AndroidHealthClinic

Nieuw op dit forum, Met enkele vragen over groeien

• Topic Starter Topic Starter
ik ben net wezen trainen, maar heb al enkele dagen last van een heel klein beetje rugpijn.
nu werd deze rugpijn opeens zo erg dat ik de training moest staken
volgens de fitness instructeur doe ik de oefeningen goed, doe ik niet te snel te veel e.d
hij denkt dat er iets bekneld zit. ik heb dus in mijn bovenrug aan de rechterkant naast mijn ruggengraat heel veel last, weten jullie misschien wat er aan de hand is? eerst was het alleen een klein beetje als ik bijv. mijn schouders naar achter duwde, hoofd opzij duwde maar nu is het constant.

verdomme:mad:

sjee, ut kan vanalles zijn, ff bij mezelf gecheckt om te kijken welke plek je nou precies bedoeld, is het de spier die tussen ruggenwervel en binnenzijde rechter schouderblad zit en doorloopt naar de nek?
Kan zijn dat je gewoon kou hebt opgelopen, niet correct of geheel niet warmup doet, gewoon een verkeerde beweging hebt gemaakt of overbelast...

laat er ff door je huisarts of een fysio therapeut naar kijken als je klachten blijven...

Sterkte!

ja dat is precies de spier die ik bedoel. mijn warming up bestond vandaag alleen uit flink wat rekken en elke oefening 1 a 2 sets in rustig licht gewicht/veel reps..

als het over 1/2 weken niet voorbij is ga ik eens naar een fysio therapeut

thx.

Waar in zeeland train je, welke plaats en welke gym?

west zeeuws vlaanderen , breskens , fitnesscentrum way of life.

waarom ?

nou, ik denk dat als je binnen 2 dagen geen verbetering ziet, er beter al naar kan laten kijken, meestal is zoiets snel over, indien later deze week niet, zou ik er toch ff werk van maken...

Oh ok. dat zal ik zeker doen. als ik lig/zit valt het wel mee maar de pijn is wel zodanig groot dat ik mn deadlifts niet kon afmaken

vandaar, ok;) haha volgens mij zijn er niet zoveel zeeuwen op dit forum:p
train ook regelmatig in vlissingen omdat ik daar op school zit maar ben ff de naam van dat centrum kwijt :rolleyes:

Terug
Naar boven