- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben atm lvl 23 , na 20 is het gewoon kijken van wat je leuker vind zoals strike of pvp en je op 1 van die 2 focussen ens en grinden voor die legendary gear.
Heeft wel iets weg van een MMO , hoop dat ze updates plaatsen want word langzamerhand wel eentonig.
Maar over het algemeen , geen slechte game.
Ben atm lvl 23 , na 20 is het gewoon kijken van wat je leuker vind zoals strike of pvp en je op 1 van die 2 focussen ens en grinden voor die legendary gear.
Heeft wel iets weg van een MMO , hoop dat ze updates plaatsen want word langzamerhand wel eentonig.
Maar over het algemeen , geen slechte game.
Ook net lvl 20, heb het hoofdverhaal nog lang niet af..... (eerste 2 werelden gedaan? )
Ach daar loop ik in het weekend dan wel even doorheen.
Er komen in september nog 2 personen bij in the tower waar je dingen kunt doen, verder is er nog niks over bekend. En in oktober komt de Iron Banner terug, waar je dus met je eigen gear tegen elkaar vecht.
Toen ik level 12 was eindigde ik ook vrij simpel bij de top 3 standaard dus dat boeit niet zoveel. Genoeg lui van level 20+ die er wel veel tijd in steken maar er nog niks van kunnen. Hopelijk kan ik straks nog eventjes spelen, kom tijd tekort.
Geen idee wie Chillcat hier op DBB is, maar ik zat gisteren midden in een strike toen jij mij uitnodigde!
Ben nu level 20 en in voor party's.