AndroidHealthClinic

nieuw? - malse biefstuk worst van de AH .

Bezoekers in dit topic

ouri

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2010
Berichten
959
Waardering
3
Lengte
1m76
heb vandaag een pakje van 100 g malse biefstuk worst mee genomen uit de AH .
ik zelf vind het heel lekker en heel mals / voedingswaarde per 100 g is

kcal 115g
eiwit 22g
kh 1g waarvan suikers 0,4
vet 2,5

dus zeer goede voeding als je het mij vraagt . iemand die dit ook al heeft gegeten ?
 
heb vandaag een pakje van 100 g malse biefstuk worst mee genomen uit de AH .
ik zelf vind het heel lekker en heel mals / voedingswaarde per 100 g is

kcal 115g
eiwit 22g
kh 1g waarvan suikers 0,4
vet 2,5

dus zeer goede voeding als je het mij vraagt . iemand die dit ook al heeft gegeten ?

Netjes.. Wa kost da?
 
Meestal veel zout.
 
alles waar het woord worst in voorkomt is ongezond natuurlijk zijn er uitzonderingen
 
Meestal veel zout.

zitten uiteraard wel kruiden en dus zout op om het wat smaak te geven maar zeker wel lekker . en gezond ;)
2 euro voor 100 g was het . 21 euro de kilo

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:04 ----------

alles waar het woord worst in voorkomt is ongezond natuurlijk zijn er uitzonderingen

dit is toch gezond als ik de voedingswaarde mag geloven . weer een leuke afwisseling voor men kip . het werd tijd .:D


grts
 
Het is gewoon magere ossenworst.
Erg lekker vind ik zelf.... maar inderdaad wel zout.
Waar ik me weinig van aantrek. :rolleyes:
Ik haal het vaak bij de hema. Soms met 50% korting ivm datum.. dan is het goed betaalbaar.
hoppa meteen 4 meenemen en de vriezer inmikken. Vaak op zaterdag prijzen ze die dingen af ivm houdbaarheid.
 
Het is gewoon magere ossenworst.
Erg lekker vind ik zelf.... maar inderdaad wel zout.
Waar ik me weinig van aantrek. :rolleyes:
Ik haal het vaak bij de hema. Soms met 50% korting ivm datum.. dan is het goed betaalbaar.
hoppa meteen 4 meenemen en de vriezer inmikken. Vaak op zaterdag prijzen ze die dingen af ivm houdbaarheid.

geen idee of er hema's zijn in belgie :D
 
geloof dat albertheijn rond de 40 gram zout erin gooit ook spuiten ze de worst zodat het veel uitziet ;) koop gwn van de slager
 
Re: nieuw?-->malse biefstuk worst van de AH .

geloof dat albertheijn rond de 40 gram zout erin gooit ook spuiten ze de worst zodat het veel uitziet ;) koop gwn van de slager

40 gram, zal wel nice smaken
 
Back
Naar boven