XXL Nutrition

Nieuwe Einstein

Status
Niet open voor verdere reacties.
braadkip zei:
zoek anders gewoon met google naar black holes enz enz.

staat echt veel info op en is zeeeeeer interessant om te lezen

vooral die plaatjes zijn heel mooi :)
Zoek maar eens met google naar afbeeldingen van Nebula's. Dat is pas mooi :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet alleen de naam van Balkenende is in de sterren geschreven... Zijn hele foto staat er!!! :bow:

Hahaha :P

Een jaar terug zat ik altijd alle sterrenbeelden te leren :P Gewoon omdat ik nix te doen had :D

Ericr zei:
Alles balt zich samen tot een singulariteit in het centrum van het zwarte gat, dit is een punt met oneindige dichtheid. In principe gaat dit buiten alle natuurkundige wetten die ons bekend zijn, in zo'n singulariteit houden tijd en ruimte dan ook op met bestaan.
En na deze opmerking loopt lauw naar de medicijnkast voor een aspirientje tegen de opkomende migraine aanval. singulariteit? oneindige dichtheid? ik snap d'r helemaal niet meer van. :D
Kan je niet zoals Rob G over vuistnken beginnen? dan kan ik tenminste weer meepraten :D

Lauw zei:
En na deze opmerking loopt lauw naar de medicijnkast voor een aspirientje tegen de opkomende migraine aanval. singulariteit? oneindige dichtheid? ik snap d'r helemaal niet meer van. :D
Kan je niet zoals Rob G over vuistnken beginnen? dan kan ik tenminste weer meepraten :D
:D Over vuistnken praat ik weer in andere secties.

mock zei:
Die electronen zullen ook niet meer draaien, die zitten helemaal vast in dat opeen gepakte stuk massa. Even ter vergelijking, een speldenkop van een stuk zwart gat zou het gewicht hebben van de hele aarde, maf he ?

En nog een makkelijkere manier om je de zwaartekracht van een zwart gat voor de stellen dat met het stuk magneet is door een trampoline.

In feite is de ruimte een 3d trampoline.
En als je iets zwaars op een trampoline legt deukt hij in als een trechter, als je er dan een balletje ( een licht deeltje ) overheen rolt wordt die afgebogen, het volgt immers het textiel van de trampoline. Bij een zwart gat is die trampoline zo sT en diep ingedeukt dat het deeltje niet wordt afgebogen maar erin valt en er niet meer uit komt, net zoals een golfballetje wel eens een paar keer om een gat heen rolt om er uiteindelijk helemaal in te verdwijnen.

Je kunt het nog gekker maken, in feite gaat het deeltje gewoon in een rechte lijn vooruit voor z'n gevoel, het volgt gewoon het "textiel van het ruimte-tijd continuum. Maar voor iemand die van buitenaf kijkt maakt het een bocht.

De aarde zou ineenschrompelen tot de grote van een speldenkop, en hetzelfde gewicht hebben. Toch?

Lauw zei:
@ Benchmarc: dat heet talent. Er zijn ook mensen die van nature beter ontwikkelde spieren hebben. Zij heeft beter ontwikkelde hersenen.
Je hebt trouwens gelijk dat dat soort geniale breinen meestal wel 1 of andere afwijking hebben. Ze zeggen niets voor niets dat gekte en genialiteit dicht bij elkaar liggen.

Ja dat is wel zo, het is een standaard om te zeggen dat HB mensen een slecht ontwikkelde sociale zijde hebben dat hoeft niet eens zo te zijn, het ligt maar net aan iemands karakter hoe hij/zij met die intelligentie om gaat.

Als dit hertje goed gecoached word en haar draai kan vinden en zodoende zelf zich toch kan aanpassen aan haar sociale omgeving dan heeft ze mazzel dat ze het juiste karakter heeft, en zo niet, dan zal ze daar toch wel wat inzicht in nodig hebben anders zal ze op den lange duur ook floppen in haar maatschappelijke carrière.

Het is natuurlijk altijd lastig hierover te oordelen omdat dat een persoonlijke kwestie is waar niet over valt te generaliseren, denk dat haar ouwelui haar goed genoeg in de gaten houden want ze staat nog altijd aan het begin van haar pubertijd. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven