MuscleMeat

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

tenor.gif

Oh wacht dat is Keanu en geen Kenau :emo:

@Skatermarvin : de meeste vrouwen zullen idd liever wat droger/lichter zien dan pakweg 10kg extra massa.

Laat je trouwens regelmatig je eigen testosteronwaarde controleren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.109
@Skatermarvin : de meeste vrouwen zullen idd liever wat droger/lichter zien dan pakweg 10kg extra massa.

Laat je trouwens regelmatig je eigen testosteronwaarde controleren?
True, true.. En nee, zie niet in waarom ik dat als natty zou doen als ik geen klachten ervaar.
Ben ik ook wel benieuwd naar, zou een hoop verklaren :trollface:
Ik ben zelf zeer benieuwd, maar heb nog nooit de noodzaak gezien dit te laten bepalen. Weet zelf dondersgoed dat wanneer ik weer een 'nood-cut' inzet dat mijn libido wat zakt..
die verdacht volle haardos bedoel je... :P
Whahaha
Ware schoonheid zit van binnen:D
Dat is iets wat lelijke mensen vaak zeggen toch?

..een goede persoonlijkheid kun je niet neuken ;)

• Like
Waarderingen: LM
  • #1.114
ach, als je er een papieren zak over trekt .... :p
Wahahaha..mannen denken inderdaad vaak op deze wijze. Echter ken ik niet veel knappe vrouwen die op persoonlijkheid vallen..laat staan neuken ;)
Meeste vrouwen zien liefste droog 108 kg:cool:
Op de kermis bedoel je? ;)
Ik ben niet van de grootste (afgerond 1m75) en op 90 kg (10-12%) vond mijn vrouw het eigenlijk al TE :o

Ik vond mezelf nog steeds te dik en te weinig massa :P
Dat laatste is zo waar. Zelfs aan het einde van mijn cut vind ik het vaak niet droog genoeg.

Dan zie ik op IG weer iemand waarbij je zowat iedere vezel van de spier ziet lopen en denk ik: "Ja, dat wil ik ook"
Stiekem wel, maar ze zeggen van niet omdat ze zich anders te onzeker voelen
Waar moeten ze zich onzeker over voelen dan?

• #1.116
De discussie over wat vrouwen mooi vinden is al vaak gevoerd :D dames hier op het forum zijn niet echt representatief omdat hun interesse bij fitness/bb'ing ligt.

Zoals ik altijd al heb gehoord van vrouwen, zullen ze eerder een beachboy type (sportief met sixpack) verkiezen boven een massamonster of dadbod.

Nog nooit meegemaakt, maar misschien val ik op een ander type vrouw :p
De discussie over wat vrouwen mooi vinden is al vaak gevoerd :D dames hier op het forum zijn niet echt representatief omdat hun interesse bij fitness/bb'ing ligt.

Zoals ik altijd al heb gehoord van vrouwen, zullen ze eerder een beachboy type (sportief met sixpack) verkiezen boven een massamonster of dadbod.
Je hoort tegenwoordig toch heel vaak dat vrouwen vallen op mannen met een buikje. Kan me in geen opzicht voorstellen wat er aantrekkelijk is aan een man met een buikje. Waarschijnlijk zijn het gewoon vrouwen die zelf ook een buikje hebben en zich zo niet onzeker hoeven te voelen.

Je hoort tegenwoordig toch heel vaak dat vrouwen vallen op mannen met een buikje. Kan me in geen opzicht voorstellen wat er aantrekkelijk is aan een man met een buikje. Waarschijnlijk zijn het gewoon vrouwen die zelf ook een buikje hebben en zich zo niet onzeker hoeven te voelen.

Kan ik me ook niet in vinden. Dat lijkt me dan idd omdat ze zelf lui of dik zijn :p

Terug
Naar boven