Fitness Seller

Nieuws Nieuw Lady Gaga album eindelijk in zicht!

Oow en britney spears, de backstreetboys en nsync hebben nogsteeds talloze fans die wachten op een nieuwe track :D Just sayin

Een hype kan wel wat langer aanhouden hoor en als we het over Gaga hebben dan gaat het natuurlijk wel over haar eigen performances en niet over wat ze voor anderen geschreven heeft. De Gaga-hype is nu 3 jaar gaande en zal waarschijnlijk als een nachtkaars uitgaan als ze niks vernieuwend brengt.

Er zijn maar weinig artiesten die echt lang succes blijven houden. De meesten krijgen een dip en dan is het de vraag of ze die dip overleven. Een Kylie Minogue bijvoorbeeld heeft zelfs meerdere dips gehad maar heeft toch wel bewezen dat het een blijvertje is.

Gaga leeft net als Bieber van de gehypete media-aandacht. Valt dat weg dan zijn ze ten dode opgeschreven. Sluwe managers gebruiken deze string puppets maar laten ze net zo snel weer vallen als de nieuwe mediaster geboren wordt. De Gaga's en Bieber's van deze tijd kunnen alleen hopen dat er niet teveel groot talent komt de komende jaren.

Gaga is wel uniek in een paar punten imo yo.

Ze is én controversieel én heeft een maatschappelijk groot draagvlak. Die 2 combinaties komt niet vaak voor. Ze mobiliseert ook mensen uit verschillende strekkingen zoals de gays community. Ik ken geen populairdere artiest dan haar die zo hard de gay community achter zich heeft.

Ik ben benieuwd op basis van welke factoren mensen kunnen voorspellen wie gaat falen en wie niet. So far not impressed met de argumenten. Zijn er nog ?

Gaga leeft net als Bieber van de gehypete media-aandacht.
De media-aandacht komt toch door de mensen zelf. Gaga heeft nog maar 1 album gemaakt (alé 2, maar de helft van de liedjes zijn hetzelfde). Minstens de helft van haar nieuwe liedjes hebben ook hun eigen clip. In my lifetime is dat ongekend. Doet een ander huidig artiest het beter ?

Source Rating Allmusic
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_empty.svg.png
[17] BBC Online (favorable)[8] Robert Christgau (A-)[18] The Independent (favorable)[7] Los Angeles Times
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_empty.svg.png
[19] NME (8/10)[20] The Observer
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_empty.svg.png
[21] Pitchfork Media (7.8/10)[22] Rolling Stone
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_half.svg.png
11px-Star_empty.svg.png
[23] Slant Magazine
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_full.svg.png
11px-Star_half.svg.png
11px-Star_empty.svg.png
[9]

Haters gonna hate ?

Laatst bewerkt:
Gaga leeft net als Bieber van de gehypete media-aandacht. Valt dat weg dan zijn ze ten dode opgeschreven.
Maar je moet op de een of andere manier wel eerst al die media aandacht 'verdienen'. Ik ben geen fan van lady gaga, maar vind het wel knap hoe ze op relatief kleine tijd zo bekend is geworden.

@ corleone

With two tracks already confirmed by Gaga – one she has been performing during The Monster Ball Tour,[86] she has referred to the album as "the greatest" of the decade about "what keeps us up at night and what makes us afraid."[87] Likening Born This Way to "bad kids going to church" that are "having fun on a high level",[88] Gaga characterized her new music as "something so much deeper than a wig or lipstick or a ****ing meat dress" and upon hearing it, Akon remarked that she will take music to the "next level."[89]

Voel je je hart sneller bonzen ? :D

Eerste single van haar nieuwe album is voor 13 februari ofzo, mooi :)

Dit is mijn favo lady gaga liedje, bad romance

http://www.youtube.com/watch?v=k2bbxLD51e0

'hihi'

Laatst bewerkt:
Maar je moet op de een of andere manier wel eerst al die media aandacht 'verdienen'. Ik ben geen fan van lady gaga, maar vind het wel knap hoe ze op relatief kleine tijd zo bekend is geworden.
Marketing, goede manager, en natuurlijk het feit dat het internet er enorm bij helpt, wat de oude artiesten bij hun start niet of veel minder hadden. Het is echt geen toeval dat ze zo bekend is geworden, daar is hard aan gewerkt (en dan heb ik het niet over haar muziekaal talent). Zodra je dan een bepaalde massa kan overtuigen dat iets goed is, zelfs als het eigenlijk niet zo geweldig is, ben je vertrokken. Probleem is natuurlijk dat iets wat erg gehypeted is ook weer heel snel in elkaar kan zakken.

Gaga is net als Facebook een product van virale marketing. Een nummer dat grijsgedraaid werd op de radio, een herkenbare naam, een aparte look, zoveel mogelijk in de media verschijnen, en natuurlijk het internet.

Inderdaad knap gedaan management. Er zijn zat zangeressen die beter kunnen zingen en mooiere muziek produceren, maar het verschil is inderdaad hoe je het verpakt en brengt.

• Topic Starter Topic Starter
@ corleone

With two tracks already confirmed by Gaga – one she has been performing during The Monster Ball Tour,[86] she has referred to the album as "the greatest" of the decade about "what keeps us up at night and what makes us afraid."[87] Likening Born This Way to "bad kids going to church" that are "having fun on a high level",[88] Gaga characterized her new music as "something so much deeper than a wig or lipstick or a ****ing meat dress" and upon hearing it, Akon remarked that she will take music to the "next level."[89]

Voel je je hart sneller bonzen ? :D

Toch wel ja, kijk nu nog wat meer uit naar de dag dat ik haar nieuw album kan beluisteren. :D Hopelijk wordt het weer zo'n album waarbij ik me na 4 maand moet verplichten weer eens naar iets anders te luisteren tijdens het joggen.

Corleone, jij bent toch homo? (no offense, just askin)

hmm niet zo bijzonder vind ik.

vond alejandro echt tof :heart: en just dance/pokerface/telephone :heart:

slechtste nummer tot nu toe.......vorige nummers hadden nog wat....maar dit is heel erg slecht. Lijkt me sterk dat ze hier een nummer 1 hit mee gaat pakken.
Echt ik snap niet hoe mensen dit goed kunnen vinden, echt vreselijk (niet dat haar eerdere werk zoveel beter was, maar dat was tenminste geen kakofonie). Nee, volgens mij is ze al op de retour. Ik zie mijn voorspelling nog uitkomen.

:')

can't wait

born this way? dus ze was als baby al zo'n ranzig gedrocht?

ben benieuwd zal het wel eens kopen:).

Terug
Naar boven