Heej,
Als ik jou was, zou ik met trainen wat langere sets maken, (om te beginnen) na 8 weken es kijken of je de rollen kunt omdraaien, meer gewicht, kortere sets. Laat je lichaam eerst wennen!
Qua voeding moet je veeeeel meer proteine rijk voedsel nemen, je spieren herstellen zo nauwelijks, en maakt de rit naar de gym bijna zinloos. Ga er voor het gemak vanuit dat je lichaam per kilo gewicht zo'n 2 gram eiwitten nodig heeft (zie ook de sticky's, ze zullen hier ook vast wel zijn - ben zelf nieuw hier) Als je moeite hebt alles naar binnen te krijgen, kun je ook een Whey Proteine gebruiken.
Het gebruik van creatine kan zinvol zijn, maar betekent niet automatisch dat je er sterker van wordt. Het enige wat creatine doet, is feitelijk zorgen dat je spieren sneller kunnen herstellen. Het optimaliseerd het transport van voedingsstoffen naar de spieren, zodat deze na de inspanning tijdens je slaap kunnen worden "geplamuurt" Let wel, dat creatine flink vocht vasthoudt, en ook van je vraagt! Veel water drinken is dus noodzaak, en neem afscheid van koffie, thee, suiker en zout.
Vooralsnog zou ik met de crea wachten tot je aan het idee bent gewend op schema te trainen en te eten, en je lijf de omslag maakt naar een hoger metabolisme.
O ja, Doe een dagje in de week cardio erbij zodat je ook fit wordt, en draagt overigens ook bij aan droger worden
Suc6! Hopelijk heb je er wat aan!
Chris
PS: Hoe lang het duurt voor je resultaat krijgt is natuurlijk moeilijk te zeggen, maar als je zorgt dat je correct en veel traint, 8 uurtje pit per nacht, zorgt voor afwisseling EN je voeding op orde hebt, kun je zo 3,4 misschien 5 kilo gainen per MAAND! (In elk geval de eerste tijd, totdat je lijf tegen barrieres aanloopt...)