Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Niet als je epic bent.

Ben atm lvl 23 , na 20 is het gewoon kijken van wat je leuker vind zoals strike of pvp en je op 1 van die 2 focussen ens en grinden voor die legendary gear.
Heeft wel iets weg van een MMO , hoop dat ze updates plaatsen want word langzamerhand wel eentonig.
Maar over het algemeen , geen slechte game.

Wie joint me vanavond voor wat missies?

Ben atm lvl 23 , na 20 is het gewoon kijken van wat je leuker vind zoals strike of pvp en je op 1 van die 2 focussen ens en grinden voor die legendary gear.
Heeft wel iets weg van een MMO , hoop dat ze updates plaatsen want word langzamerhand wel eentonig.

Er komen in september nog 2 personen bij in the tower waar je dingen kunt doen, verder is er nog niks over bekend. En in oktober komt de Iron Banner terug, waar je dus met je eigen gear tegen elkaar vecht.

Toen ik level 12 was eindigde ik ook vrij simpel bij de top 3 standaard dus dat boeit niet zoveel. Genoeg lui van level 20+ die er wel veel tijd in steken maar er nog niks van kunnen. Hopelijk kan ik straks nog eventjes spelen, kom tijd tekort.

Ook net lvl 20, heb het hoofdverhaal nog lang niet af..... (eerste 2 werelden gedaan? )

Ach daar loop ik in het weekend dan wel even doorheen.

Ik wil van t weekend wel ff wat aan t verhaal doen weer. Doe nu alleen maar pvp.

Ik doe wel met je mee, heb alleen de aarde en de maan nog maar gedaan.

Iemand nog online? Haha.

Ook net lvl 20, heb het hoofdverhaal nog lang niet af..... (eerste 2 werelden gedaan? )

Ach daar loop ik in het weekend dan wel even doorheen.

Haha , jaa ik heb het hoofdverhaal wel af kwam er tot lvl 19 mee als je alleen hoofdverhaal speelt ben toen heletijd gaan pvp'en.
Ik hou sws meer van pvp dus ik hoop dat ze ook wat updates doen voor dat ( meer gamemodes bv )

---------- Toegevoegd om 05:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:17 ----------

Er komen in september nog 2 personen bij in the tower waar je dingen kunt doen, verder is er nog niks over bekend. En in oktober komt de Iron Banner terug, waar je dus met je eigen gear tegen elkaar vecht.

Toen ik level 12 was eindigde ik ook vrij simpel bij de top 3 standaard dus dat boeit niet zoveel. Genoeg lui van level 20+ die er wel veel tijd in steken maar er nog niks van kunnen. Hopelijk kan ik straks nog eventjes spelen, kom tijd tekort.

Wel blij dat iron banner terugkomt.
Hoop wel alleen dat ze uiteindelijk het maximale gaan uitbreiden bv lvl cap dat nu 30 is vgm ,
Maybe gear dat nog beter is dan legendary dat soort dingen.
Want als je dat alles hebt gehaald zou ik persoonlijk minder motivatie hebben om te spelen denk ik maybe af en toe pvp ofs.
En als ze alleen steeds uitbreiden/verhogen zorgt het toch wel dat mensen die hun doel hebben bereikt steeds terugkomen om een nieuw doel te bereiken.

Volgens mij is het verschil tussen PVP en PVE gear ook niets (?) aangezien je geen speciale bonussen krijgt.
Ga nog wel even strikes grinden om bij level 22 te komen en daarna ga ik PVP bounty's doen denk ik..

Je hebt wel speciale crucible gear toch?

Volgens mij heb je alleen wat aan die speciale crucible gear in de Iron Banner, heel af en toe dus. Ze kunnen beter gewoon speelopties maken waar je bijvoorbeeld kunt kiezen dat iedereen even sterk is of dat iedereen zijn eigen gear kan gebruiken. Net als die Salvage gamemode die vet was, maar dan alleen een weekend speelbaar is. Beetje jammer.

Knallen tegen de developers in PVP.
Epic :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

''You'll be able to tell them'', behalve dat je amper kunt communiceren met anderen.

En dit is 4 uur 's nachts ofzo voor ons?

Geen idee wie Chillcat hier op DBB is, maar ik zat gisteren midden in een strike toen jij mij uitnodigde!
Ben nu level 20 en in voor party's.

leuk alternatief!

Gisteren een raid geprobeerd... Te moeilijk en snapte er geen reet van, haha.

ja ik ook die eindbaas is veeeeeelste sterk daarbij komen nog een shitload aan monsters van alle kanten

Terug
Naar boven