Fitness Seller

nieuw op het forum,24 jaar, 186cm,

maxbiaggi

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
hallo allen :-)

Ik ben vorig jaar een keer snel lid geworden van dit forum om het 1 en ander te kunnen chekken, maar heb me nog nooit echt voorgesteld.

Ik ben 24 jaar oud en train nu ongeveer 4 jaar, waarvan 1 jaar pauze vanwege een tunnelsyndroom in de hand. hiervoor heb ik 6 jaar lang gebokst, ik bokste in middengewicht (75kg) toen ik eenmaal begon met fitnessen woog ik binnen een half jaar 90kg (zonder op mijn voeding te letten)
Toen ik erop gewezen werd datik zwaar onder de maat at heb een jaar flink gebulkt en kwam ik uiteindelijk uit op 105Kg. Helaas kreeg ik een zware blessure (tunnelsyndroom) in de pees van mijn duim. Kwam door teveel spelen met de COC 1,2,3
toen ben ik in een jaar tijd van 105kg naar 80kg gegaan.
Daarna de draad weer opgepakt en nu weeg ik 106KG met een BF van 16%?

hieronder een paar foto's hoe ik er nu bij sta.:)

ik vond dit filmpje nog waar ik voor het eerst 220kg DL:D

Updat: ik weeg nu 100kg met 10%bf

20120404_173023.jpg

20120404_173046.jpg

IMG-20120331-WA0001.jpg

side chest.jpg

Laatst bewerkt:
Je ziet er massief uit! Netjes!

BTW, hoe vaak was je dan bezig met die grippers? Ik wil er ook een paar kopen maar je verhaal schrikt me wat af.

• Topic Starter Topic Starter
dankje!

Ik was geobserdeerd door mijn onderarmen, ik trainde ze om de dag 4 setjes van 8 reps en daarna deed ik stokje oprollen met gewicht, mijn onderarmen waren in verhouding toen het grootst. Mijn blessure kwam overigens aan het licht toen ik 2 weken op vakantie ging en niks meer deed. toen werd ik op een ochtend wakker en kon ik mijn duim niet meer bewegen.

Maar als je iets verstandiger traint dan ik, moet het geen kwaad kunnen :p

gigantische kanonnen van een armen heb je daar zeg!

Die armen zijn echt weapons of mass destruction! :D

Respect.

Netjes!
Een voorbeeld voor me;)

Respect!

Beest!

Flinke armen zeg!

**** de armen, mag ik jouw onderarmen schema en hoevaak je het traint? Ik wil ook zulke onderarmen maar ik ben bang voor overtraining

thx voor de reacties
Mijn armen zijn 45cm, heel lang heb ik op 42,5cm gezeten.
Door de laatste paar maand een beetje gewisseld te hebben met mijn trainingsschema heb ik die 2,5 cm kunnen pakken.

ik was begonnen met de coc1 daar kon ik al vrij snel 8 reps mee pakken.
daarna heb ik de 1,5 besteld, maar die was niet echt veel zwaarder.
de coc2 werd al een stukje lastiger, toen ik die 8x dicht kreeg heb ik de coc2,5 gehaald en daarna de coc3 die ik overigens op 2mm na nooit dicht gekregen heb :-s daarna kreeg ik ook mijn blessure.

nadat mijn hand weer een beetje was genezen (wordt nooit meer zoals het was)
deed ik alles met straps, tenminste alle rug oefeningen.

Top armen maar die borst is ook top echt een voorbeeld fysiek!

Jezus wat een zieke massa... Wat zijn je krachtstats?!

hallo allen :-)

Ik ben vorig jaar een keer snel lid geworden van dit forum om het 1 en ander te kunnen chekken, maar heb me nog nooit echt voorgesteld.

Ik ben 24 jaar oud en train nu ongeveer 4 jaar, waarvan 1 jaar pauze vanwege een tunnelsyndroom in de hand. hiervoor heb ik 6 jaar lang gebokst, ik bokste in middengewicht (75kg) toen ik eenmaal begon met fitnessen woog ik binnen een half jaar 90kg (zonder op mijn voeding te letten)
Toen ik erop gewezen werd datik zwaar onder de maat at heb een jaar flink gebulkt en kwam ik uiteindelijk uit op 105Kg. Helaas kreeg ik een zware blessure (tunnelsyndroom) in de pees van mijn duim. Kwam door teveel spelen met de COC 1,2,3
toen ben ik in een jaar tijd van 105kg naar 80kg gegaan.
Daarna de draad weer opgepakt en nu weeg ik 106KG
met een BF van 16%?

hieronder een paar foto's hoe ik er nu bij sta.:)

Hoelang duurde het voordat je terug op 106kg stond?

Jezus wat een zieke massa... Wat zijn je krachtstats?!

BP= 110kg, Bankdrukken ben ik altijd al heel erg slecht in geweest
deadlift=230kg
squat= ? vanwege een blessure die ik heb opgelopen met een onderdeel (yoke) met een sterkste man wedstrijdje. kan ik geen zwaar gewicht meer hebben op mijn nek. dat is helaas de enigste oefening die ik niet meer kan doen.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 11:41 ----------

Hoelang duurde het voordat je terug op 106kg stond?

1 ding weet ik zeker, en dat is dat het geen fabeltje is dat je spieren geheugen hebben. Want ik was binnen een half jaar weer op 102kg.
En die laatste 4kg heb ik 3 maand over gedaan, dus in totaal 9 maand:)

BP= 110kg, Bankdrukken ben ik altijd al heel erg slecht in geweest
deadlift=230kg
squat= ? vanwege een blessure die ik heb opgelopen met een onderdeel (yoke) met een sterkste man wedstrijdje. kan ik geen zwaar gewicht meer hebben op mijn nek. dat is helaas de enigste oefening die ik niet meer kan doen.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 11:41 ----------

1 ding weet ik zeker, en dat is dat het geen fabeltje is dat je spieren geheugen hebben. Want ik was binnen een half jaar weer op 102kg.
En die laatste 4kg heb ik 3 maand over gedaan, dus in totaal 9 maand:)
Denk dat je je borst goed aan moet gaan pakken, had toch zeker verwacht dat je 130/140 zou benchen. Wel nice verder!

Beest!

Denk dat je je borst goed aan moet gaan pakken, had toch zeker verwacht dat je 130/140 zou benchen. Wel nice verder!

Ik heb er voor mijn gevoel al bijna alles aan gedaan om meer kracht te krijgen in de borst met bankdrukken, maar het wil niet echt lukken.
met dumbbells zit ik nu wel op 50KG???

Rug, schouders en benen ben ik het sterkst.
military press heb ik op mijn sterkst met 100KG gedaan
zagen doe ik met 70kg
leg press 460kg

Ik heb er voor mijn gevoel al bijna alles aan gedaan om meer kracht te krijgen in de borst met bankdrukken, maar het wil niet echt lukken.
met dumbbells zit ik nu wel op 50KG???

Goede fysiek!

Denk dat als je je bench techniek wat aanpast dat je veel zwaarder kunt benchen. Als je 50 kg doet met dumbbells moet hoger dan 110 zeker kunnen met de bench.

Hoe ben jij eigenlijk omgegaan met je blessure? Veel rust, gestopt met trainen of er omheen getraind?

Laatst bewerkt:
Goede fysiek!

Denk dat als je je bench techniek wat aanpast dat je veel zwaarder kunt benchen. Als je 50 kg doet met dumbbells moet hoger dan 110 zeker kunnen met de bench.

Hoe ben jij eigenlijk omgegaan met je blessure? Veel rust, gestopt met trainen of er omheen getraind?

THX!
misschien moet ik inderdaad mijn techniek wat aanpassen.

Toen ik die blessure kreeg met mijn hand heeft de art mij aangeraden om mijn hand compleet te ontzien totdat het compleet genezen was.

Dat heb ik gedaan en ik ben daarna weer langzaam begonnen en het duurde toen een hele tijd voordat ik alles weer nomaal kon doen.

sinsdien doe ik ook alle oefeningen met straps en train ik mijn onderarmen niet meer appart, want dan krijg ik er weer last van.:(

Terug
Naar boven