XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Uhm.. volgens mij is het toch echt een MMO.
Wat versta jij onder MMO?

Omdat de massive uit MMO ontbreekt. Alle gebieden zijn "instances" die kleinere getallen aan spelers hosten dan wat een mmo typisch doet. Het is een mix van allerlei sub genres waarin het fps deel erg naar voren komt.

Omdat de massive uit MMO ontbreekt. Alle gebieden zijn "instances" die kleinere getallen aan spelers hosten dan wat een mmo typisch doet. Het is een mix van allerlei sub genres waarin het fps deel erg naar voren komt.

Dit.

Er is niks massive aan. Hoeveel players zie jij nou daadwerkelijk rondlopen tijdens een missie? Hoeveel verschillende players zie je daadwerkelijk rondlopen in the tower?

Dit.

Er is niks massive aan. Hoeveel players zie jij nou daadwerkelijk rondlopen tijdens een missie? Hoeveel verschillende players zie je daadwerkelijk rondlopen in the tower?

Plus dat er ook maar in principe 1 "quest hub/social hub" is, in tegenstelling tot een "echte mmo". Vindt de gemixte opzet zelf erg prettig, vermaak me er prima mee.

Die Patrol missions, die je aan de hand van beacons doet, zijn echt te saai voor woorden. Ik heb er net 6 gedaan om mijn bounty te halen maar vond het geen zak aan. Net een potje Crucible control gedaan, kan me ook niet echt bekoren. Ik heb de aarde wel gezien in ieder geval, hopelijk is de maan een stuk leuker.

En hoe zit het nou met the crucible. Als je level 21 bent dan heb je toch wel beter wapens dan de rest of niet? De ene keer lees ik dat iedereen gelijk is en dat je alleen tijdens de Iron Banner je eigen shit hebt, maar ze komen toch een stuk sterker op mij over.

Volgens mij worden de stats aangepast.

Volgens mij worden de stats aangepast.

Yup.

What doesn't carry over (becomes a normalized amount)
Base defense
Base weapon attack

What does carry over
Weapon progression (including damage bonuses)
Armor progression (Including Defense bonuses)
Abilities
Character progression (stat upgrades)

This means that even though they are on relatively equal starting ground. A Level 20+ will have an advantage over a level 5, but not so much that the low level doesn't stand a chance.

Dus de moeite waard of niet en mensen met ps3 kunnen die samen met ps4 spelen?

heb de eerste paar dagen alleen gespeeld (geen ruk aan)
nu mijn collega het spel ook heeft was het een stuk leuker nu die in mijn fireteaem zit.
in je eentje zijn sommige missies niet te doen.

Hoe moet ik dat zien ivantjeuh? Als een wapen hebt met hoge attack dan heb je daar niks aan, maar als er bijvoorbeeld +6 voor iets bij staat telt dat wel?

@Stefanovich: ps3 en ps4 kunnen niet samen spelen. Tot nu toe vind ik het niet de moeite waard, maar ik heb maar 1 potje crucible gedaan en alleen aarde nog maar, en ben level 6. Als het goed is wordt het nog een stuk vetter dus.

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

nu mijn collega het spel ook heeft was het een stuk leuker nu die in mijn fireteaem zit.

Klopt, samen is echt veel leuker en is ook waar het voor gemaakt is. Straks komen er zelfs 6 player raids, dus dan kunnen we mooi met wat dbb'ers knallen.

Een soort 'looking4group' dingetje zou wel handig/leuker zijn en een marketplace oid..

Oke oke en wat heeft iedereen hier? ps3 of 4?

Hoe moet ik dat zien ivantjeuh? Als een wapen hebt met hoge attack dan heb je daar niks aan, maar als er bijvoorbeeld +6 voor iets bij staat telt dat wel?

Ja volgens mij wel.
-Attack wordt teruggeschroefd naar de stats van de player met het laagste level, maar de extra's blijven wel hetzelfde (bijv. 12 strength+10 intel).

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

oke oke en wat heeft iedereen hier? Ps3 of 4?
ps4

beide XD maar destiny op ps4
ps3 versie lijkt me ook totale ruk

ps4 hier

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

Salvage event klinkt wel tof, 3v3 in the crucible. Vandaag niet veel tijd maar zaterdag en zondag volop spelen denk ik.

Nah dan wacht ik wel ff af haha, thanks guys :thumb:

Alleen in de Iron Banner events tellen al je stats mee. Gisternacht level 21 gehaald, morgen maar eens opzoek naar wat legendary gear.

kutzooi jullie gaan echt snel haha gister pas lvl 6 gehaald waar halen jullie de tijd vandaan joh :P

Ik gister ook pas level 6 hoor. Dit weekend even flink gamen :D

Terug
Naar boven