bovenrug heb ik wel last gehad, maar kwam mogelijk ook omdat mijn stuur wat te laag stond. Verder had ik het idee dat de neck tucks meer kwaad dan goed deden, dus die heb ik niet vaak gedaan..

Ik heb morgen en het weekend ook nog vrij, waarbij ik morgen een dagje naar Denhaag/Scheveningen ga met de vrouw, want ze is jarig.
De echte 'gains' zullen we dus maandag zien..vind herpakken vaak best lastig namelijk ;)
 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil amper zie? Zal toch wel veel vocht zijn zeker.
Foto’s zien er goed uit! Zo te zien een zeer geslaagde trip :thumb:
 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil amper zie? Zal toch wel veel vocht zijn zeker.
Foto’s zien er goed uit! Zo te zien een zeer geslaagde trip :thumb:
Ja ik kan ook bijna niet geloven dat er 4.5 kg verschil tussen zit. Waar dan?
 
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het verschil amper zie? Zal toch wel veel vocht zijn zeker.
Foto’s zien er goed uit! Zo te zien een zeer geslaagde trip :thumb:
Dat is zaterdag vs maandag..het is nu donderdag ;)

En die spray tan dan?
Filter/licht. Mijn buik heeft nauwelijks zon gezien ;)
Ja die, en andere broek en wel/geen schoenen. Hoop ook een andere boxershort.
:roflol:
Ja ik kan ook bijna niet geloven dat er 4.5 kg verschil tussen zit. Waar dan?
Dat is zaterdag vs maandag... ;)
 
Het was best zweterig benauwd, dus dinsdag hebben we in totaal 22km gefietst om te kunnen zwemmen in een zwembad waar je geen badmuts op hoefde. Klein nadeel:

Entree: 20euro pp
Bier: 8 euro
Cocktail: 14-17euro
Cola: 6 euro

:roflol:

Beter een badmutske elk ergens gekocht :eek:
 
Rome :heart: Nu wil ik er nog meer naartoe.
De kilo's neem je er maar bij, op zo'n vakantie moet je gewoon volop genieten.
Bekijk het positief: zonder het fietsen wast het waarschijnlijk +6kg geweest :roflol:.

De reis zag er fantastisch uit, en zelf zie je er ook nog steeds fantastisch uit hoor!
Binnen paar weken sta je er vast weer even scherp bij :).
 
Zoals al door anderen aangegeven, ik zie ook nauwelijks verschil op die foto’s. Om niet te zeggen, zo goed als geen...? Ja, uiteraard wel de tan, de broek etcetera :) Maar echt een opmerkelijke verandering in shape? Niet dus. Dus ook al geeft de weegschaal nu beduidend meer aan, het is je in elk geval niet aan te zien. Goed toch? :o

Verder heerlijke posts en pics van Skatermarvin . Altijd een plezier om te lezen. :o
Geniet nog van de laatste daagjes vakantie!
 
Hij heeft wellicht de voorkant gewoon gebruikt als de achterkant.
Binneste buiten ook nog! :thumbs:
Beter een badmutske elk ergens gekocht :eek:
Ho, ho..wil wel graag dat mijn haar goed zit!
Rome :heart: Nu wil ik er nog meer naartoe.
De kilo's neem je er maar bij, op zo'n vakantie moet je gewoon volop genieten.
Bekijk het positief: zonder het fietsen wast het waarschijnlijk +6kg geweest :roflol:.

De reis zag er fantastisch uit, en zelf zie je er ook nog steeds fantastisch uit hoor!
Binnen paar weken sta je er vast weer even scherp bij :).
Ik maak me ook niet druk hoor. Vakantie is om te genieten!

Rome was echt super. Echter was 6 dagen misschien wat lang. Met de fiets was je zo bij alle hotspots. En mogelijk was Augustus wat te heet.

Zelfs onder een parrasol ging je dood..:zweet:

Zoals al door anderen aangegeven, ik zie ook nauwelijks verschil op die foto’s. Om niet te zeggen, zo goed als geen...? Ja, uiteraard wel de tan, de broek etcetera :) Maar echt een opmerkelijke verandering in shape? Niet dus. Dus ook al geeft de weegschaal nu beduidend meer aan, het is je in elk geval niet aan te zien. Goed toch? :o

Verder heerlijke posts en pics van Skatermarvin . Altijd een plezier om te lezen. :o
Geniet nog van de laatste daagjes vakantie!
Haha, nogmaals. Dat was niet de voor en na shape. Dat was zaterdag vs maandag. Zaterdag vs vanmorgen is wel anders..

Wel huge in de gym vanmorgen, maar die training post ik morgen. (geen foto's ;)). Komen vast meer foto's..we hebben er circa 400:roflol:

Nu mijn contest foto's uitzoeken en een collage maken..
 
Als dat dan niet de ‘na’ shape was, ben ik wel heel erg benieuwd hoe die er dan uit ziet.... :p
 
Als dat dan niet de ‘na’ shape was, ben ik wel heel erg benieuwd hoe die er dan uit ziet.... :p
Niet best ;) maar ook niet heel slecht..
 
Knap vrouwtje heb je daar Marvin :)
 
Back
Naar boven