Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn altijd die helden die zelf geen pics neerzetten fake stats posten en dan gaan lopen zijken
Zijn altijd die helden die zelf geen pics neerzetten fake stats posten en dan gaan lopen zijken

En dan reageer je er zo op?

Vind je? Komt een beetje over alsof het nog big deal voor je isAls iemand zegt je progressie is wel grappig ja is dat positief hoor.
Vind je? Komt een beetje over alsof het nog big deal voor je is
Ja alsof ik positieve feedback geef op zijn prestatie moet je geen commentaar leveren dat ik het anders bedoel. Het was positief bedoeld en daarmee is het klaar
hee jelmer wel grappigmet positieve feedback kan je iets, "wel grappig" komt niet echt serieus over...
grappig wel
Dat je van ecto-breezah jochie naar een kerel met massa bent gegaan. Heb je goed voor mekaar. Zou me niet verbazen als niemand je meer herkent haha.

</O
</O
</O
</O
</O
</O

</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
<O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
<O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
Dag 5 Schouders, Achterkant Schouders, Trapezius<O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
</O
Voor diegenen die flex lezen komt dit schema bekend voor. </O
ik wil ook weer beginnen met supps</O
Animal M-stak (Ging er vorige keer goed op)</O
Animal Cuts</O
HGHup (ben er vorig jaar een stuk droger van geworden).</O
En natuurlijk de combinatie van de nodige bijvoeding en een goed eetschema.</O
Ik ben benieuwd wat dit voor mij zal gaan doen!.</O
Jelmer is back in business!</O
Schema ziet er imo een beetje uit als overkill. Om zoveel oefeningen in 1 training te doen zit je 2 uur in de gym en dan ben je niet optimaal aan het trainen. Bij dit schema denk ik dat je echt een bombshell aan eten + supplementatie naar binnen moet werken om productief te zijn. Vergeet niet dat de schema's in Flex magazine zien zijn gebaseerd op schema's van pro's die wat meer doen dan goed eten en veel supplementeren. Daarom kunnen ze ook zulke trainingen aan. Vooral dag 5 lijkt me gruwelijk. Tis natuurlijk helemaal aan jou maar persoonlijk zou ik per dag 1 of 2 oefeningetjes minder doen en dan gewoon hard knallen op de rest. Succes!