AndroidHealthClinic

Nieuw Lid JelmerF + foto's

gelukkig hebben we spiergeheugen! komt goed kerel.

• Topic Starter Topic Starter
focked up allemaal gister ongeluk gehad met zwemmen arm uit de kom (2e maal). nu weer revalideren baal echt flink hard...:(

Net even je logje gelezen maar veel geluk heb je niet he :)

Succes met benen trainen dan aankomende 2 weken, als de armen het niet meer kunnen.

afgelopen zondag nog wat nieuwe foto's gemaakt (en diezelfde dag blessure opgelopen).

ik mag opzich niet klagen omdat ik sinds eind juni 2 week niet heb kunnen trainen.

Front

25072010713.jpg

Triceps
25072010714.jpg

Poging tot aanspannen rug
25072010716.jpg

Kuit
25072010721.jpg

Laatst bewerkt:
brute armen!

grappig wel

Ja alsof ik positieve feedback geef op zijn prestatie moet je geen commentaar leveren dat ik het anders bedoel. Het was positief bedoeld en daarmee is het klaar

met positieve feedback kan je iets, "wel grappig" komt niet echt serieus over...

grappig wel

Dat je van ecto-breezah jochie naar een kerel met massa bent gegaan. Heb je goed voor mekaar. Zou me niet verbazen als niemand je meer herkent haha.

Na 2 weken fysio en een goed herstel mag ik weer langzaam beginnen met opbouwen!, ik moet nu nog 2 weken trainen op kracht/uithouding en mag in september weer naar de massa toe trainen.

Ook heb ik een nieuw schema gebouwd

Nieuwe trainingsschema 22 augustus
Week 1 tm 4<O:p</O:p
Dag 1 Bovenbenen hamstrings en kuiten<O:p</O:p
Bovenbenen<O:p</O:p
Leg extensions<O:p</O:p
Kniebuigen<O:p</O:p
Leg Press<O:p</O:p
Hacksquats<O:p
Hamstrings<O:p</O:p
Leg curls<O:p</O:p
Deadlift met gestrekte benen<O:p</O:p
Kuiten<O:p</O:p
Zittend kuitheffen<O:p</O:p
Staand kuitheffen<O:p</O:p
Teendrukken op legpress
<O:p</O:p
<O:p</O:p<O:p</O:p
Dag twee Borst en Triceps<O:p</O:p
Borst<O:p</O:p
Dumbbel drukken vlak<O:p</O:p
Dippen<O:p</O:p
Schuin dumbbell drukken<O:p</O:p
Schuindrukken Smith Machine<O:p</O:p
Triceps<O:p</O:p
Pushdowns Rechts stand<O:p</O:p
Smaldrukken halter<O:p</O:p
Bankdippen<O:p</O:p
Zittend Dumbbell strekken
<O:p</O:p<O:p</O:p
Dag 4 Rug en Biceps
Rug<O:p</O:p
Optrekken<O:p</O:p
Deadliften<O:p</O:p
Voorover roeien halter<O:p</O:p
Hammer strenght roeien?<O:p</O:p
Biceps<O:p</O:p
Halter Curls<O:p</O:p
Hamer Curls<O:p</O:p
Schuine dumbbell Curls<O:p</O:p
Preacher Curls
<O:p</O:pDag 5 Schouders, Achterkant Schouders, Trapezius<O:p</O:p
Schouders<O:p</O:p
Front Press<O:p</O:p
Voorwaarts dumbbellheffen<O:p</O:p
Zijwaarts heffen<O:p</O:p
Zijwaarts heffen in machine<O:p</O:p
Achterkant Schouders<O:p</O:p
Voorover gebogen zijwaarts heffen<O:p</O:p
Barbell rear delt row
Dumbbell seated Rear Lateral raise<O:p</O:p
Trapezius<O:p</O:p
Halter Shrugs<O:p</O:p
Machine Shrugs<O:p</O:p
Barbell Shrugs<O:p</O:p
<O:pVoor diegenen die flex lezen komt dit schema bekend voor. </O:p
<O:pik wil ook weer beginnen met supps</O:p
<O:pAnimal M-stak (Ging er vorige keer goed op)</O:p
<O:pAnimal Cuts</O:p
<O:pHGHup (ben er vorig jaar een stuk droger van geworden).</O:p
<O:pEn natuurlijk de combinatie van de nodige bijvoeding en een goed eetschema.</O:p
<O:pIk ben benieuwd wat dit voor mij zal gaan doen!.</O:p
<O:pJelmer is back in business!</O:p

Laatst bewerkt:
Schema ziet er imo een beetje uit als overkill. Om zoveel oefeningen in 1 training te doen zit je 2 uur in de gym en dan ben je niet optimaal aan het trainen. Bij dit schema denk ik dat je echt een bombshell aan eten + supplementatie naar binnen moet werken om productief te zijn. Vergeet niet dat de schema's in Flex magazine zien zijn gebaseerd op schema's van pro's die wat meer doen dan goed eten en veel supplementeren. Daarom kunnen ze ook zulke trainingen aan. Vooral dag 5 lijkt me gruwelijk. Tis natuurlijk helemaal aan jou maar persoonlijk zou ik per dag 1 of 2 oefeningetjes minder doen en dan gewoon hard knallen op de rest. Succes!

Schema ziet er imo een beetje uit als overkill. Om zoveel oefeningen in 1 training te doen zit je 2 uur in de gym en dan ben je niet optimaal aan het trainen. Bij dit schema denk ik dat je echt een bombshell aan eten + supplementatie naar binnen moet werken om productief te zijn. Vergeet niet dat de schema's in Flex magazine zien zijn gebaseerd op schema's van pro's die wat meer doen dan goed eten en veel supplementeren. Daarom kunnen ze ook zulke trainingen aan. Vooral dag 5 lijkt me gruwelijk. Tis natuurlijk helemaal aan jou maar persoonlijk zou ik per dag 1 of 2 oefeningetjes minder doen en dan gewoon hard knallen op de rest. Succes!

bedankt voor je reactie:)
Overkill?, klopt de trainingen zijn niet al te licht maar 2 uur in de gym is overdreven of ik moet tussen elke set thee gaan drinken.
Ik weet ook wel wat die pro's niet alleen netjes eiwitjes eten maar ik ben erg benieuwd wat dit schema voor mij zal doen, als het echt overkill is dan zal ik het schema aanpassen en wat oefeningen minder doen (zoals je al aangaf) Time will tell:D

Terug
Naar boven