- Waardering
- 1.275
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Zijn boek was theorie. De gedachtengang erachter heb ik wel voldoende geïllustreerd.
En die laatste alinea... hoe denk je dat hij dat dan bedoelde man? Denk je echt dat hij dacht dat hij onmiddelijk sterker werd als iets hem overkwam waar hij niet fysiek van doodging? Als je het op die manier interpreteert kan je enige conclusie zijn dat hij achterlijk was. Ik denk eerder dat een beetje minder eng moet denken om te kunnen vatten wat hij bedoelde. Hij dacht door zijn lijden zichzelf beter te leren kennen, zichzelf te overwinnen en sterker te kunnen worden. Maargoed, het lijden heeft hem gedood en hij is er dus niet sterker van geworden. Heerlijk die zelfbevestigende logica, kroniek van aangekondigde verbittering met de dood tot gevolg![]()
Ik wil niet denken dat hij achterlijk was, maar soms ja, trek ik zijn uitspraken soms echt in twijfel, wss omdat ik hem zelf nog altijd niet 100% snap, of omdat ik over iedere uitspraak nadenk of het klopt of niet.
Dus dan veronderstel je dat zijn krankzinnigheid hem gedood heeft? Dus na hetgene waar je niet van sterft moet je je eerst terug goed voelen, en dan pas ben je sterker.