- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Toch niet een voorbeeld gebaseerd op de thuissituatie, hè.. HÈ? ? ? ?? ? ? ? ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veeg me op

Goeie redding

@Skatermarvin : de meeste vrouwen zullen idd liever wat droger/lichter zien dan pakweg 10kg extra massa.
Laat je trouwens regelmatig je eigen testosteronwaarde controleren?

die verdacht volle haardos bedoel je...Ben ik ook wel benieuwd naar, zou een hoop verklaren![]()

Uit puur egoisme groter worden en je eigen vrouw of vriendin die je 'lelijk' vind.

True, true.. En nee, zie niet in waarom ik dat als natty zou doen als ik geen klachten ervaar.@Skatermarvin : de meeste vrouwen zullen idd liever wat droger/lichter zien dan pakweg 10kg extra massa.
Ik ben zelf zeer benieuwd, maar heb nog nooit de noodzaak gezien dit te laten bepalen. Weet zelf dondersgoed dat wanneer ik weer een 'nood-cut' inzet dat mijn libido wat zakt..Ben ik ook wel benieuwd naar, zou een hoop verklaren![]()
Whahaha
Dat is iets wat lelijke mensen vaak zeggen toch?

ach, als je er een papieren zak over trekt ....

Meeste vrouwen zien liefste droog 108 kg@Skatermarvin : de meeste vrouwen zullen idd liever wat droger/lichter zien dan pakweg 10kg extra massa.

Stiekem wel, maar ze zeggen van niet omdat ze zich anders te onzeker voelen
Wahahaha..mannen denken inderdaad vaak op deze wijze. Echter ken ik niet veel knappe vrouwen die op persoonlijkheid vallen..laat staan neuken

Op de kermis bedoel je?

Dat laatste is zo waar. Zelfs aan het einde van mijn cut vind ik het vaak niet droog genoeg.Ik ben niet van de grootste (afgerond 1m75) en op 90 kg (10-12%) vond mijn vrouw het eigenlijk al TE
Ik vond mezelf nog steeds te dik en te weinig massa![]()
Waar moeten ze zich onzeker over voelen dan?Stiekem wel, maar ze zeggen van niet omdat ze zich anders te onzeker voelen
Over hun eigen lichaam. Vrouwen die zeggen dat ze liever een dadbod hebben liegen gewoon omdat ze zich naast een man die goed in shape is gewoon onzeker voelen.
Is wel deels waar. Vaak zijn ze zelf gewoon luiOver hun eigen lichaam. Vrouwen die zeggen dat ze liever een dadbod hebben liegen gewoon omdat ze zich naast een man die goed in shape is gewoon onzeker voelen.

Over hun eigen lichaam. Vrouwen die zeggen dat ze liever een dadbod hebben liegen gewoon omdat ze zich naast een man die goed in shape is gewoon onzeker voelen.

dames hier op het forum zijn niet echt representatief omdat hun interesse bij fitness/bb'ing ligt.Nog nooit meegemaakt, maar misschien val ik op een ander type vrouw![]()
Je hoort tegenwoordig toch heel vaak dat vrouwen vallen op mannen met een buikje. Kan me in geen opzicht voorstellen wat er aantrekkelijk is aan een man met een buikje. Waarschijnlijk zijn het gewoon vrouwen die zelf ook een buikje hebben en zich zo niet onzeker hoeven te voelen.De discussie over wat vrouwen mooi vinden is al vaak gevoerddames hier op het forum zijn niet echt representatief omdat hun interesse bij fitness/bb'ing ligt.
Zoals ik altijd al heb gehoord van vrouwen, zullen ze eerder een beachboy type (sportief met sixpack) verkiezen boven een massamonster of dadbod.
Je hoort tegenwoordig toch heel vaak dat vrouwen vallen op mannen met een buikje. Kan me in geen opzicht voorstellen wat er aantrekkelijk is aan een man met een buikje. Waarschijnlijk zijn het gewoon vrouwen die zelf ook een buikje hebben en zich zo niet onzeker hoeven te voelen.