XXL Nutrition

Nieuw hier, heb het verpest wil weer opnieuw beginnen

max89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
hallo even voorstellen, ik ben 22 en ben nieuw op het forum. ik heb voorheen van men 15e tot me 18e heel veel getraind altijd en daarna eigenlijk van het ene op het andere moment er mee gestopt

met de nodige gevolgen, van 83 kg droog naar 96 ( nu 93) en niet in spieren:rolleyes: ik trainde voorheen meestal 5 a 6 dagen per week krachttraining. nu wil ik morgen weer beginnen alleen door de jaren heen ben ik wat kennis verloren en die probeer ik van jullie te mogen krijgen
ik wil afvallen maar tegelijkertijd niet uren in die cardio hoek hangen. mn plan was eigenlijk om gewoon weer volop te starten en weer beginnen met de gewichten

wat denken jullie

ik ben 22 1m88 94 kg en laatste x ongeveer 22% vet dat ik gemeten heb
enige vorm van aanleg voor fitness heb ik wel denk ik en als ik een goed plan heb wil ik er ook weerl 100% voor gaan.

Laatst bewerkt:
Ik zou een gebalanceerd schema op maken waar dan vb 2 dagen cardio en 3 dagen kracht in zit (je zei dat je toch al 5x per week trainde) tot je VP weer aan de betere hand is. (geen idee wat het nu is maar niet al te goed denk ik). Er zijn hier veel sticky's die je kunnen helpen om een mooi eet en trainingsschema op te stellen.

• Topic Starter Topic Starter
waarvan, een goed begin. misschien wat tips om sneller resultaten te zien.
me vp is denk ik 20/23% en doe 2 x in de week kickboxe

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven