hallo even voorstellen, ik ben 22 en ben nieuw op het forum. ik heb voorheen van men 15e tot me 18e heel veel getraind altijd en daarna eigenlijk van het ene op het andere moment er mee gestopt
met de nodige gevolgen, van 83 kg droog naar 96 ( nu 93) en niet in spieren
ik trainde voorheen meestal 5 a 6 dagen per week krachttraining. nu wil ik morgen weer beginnen alleen door de jaren heen ben ik wat kennis verloren en die probeer ik van jullie te mogen krijgen
ik wil afvallen maar tegelijkertijd niet uren in die cardio hoek hangen. mn plan was eigenlijk om gewoon weer volop te starten en weer beginnen met de gewichten
wat denken jullie
ik ben 22 1m88 94 kg en laatste x ongeveer 22% vet dat ik gemeten heb
enige vorm van aanleg voor fitness heb ik wel denk ik en als ik een goed plan heb wil ik er ook weerl 100% voor gaan.
met de nodige gevolgen, van 83 kg droog naar 96 ( nu 93) en niet in spieren
ik trainde voorheen meestal 5 a 6 dagen per week krachttraining. nu wil ik morgen weer beginnen alleen door de jaren heen ben ik wat kennis verloren en die probeer ik van jullie te mogen krijgenik wil afvallen maar tegelijkertijd niet uren in die cardio hoek hangen. mn plan was eigenlijk om gewoon weer volop te starten en weer beginnen met de gewichten
wat denken jullie
ik ben 22 1m88 94 kg en laatste x ongeveer 22% vet dat ik gemeten heb
enige vorm van aanleg voor fitness heb ik wel denk ik en als ik een goed plan heb wil ik er ook weerl 100% voor gaan.
Laatst bewerkt: