AndroidHealthClinic

Nieuws Nieuw Lady Gaga album eindelijk in zicht!

haha, dat is echt een vlaamse uitdrukking ofzo? ik begrijp totaal niet wat je bedoeld met "het straat zien afdwijlen"

anyhow, ze is smerig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier lijkt ze wel erg veel op Madonna zeg

haha, dat is echt een vlaamse uitdrukking ofzo? ik begrijp totaal niet wat je bedoeld met "het straat zien afdwijlen"

anyhow, ze is smerig.

Daarmee bedoel ik inderdaad dat ik wel wat mottigere vrouwen heb gezien op het straat. Om lady gaga nou echt lelijk te noemen moet je toch wel keihard bonanza zijn

slechtste nummer tot nu toe.......vorige nummers hadden nog wat....maar dit is heel erg slecht. Lijkt me sterk dat ze hier een nummer 1 hit mee gaat pakken.

Iedere zichzelf respecterende homo/bi/lesbian/drag queen en travestiet MOET dit nummer uiteraard wel kopen, dus wie weet :)

Hoe durf je dit nieuws te noemen :barf::barf:

• Topic Starter Topic Starter
Prachtige videoclip ook weer. & Idd, vind de videoclip zelfs beter dan het nummer. Vind het nummer wel aardig maar niets speciaals, ze lijkt wat in herhaling te vallen.

denk je ook niet dat die clip eigenlijk een parodie is op madonna en haar relatie met die Jesus indertijd

denk je ook niet dat die clip eigenlijk een parodie is op madonna en haar relatie met die Jesus indertijd

Hmm nee, wist daar ook niets van eerlijk gezegd. Maar zou wel kunnen.. Was ze mss nog altijd verliefd op iemand anders terwijl ze met Jesus een relatie had? :p

Laatst bewerkt:
corleoné ****ing f**got

Zodat je 'der' is goed vanachter kan pakken en tegelijkertijd kan aftrekken?
En je stats zijn nog is beter dan de mijne ook gvd

Ik haat Lady Gaga echt haha ..
Aandachts trekker, corleone dat je hier na luistert man :o

Terug
Naar boven