maxbiaggi
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
hallo allen :-)
Ik ben vorig jaar een keer snel lid geworden van dit forum om het 1 en ander te kunnen chekken, maar heb me nog nooit echt voorgesteld.
Ik ben 24 jaar oud en train nu ongeveer 4 jaar, waarvan 1 jaar pauze vanwege een tunnelsyndroom in de hand. hiervoor heb ik 6 jaar lang gebokst, ik bokste in middengewicht (75kg) toen ik eenmaal begon met fitnessen woog ik binnen een half jaar 90kg (zonder op mijn voeding te letten)
Toen ik erop gewezen werd datik zwaar onder de maat at heb een jaar flink gebulkt en kwam ik uiteindelijk uit op 105Kg. Helaas kreeg ik een zware blessure (tunnelsyndroom) in de pees van mijn duim. Kwam door teveel spelen met de COC 1,2,3
toen ben ik in een jaar tijd van 105kg naar 80kg gegaan.
Daarna de draad weer opgepakt en nu weeg ik 106KG met een BF van 16%?
hieronder een paar foto's hoe ik er nu bij sta.
ik vond dit filmpje nog waar ik voor het eerst 220kg DL
Updat: ik weeg nu 100kg met 10%bf
Ik ben vorig jaar een keer snel lid geworden van dit forum om het 1 en ander te kunnen chekken, maar heb me nog nooit echt voorgesteld.
Ik ben 24 jaar oud en train nu ongeveer 4 jaar, waarvan 1 jaar pauze vanwege een tunnelsyndroom in de hand. hiervoor heb ik 6 jaar lang gebokst, ik bokste in middengewicht (75kg) toen ik eenmaal begon met fitnessen woog ik binnen een half jaar 90kg (zonder op mijn voeding te letten)
Toen ik erop gewezen werd datik zwaar onder de maat at heb een jaar flink gebulkt en kwam ik uiteindelijk uit op 105Kg. Helaas kreeg ik een zware blessure (tunnelsyndroom) in de pees van mijn duim. Kwam door teveel spelen met de COC 1,2,3
toen ben ik in een jaar tijd van 105kg naar 80kg gegaan.
Daarna de draad weer opgepakt en nu weeg ik 106KG met een BF van 16%?
hieronder een paar foto's hoe ik er nu bij sta.

ik vond dit filmpje nog waar ik voor het eerst 220kg DL

Updat: ik weeg nu 100kg met 10%bf
Laatst bewerkt: