30032007
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo, ik zal me eerst eens voorstellen, ander staat het ook zo asociaal dat je maar met vragen komt zonder iemand weet wie je bent
Ik ben Kevin, 17 jaar, kom uit zeeland (helemaal van onderen in zeeland)
ben sinds 3 weken begonnen met krachttraining ( na een stop van 3 mnd )
ik ben nu echt 'serieus' begonnen met krachttraining
zou graag wat groeien, hoef niet te groot te worden maar gewoon gespierd.
train nu 3x per week 1/1.5u
ben 1.95m weeg 81kg en BF van 12.5 %.
maar toch heb ik redelijk wat vet op mijn buik/borst.
mijn vraag was als je 3x per week echt intensief traint, hoelang het kan duren voor je wat 'groter' word,en wat het advies is voor een voedings schema. ik weet alleen dat ik veel 'eiwitten' moet eten, zijn er nog dingen die ik veel moet binnenkrijgen? zo ja welke, en zit dat ook in gewoon voedsel?
ik zal een foto bijsluiten met hoe de situatie er nu voor staat, alvast sorry voor de *** kwaliteit, heb ze ff snel met mijn mobiel gemaakt
ik hoop (snel) reacties te krijgen.
Groeten,
Kevin

Ik ben Kevin, 17 jaar, kom uit zeeland (helemaal van onderen in zeeland)
ben sinds 3 weken begonnen met krachttraining ( na een stop van 3 mnd )
ik ben nu echt 'serieus' begonnen met krachttraining
zou graag wat groeien, hoef niet te groot te worden maar gewoon gespierd.
train nu 3x per week 1/1.5u
ben 1.95m weeg 81kg en BF van 12.5 %.
maar toch heb ik redelijk wat vet op mijn buik/borst.
mijn vraag was als je 3x per week echt intensief traint, hoelang het kan duren voor je wat 'groter' word,en wat het advies is voor een voedings schema. ik weet alleen dat ik veel 'eiwitten' moet eten, zijn er nog dingen die ik veel moet binnenkrijgen? zo ja welke, en zit dat ook in gewoon voedsel?
ik zal een foto bijsluiten met hoe de situatie er nu voor staat, alvast sorry voor de *** kwaliteit, heb ze ff snel met mijn mobiel gemaakt
ik hoop (snel) reacties te krijgen.
Groeten,
Kevin

. Zorg gewoon dat je Muscle Dysmorphia (=bigorexia) te pakken krijgt, komt het vanzelf