AndroidHealthClinic

Nieuw programma op VTM zoekt bodybuilders

Waardering
0
Voor het nieuwe seizoen van het feelgoodprogramma 'De Nieuwe Mama' zoekt VTM bodybuilders met een leuk gezin die zin hebben in een uitdaging. In 'De nieuwe mama' wisselen twee mama's 10 dagen van gezin. We zijn op zoek naar spontane, enthousiaste, en vooral zeer gevarieerde gezinnen. We willen aantonen dat ook bodybuilders gewoon mensen zijn met een normaal gezinsleven.
Aarzel niet om mij te contacteren voor meer informatie op maarten.vandeursen@eyeworks.tv.

Misschien tot binnenkort!

is dit niet iets z oals jou vrouw mijn vrouw die op rlt 4 word uitgezonden

btw waarom open je 2 ker zelfde topic

3 keer zelfs.

• Topic Starter Topic Starter
Excuses, is mijn eerste keer op een forum... :)

ik eis een ban hihiiihih

damn al 3 topics .....ben je ook al op de andere nederlandstalige fora geweest ???
zo te zien nog niet

Voor het nieuwe seizoen van het feelgoodprogramma 'De Nieuwe Mama' zoekt VTM bodybuilders met een leuk gezin die zin hebben in een uitdaging. In 'De nieuwe mama' wisselen twee mama's 10 dagen van gezin. We zijn op zoek naar spontane, enthousiaste, en vooral zeer gevarieerde gezinnen. We willen aantonen dat ook bodybuilders gewoon mensen zijn met een normaal gezinsleven.
Aarzel niet om mij te contacteren voor meer informatie op maarten.vandeursen@eyeworks.tv.

Misschien tot binnenkort!

Sorry maar wat ik al gezien heb van die nieuwe mamma is dat men op zoek gaat naar twee uitersten om zo een conflict uit te lokken. Het zou voor het programma dus niet interessant zijn om een bodybuilder en zijn gezin deel te laten nemen tenzij dit net de vooroodelen rond BBen zou bevestigen.
Laten we eerlijk wezen, media is amusement en een normaal gezinsleven zien we thuis ook al...

Terug
Naar boven