MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

koop je toch een op mp kost geen drol

Iemand in? Ben rond 23.00 online.

Yeah. Nog maals, psn: Savagebrother.

Heb jou al toegevoegd bro. Tot straks, voetbal bijna afgelopen! :)

Hoe verder ik kom hoe meer teleurgesteld ik ben in de game... Nu lvl 21. Nog meer mensen die dit ervaren?

Nee, wordt alleen maar leuker.

Nu ik level 20 ben zie ik allemaal dingen die ik nog moet doen zoals daily heroic strikes enz. en nu met een bepaalde cape bounties halen zodat ik daar weer wapens van kan kopen enz. En aangezien ze steeds nieuwe dingen blijven toevoegen lijkt het me zeker niet saai worden. Daarnaast ben ik wel fan van de crucible, maar ze moeten wel de verdeling van gear aan gaan pakken.

Gister heb ik de strike playlist gedaan. Is gewoon een herhaling van wat je al twee keer eerder hebt gespeeld. De heroic missie stelt werkelijk heen ruk voor. De story is veeeeeel te kort en totaal niet boeiend.

Als je ff kritisch naar de game kijkt, zul je merken dat je constant hetzelfde aan het spelen bent en dat er bagger weinig afwisseling in zit.

begin ik het wel mee eens te zijn zo langzamerhand.

heb je wel veel guns? Veel verschillende varianten? Borderlands had je bijvoorbeeld 5 miljoen verschillende guns

er zijn wel een redelijk aantal guns, maar vaak krijg je hoe verder je komt een steeds krachtiger exemplaar van t zelfde zegmaar.
(snellere fire rate, stabieler meer damage etc)

Vrij weinig guns eigenlijk. Een stuk of 6 verschillende zoals assault rifle / sniper rifle / shotgun, en daar krijg je gewoon steeds een andere van.

Het is inderdaad veel van het zelfde maar PVP is wel focking gaaf:D

Hoop wel dat ze het verhaal gaan uitbouwen in de toekomst. Dit sloeg nergens op. Loot is echt heel magertjes. En what the f**k is up met class items uit legendary crypts halen? Dat is echt belachelijk.

Maar alles wordt goedgemaakt door het neermaaien van hordes aliens. Wat werkt dat toch fantastisch en heerlijk zeg. De t*ring. PvP pas een keer gespeeld en was opzich wel tof. Maar nog weinig mee gedaan. Aan te raden?

PvP is zeker vet ja

Lvl 20, nu gear scoren.

Gister heb ik de strike playlist gedaan. Is gewoon een herhaling van wat je al twee keer eerder hebt gespeeld. De heroic missie stelt werkelijk heen ruk voor. De story is veeeeeel te kort en totaal niet boeiend.

Als je ff kritisch naar de game kijkt, zul je merken dat je constant hetzelfde aan het spelen bent en dat er bagger weinig afwisseling in zit.
Als je naar de basis kijkt heb je dit bij ieder spel, je bent alleen maar aan het schieten, of van a naar b aan het rijden.
Nu ik level 20 ben zie ik allemaal dingen die ik nog moet doen zoals daily heroic strikes enz. en nu met een bepaalde cape bounties halen zodat ik daar weer wapens van kan kopen enz. En aangezien ze steeds nieuwe dingen blijven toevoegen lijkt het me zeker niet saai worden. Daarnaast ben ik wel fan van de crucible, maar ze moeten wel de verdeling van gear aan gaan pakken.
Zie vaak dat lvl 12 mensen bij lvl 24 mensen gegooid worden, vrij oneerlijk als je het mij vraagt.

Terug
Naar boven