AndroidHealthClinic

Nieuws Nieuw Lady Gaga album eindelijk in zicht!

Bleh ik word er helemaal gek van, elke youtube vid die ik wil kijken krijg je die k*tspam van haar eerst van tevoren, vieze pop h**r bah

Jaja beste DBb'ers, eindelijk is het zover, Lady Gaga staat voor de deur met een gloednieuw album!!

Er staat alvast een live snippet op youtube van de single "Born This Way" die eveneens de titel is van het nieuwe album dat op 23 mei uitkomt!! Met z'n allen uitkijken dus naar 23 mei:cheer::cheer:
http://www.youtube.com/watch?v=G2VXgQ-Baqk&feature=related

Wat vinden jullie ervan en zal het nieuwe album "Born This Way" even sterk zijn en even hoge toppen scoren als haar eerste album Just Dance en 2de Bad Romance??

25gvxmq.gif

Het zou mooi zijn moest haar hoofd spontaan ontploffen zijn we er ineens vanaf...

Corleoné zal kunnen spritzen.

vroeger weleens bij boiling points op mtv gezien... zag ze er beter uit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:bang:

Amy Winehouse aan de drugs was nog aantrekkelijker.

1254782929810.jpg

toch wat beter:P foto uit 2005

Natuurlijk ziet ze er beter uit met make up. That's the whole point! :mad:

Het zou mooi zijn moest haar hoofd spontaan ontploffen zijn we er ineens vanaf...

Ze was gewoon een hype. Goed door marketing en promotie in de markt gezet. Ik kan me nog herinneren dat er figuren waren die Gaga beter vonden dan Madonna. Zo zie je maar wie er een one day fly is en wie niet.

haha lijkt wel alsof die wenkbrauw nog door gaat groeien over haar neus naar haar snor...
moeder heeft op elk moment een stylist van 10.000 dollar per minuut bij de hand en dochter
moet het doen met 1 wenkbrauw...

Een hype kan wel wat langer aanhouden hoor en als we het over Gaga hebben dan gaat het natuurlijk wel over haar eigen performances en niet over wat ze voor anderen geschreven heeft. De Gaga-hype is nu 3 jaar gaande en zal waarschijnlijk als een nachtkaars uitgaan als ze niks vernieuwend brengt.

Er zijn maar weinig artiesten die echt lang succes blijven houden. De meesten krijgen een dip en dan is het de vraag of ze die dip overleven. Een Kylie Minogue bijvoorbeeld heeft zelfs meerdere dips gehad maar heeft toch wel bewezen dat het een blijvertje is.

Jezelf quoten, altijd goed.

Kylie Minogue? Wat? Especially For You, maar wat nog? :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Even dit, ik dacht altijd dat die intro van de clip van Marry The Night (sonate pathétique van Beethoven) door iemand anders gespeeld was, maar blijkbaar is het toch echt Lady Gaga die het speelt.

Zoiezo is ze dus wel aardig getalenteerd (ook al spelen echte professionele pianisten het nog wel wat beter, evenwichtiger & vlotter).

Terug
Naar boven