XXL Nutrition

Nieuw Rooster + Details.

MortalBB zei:
Aha ja ik begrijp. Maarja zoals ik altijd zeg, je moet je eigen lichaam kennen hè :)
De een kan 't wel aan, de ander niet. ;) maar bedankt.
Ok, kan ik nog inkomen dat je nog goed op zoveel reageert (goede genen I guess)
Maar dat van die schouders is egt BS! Je traint gewoon geen zijkant en achterkant! (achterkant mayB heel licht mee met de rug)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha je bent toch geen wijf ofwel bicepblizz al moe na 1 spiergroep ik train zelf ook 2 spiergroepen per dag en bevalt me goed als je genoeg vreet en de juiste suplementen gebruikt heb je meer dan genoeg energy over hahaha al moe na 1 spiergroep b*ch PLEASE :D

Als je zo'n schema uitvoert één maand en ge zijt overtraind,laat uw cpk maar eens testen na een tijdje zo'n schema uit te voeren.

Trainen is goed teveel is slecht, volgens mij als ge zo'n soort schema's altijd gebruikt maakt ge zelfs na een half jaar verlies

D. zei:
huh wat zeg je nou J.I. grote één keer, kleine twee keer bedoel je denk ik?
mortalbb, je weet hoe men erover denkt :D. zolang je er nog goed op groeit á la, maar voor de meeste bb-ers zou dit overtraining betekenen. Mocht het niet meer werken, neem een week rust en doe alles één keer per week.
succes

LOL, stoonde actie :P

• Topic Starter Topic Starter
Murk zei:
Ok, kan ik nog inkomen dat je nog goed op zoveel reageert (goede genen I guess)
Maar dat van die schouders is egt BS! Je traint gewoon geen zijkant en achterkant! (achterkant mayB heel licht mee met de rug)

Correct about de achterkant van schouder.
Ik heb nu wel veranderd in me schema.

Maar ik gain nogsteeds vrij hard, zolang dat gebeurd stop ik niet met 'overtrainen' zoals jullie het noemen. Voor mij is het nogsteeds gainen..
Zodra ik merk dat het afbouwd of gewoon niet meer gaint, dan zal ik uiteraard meer rust nemen.

Ik vind kritiek uiteraard nuttig, maar mijn beslissing stond al vast. Ik wil dit zoiezo doen. 4 weken. Kan geen kwaad, ik doe dit geen jaar ofzo. Na die 4 weken neem ik weer een ander schema, die minder druk is.

Thnx yall. ;)

Terug
Naar boven