XXL Nutrition

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Bezoekers in dit topic

Of het zijn gewoon hele realistische lillekerds, die niet out of their league proberen :dunno:
 
Nog nooit meegemaakt, maar misschien val ik op een ander type vrouw :p
Dat laatste is vaker van toepassing inderdaad, gelukkig nu gezegend met een bikkel :engel:
Je had wat goed te maken bij Kenau?

De discussie over wat vrouwen mooi vinden is al vaak gevoerd :D dames hier op het forum zijn niet echt representatief omdat hun interesse bij fitness/bb'ing ligt.

Zoals ik altijd al heb gehoord van vrouwen, zullen ze eerder een beachboy type (sportief met sixpack) verkiezen boven een massamonster of dadbod.
Jup, allemaal waar!
Je hoort tegenwoordig toch heel vaak dat vrouwen vallen op mannen met een buikje. Kan me in geen opzicht voorstellen wat er aantrekkelijk is aan een man met een buikje. Waarschijnlijk zijn het gewoon vrouwen die zelf ook een buikje hebben en zich zo niet onzeker hoeven te voelen.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook wel. On the other hand..uitzonderingen daargelaten (genen, ijzeren genen), een sixpack year round vergt werk en wat vaker nee zeggen op 'gezelligheid'..

Als vrouwen dat eenmaal beseffen nem,en ze vaak een klein buikje voor lief ;)
Kan ik me ook niet in vinden. Dat lijkt me dan idd omdat ze zelf lui of dik zijn :p
Jup:roflol:

Of het zijn gewoon hele realistische lillekerds, die niet out of their league proberen :dunno:
Wahahaha..moest het woord 'lillekerds' even 2 keer lezen:roflol:
 
Nee niks goed te maken :p Het zijn feiten en die mag je delen :)
 
Je hoort tegenwoordig toch heel vaak dat vrouwen vallen op mannen met een buikje. Kan me in geen opzicht voorstellen wat er aantrekkelijk is aan een man met een buikje. Waarschijnlijk zijn het gewoon vrouwen die zelf ook een buikje hebben en zich zo niet onzeker hoeven te voelen.
Dat denk ik ook. De meerderheid van de vrouwen valt trouwens ook niet op 'massamonsters'. En zij die er wel op vallen, dat zal ook wel psychologisch te verklaren zijn...
 
Dat denk ik ook. De meerderheid van de vrouwen valt trouwens ook niet op 'massamonsters'. En zij die er wel op vallen, dat zal ook wel psychologisch te verklaren zijn...

Daar ging het hier ook niet over, de vergelijking sixpack / beach boy look versus de dad bod. Niet de Massa monsters versus de dad bod ;)
 
Daar ging het hier ook niet over, de vergelijking sixpack / beach boy look versus de dad bod. Niet de Massa monsters versus de dad bod ;)
Sluit wel aan bij het feit dat een aantal hier Skatermarvin graag aan 'the juice' willen, met het idee 'bigger is better'. Dat is dus nog maar de vraag.
 
Sluit wel aan bij het feit dat een aantal hier Skatermarvin graag aan 'the juice' willen, met het idee 'bigger is better'. Dat is dus nog maar de vraag.

Er zit een wereld aan verschillende soorten fysieken tussen het van Skatermarvin en dat van een massamonster.

Iedereen die denkt dat hij met 1 of 2 kuurtjes winny of een beetje test een massamonster gaat worden komt bedrogen uit ;)
 
Er zit een wereld aan verschillende soorten fysieken tussen het van Skatermarvin en dat van een massamonster.

Iedereen die denkt dat hij met 1 of 2 kuurtjes winny of een beetje test een massamonster gaat worden komt bedrogen uit ;)
Wanneer ben je massamonster? Dan ga je naar mijn mening toch richting 130+kg
 
Voor Henk en Ingrid (en mezelf) bedoel ik met massamonster elke fysiek die je natty onmogelijk kunt halen. Voor de hardcore DBB-ers zullen de eisen iets hoger liggen.
 
Zowat 80 % van de juicers haalt met moeite zijn lengte +10 kg op acceptabel vp :roflol:

Edit: het kan ook 81,2 % zijn, pin er me niet op vast...
 
Dat denk ik ook. De meerderheid van de vrouwen valt trouwens ook niet op 'massamonsters'. En zij die er wel op vallen, dat zal ook wel psychologisch te verklaren zijn...
Wahahahaha

Daar ging het hier ook niet over, de vergelijking sixpack / beach boy look versus de dad bod. Niet de Massa monsters versus de dad bod ;)
Dat vergelijk is makkelijk verklaarbaar..
Sluit wel aan bij het feit dat een aantal hier Skatermarvin graag aan 'the juice' willen, met het idee 'bigger is better'. Dat is dus nog maar de vraag.
Bigger is niet better..ja, hier op het forum of op de apenrots misschien..

Er zit een wereld aan verschillende soorten fysieken tussen het van Skatermarvin en dat van een massamonster.

Iedereen die denkt dat hij met 1 of 2 kuurtjes winny of een beetje test een massamonster gaat worden komt bedrogen uit ;)
Na 2 kuurtjes winstrol mag je van geluk spreken als je 5kg overhoudt aanb VVM
Wanneer ben je massamonster? Dan ga je naar mijn mening toch richting 130+kg
Ligt een beetje aan je lengte ook denk. 1.70m en 100kg is IMO al ziek buff
Op dbb ben je dat vanaf 100 kg :D
Tja...DBB..
Flex Lewis is anders wel een aardig massamonster en die weegt on stage maar maximaal 96 kg.
Hoe lang is hij eigenlijk?
Dbb standaarden = de hele 212 divisie zijn ecto’s
Op DBB zitten gewoon ook een hoop dikzakken:trollface:

Voor Henk en Ingrid bedoel ik met massamonster elke fysiek die je natty onmogelijk kunt halen. Voor de hardcore DBB-ers zullen de eisen iets hoger liggen.
Henk en Ingrid:roflol:
Kijk maar eens in de spiegel.
Dat dus:roflol:

Echter ben ik bang dat zijn spiegelbeeld hem verteld dat het een schrale opdonder is..

Zowat 80 % van de juicers haalt met moeite zijn lengte +10 kg op acceptabel vp :roflol:

Edit: het kan ook 81,2 % zijn, pin er me niet op vast...
True. En toch wordt er nog steeds gedacht dat ik makkelijk naturel 90kg kan wegen..

En dan kan ook zeker..na 1 maand all inclusive vakantie ofzo:piggy:
 
True, true.. En nee, zie niet in waarom ik dat als natty zou doen als ik geen klachten ervaar.

......
Hey Leroy stoppen nu hoor, je zit aan pillen die normaal gesproken door vrouwen genomen worden die tegen kanker vechten.
In basis zit je niet aan AAS maar je bent verre van Natty. :eek:
 
Wanneer ben je massamonster? Dan ga je naar mijn mening toch richting 130+kg

Voor Jan Modaal ben je al een massamonster als je al snel boven rest uitsteekt qua massa. En los van het feit dat jij en ik en bijvoorbeeld wovano er anders tegenaan kijken, vallen wij weldegelijk in die categorie. Anders zou je ook niet met grote regelmaat de circus attractie zijn op het evenement waar je je bevindt bijvoorbeeld.

Op dbb ben je dat vanaf 100 kg :D

Mwoah, ligt echt aan je lengte en vetpercentage. Monsters zijn er genoeg, vetmonsters.

Dbb standaarden = de hele 212 divisie zijn ecto’s

Nee, wel midgets :D

Zowat 80 % van de juicers haalt met moeite zijn lengte +10 kg op acceptabel vp :roflol:

Edit: het kan ook 81,2 % zijn, pin er me niet op vast...

Dat zou betekenen dat 95kg bij pak hem beet 10% voor iemand van 1.85 in 80% van de gevallen niet haalbaar is? Lijkt me echt onzin, als je tenminste de serieuze sporters onderscheidt van de mooiweer zomer winny kuurtje boys. En daarbij heeft ook niet iedereen die kuurt de wens om veel groter dan X te worden.. Lastig je post een beetje te verdedigen :p
 
Hey Leroy stoppen nu hoor, je zit aan pillen die normaal gesproken door vrouwen genomen worden die tegen kanker vechten.
In basis zit je niet aan AAS maar je bent verre van Natty. :eek:
En welke pillen nemen die vrouwen dan?:rolleyes:

Ik zou mezelf altijd naturel blijven noemen zolang ik geen AAS, SARMS of pro-hormonen heb gebruikt. Die discussie kunnen we uiteraard weer gaan voeren, maar lijkt me niet heel belangrijk..
Dat zou betekenen dat 95kg bij pak hem beet 10% voor iemand van 1.85 in 80% van de gevallen niet haalbaar is? Lijkt me echt onzin, als je tenminste de serieuze sporters onderscheidt van de mooiweer zomer winny kuurtje boys. En daarbij heeft ook niet iedereen die kuurt de wens om veel groter dan X te worden.. Lastig je post een beetje te verdedigen :p
En toch is het waar..hier op het forum zijn er maar weinig die dergelijke stats halen..zowel naturel als niet naturel..

En dat is natuurlijk best triest op een bodybuilding forum..
 
Ik wil ook een massamonster worden :( maar dan een échte.
 
Back
Naar boven