AndroidHealthClinic

Contest Log Niet te dik worden in de zomer met Skatermarvin

Echter zonder massa te winnen word ik volgens mij nooit 2e..
Tijd om een een fatsoenlijke (clean) bulk in te zetten tot voorjaar 2020? Inclusief een fatsoenlijk ontbijt...
Maar ja, dat wordt dan wel breken met de Skatermarvin-lifestyle, die iedereen zo leuk vindt om te volgen...

Tijd om een een fatsoenlijke (clean) bulk in te zetten tot voorjaar 2020? Inclusief een fatsoenlijk ontbijt...
Maar ja, dat wordt dan wel breken met de Skatermarvin-lifestyle, die iedereen zo leuk vindt om te volgen...
Denk als Marvin bodybuilder-lifestyle gaat doen iedereen alleen nog zijn log volgt

Gefeliciteerd man, keurige prestatie heb je neer gezet :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
Interessante discussie hier :cool:

Als je het hebt over de massa monsters, klopt dat wel. De meeste mensen vinden dat gewoon afstotelijk en onnatuurlijk. Maar weet niet of dat 20 jaar geleden nou anders was. Aan de andere kant zijn er nooit zoveel mensen (denk aan FfF en zo) met een fit en sportief lichaam bezig geweest, dat is OOK bodybuilding natuurlijk.

Zou ik ook een heel goed plan vinden. Ik vind de progressie in die 8 (?) weken iets heel belangrijks, en ook het loggen over de weg naar de fotoshoot.
UHu..
En dan zal ik ineens de gains van mijn leven maken? Vergeet niet dat ik al 13a14 jaar train en echt wel bulkperiodes heb gehad..dat heeft me gebracht waar ik nu ben.

Heb er echter 'geen zin in' om mijn hele levenstijl om te gooien voor die hooguit 2a3kg VVM te gainen...in 3 jaar tijd ofzo.

En zelfs dat betwijfel ik..
Denk als Marvin bodybuilder-lifestyle gaat doen iedereen alleen nog zijn log volgt
Misschien als ik ga kuren, maar denk juist dat iedereen hier wegrent als ik doe wat zowat iedereen al doet..
Ik weet niet wat je hiermee precies wilt zeggen, maar een strikte bodybuilder-lifestyle is inderdaad doodsaai. Do the work, eat the food.
Dit dus..
Hmm..ik betwijfel het!
Gefeliciteerd man, keurige prestatie heb je neer gezet :thumbs:
THanks man!:D

Ever tried a gram of tren though? :rolleyes:

• #1.088
Ever tried a gram of tren though? :rolleyes:
Dat brengt vast wel iets. Moet ook wel zeggen dat mocht ik zo iets ooit overwegen dan ga ik ook 12-16 weken full dedicated. Ingecalculeerde cheats, geen snoep, geen drank etc..

en daarom gaat het waarschijnlijk nooit gebeuren..misschien TRT als ik oud ben

Dat brengt vast wel iets. Moet ook wel zeggen dat mocht ik zo iets ooit overwegen dan ga ik ook 12-16 weken full dedicated. Ingecalculeerde cheats, geen snoep, geen drank etc..

en daarom gaat het waarschijnlijk nooit gebeuren..misschien TRT als ik oud ben

Je bent +30 EN je hebt geen kinderwens? Tijd voor trt met af en toe een goede blast er tussen :eyebrow:

Al doe je een klein anavar of winstrol kuurtje... Als je dat een beetje serieus aanpakt kan je die 6 weken best wel goede gains maken en zomaar 2-3 kg vvm pakken. Vooral iemand die al 13 jaar natty traint zou daar goed op moeten reageren.

Marvin vind het niet belangrijk genoeg, voor hem wegen de voordelen niet op tegen de mogelijke nadelen. Ook zijn relatie weegt hierin mee (dat verandert heus nog komende jaren :D)

Marvin vind het niet belangrijk genoeg, voor hem wegen de voordelen niet op tegen de mogelijke nadelen. Ook zijn relatie weegt hierin mee (dat verandert heus nog komende jaren :D)

AAS komt je relatie alleen maar ten goede toch... Zolang je on bent tenminste :P

AAS komt je relatie alleen maar ten goede toch... Zolang je on bent tenminste :P

Nee natuurlijk niet... Als jij een enorme BETA bent en je hebt een behoorlijke KENAU die jij jouw vriendin noemt en je ineens een ALPHA wordt, hoe denk je dat die KENAU daarmee om zal gaan? :roflol:

Nee natuurlijk niet... Als jij een enorme BETA bent en je hebt een behoorlijke KENAU die jij jouw vriendin noemt en je ineens een ALPHA wordt, hoe denk je dat die KENAU daarmee om zal gaan? :roflol:

Oh zo... Heb zelf geen ervaring met dat soort vrouwen maar dan wordt het inderdaad een lastig verhaal.

Forever ecto blijven dan maar

Oh zo... Heb zelf geen ervaring met dat soort vrouwen maar dan wordt het inderdaad een lastig verhaal.

Het was slechts 1 van vele voorbeelden, er komt best wat kijken natuurlijk bij het hebben van een relatie en het beïnvloeden van je hormoonspiegel.

• #1.099
Al doe je een klein anavar of winstrol kuurtje... Als je dat een beetje serieus aanpakt kan je die 6 weken best wel goede gains maken en zomaar 2-3 kg vvm pakken. Vooral iemand die al 13 jaar natty traint zou daar goed op moeten reageren.
Dat denk ik ook wel. Maar moet zeggen dat ik best blij ben met mijn nog volle haarbos..

Op die inhammen na dan..:sad:
True, true..waarom zou ik het ook doen?

Behalve een beetje winstrol geen roids voor Marvin. ;)
Ho ho, ik ben @flexx123 niet ;)
Haha, ik ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk:rolleyes:
Ik betwijfel het ten zeerste...
Ho, ho..mijn vrouw is geen Kenau. Sprak laatst een stel in de gym waarvan hij ook had besloten te gaan kuren...zij gaf gewoon eerlijk toe dat ze het lelijk vond. Dat wil je toch niet? Uit puur egoisme groter worden en je eigen vrouw of vriendin die je 'lelijk' vind.

Zo ook mijn vrouw..die ziet me liever soms wat droger dan dat ik er 10kg op plak..

Jup..beetje jojo'en en forever klagen :woot:

Het was slechts een voorbeeld :roflol: Niets persoonlijks :haha:

Terug
Naar boven