MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
destiny is vergelijkbaar met de World of warcraft mod van Counter-strike? Heb wat twitch zitten kijken of het iets voor mij is
Vault of Glass moet onmogelijk zijn.
Zijn nu 1 of 2 (pro)teams (oa Primeguard) die de raid gehaald hebben met weet-ik-veel-hoeveel whipes en in 10 uur tijd haha.
![]()
281x dood xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
destiny is vergelijkbaar met de World of warcraft mod van Counter-strike? Heb wat twitch zitten kijken of het iets voor mij is
Denk eerst nog maar even levelen, ik heb die level 20, 22 en 24 strikes ook nog niet geprobeerd.
Het schieten lijkt er een heel klein beetje op..
Wow-mod is iets anders met classes en speciale abilities. Dat heeft Destiny niet, is eigenlijk niet te vergelijken.
Is het wel mogelijk om uit veel skills te kiezen? Niet dat iedereen met dezelfde skills rondloopt die populair zijn
Vrij weinig wat dat betreft. Iedere class heeft een subclass vanaf level 15, zo kun je als het ware tussen 2 skills kiezen. Als Hunter heb je bijvoorbeeld eerst een golden gun, bij level 15 kun je ervoor kiezen om als special abbility 2 messen / zwaarden te hebben wat wel supervet is. Maar iedereen heeft dus redelijk dezelfde dingen. Er komt nog een subclass bij aangezien er nog een vak leeg is, maar dit kan best pas in de DLC komen. Verder kun je vooral alles upgraden zodat je sterker / sneller enz wordt.
Ik heb het gevoel dat er straks heel veel gaat veranderen. Dat extra class vakje was mij ook al opgevallen + het feit dat ze nog te weinig doen met de zwakte van mobs/type wapens (fire ice en pulse?). Er valt nog genoeg uit te halen om hier echt een dikke game van te maken.

wss zal je dus veel moeten bijkopen lijkt me? Ik kijk nu op Twitch naar van die lekkere vrouwtjes die destiny spelen.... kei veel viewers haha![]()
Ik heb het gevoel dat er straks heel veel gaat veranderen. Dat extra class vakje was mij ook al opgevallen + het feit dat ze nog te weinig doen met de zwakte van mobs/type wapens (fire ice en pulse?). Er valt nog genoeg uit te halen om hier echt een dikke game van te maken.
Tjuus jullie gaan hard. Ik heb te weinig tijd gewoon.

Tjuus jullie gaan hard. Ik heb te weinig tijd gewoon.
Dat van die type wapens is wel raar ja. Ik had eerst filmpjes gezien waarbij ze zeiden dat je bepaalde vijanden perse met een bepaald type moest verslaan maar zie ik nu niks van terug.
Dat is wel een kut spoilerMaar het verhaal schijnt hier pas net te beginnen dus boeit ook niet zoveel.