XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Ik ook!! Zoals ik net ook al zei, ik heb de Alpha beta gespeeld en dat was een vrij kale versie. Maar zelfs toen stond ik echt versteld van Destiny. Mooie graphics met een super gaaf concept.

Als het goed is krijg ik ook een code voor die beta, al ben ik daar niet heel zeker van. Zou wel vet zijn

wat is er allemaal zo nieuw aan dan?

Kon hem bij Bart Smit volgens mij gewoon reserveren en dan zou je de beta kunnen spelen. Heb nog niks betaald iig. Dit:

24vp82p.jpg

Kon hem bij Bart Smit volgens mij gewoon reserveren en dan zou je de beta kunnen spelen. Heb nog niks betaald iig.

Ik heb hem via Bol.com gepreorderd. Kreeg een mailtje van ze met hierin de beta code.
Maat van me heeft hem gepreorderd bij de Gamemania en die kreeg de betacode meteen mee.

Zou ff navragen bij bart smit.

Mm, dan zal ik wel weer pech hebben. Heb het wel even nagevraagd.

Ik lees op internet dat mensen de code allang hebben ontvangen, ook bij Bart Smit. Maandag gaan ze voor me kijken of de code is verstuurd.

Laatst bewerkt:
Mm, dan zal ik wel weer pech hebben. Heb het wel even nagevraagd.

Ik lees op internet dat mensen de code allang hebben ontvangen, ook bij Bart Smit. Maandag gaan ze voor me kijken of de code is verstuurd.

Snap sowieso niet dat je bij de bart smit besteld, kut winkel.

Voor games en alle hardware ga ik altijd naar Budgetgaming.nl. Vergelijkingssite met de beste prijzen bij betrouwbare winkels die altijd op dag van release leveren.

Ik heb hem vrijblijvend gereserveerd zodat ik die code zou krijgen, heb dus niks betaald.

Ik heb toch een code gekregen. Hoe werkt dat precies met die beta?

Ik geloof dat je die code op www.bungie.net moet redeemen of iets dergelijks. Zal morgen wel een chaos worden op de servers met iedereen die de beta wil downloaden. Gelukkig heb ik hem al kunnen pre-downloaden, haha.

Klopt inderdaad JBass, ik krijg echter een melding dat de code al is gebruikt. Heb wel wat comments gevonden van mensen die hetzelfde hebben. Waarschijnlijk geen beta voor mij dus.

Je zou hem eventueel nog kunnen vooruitbestellen in de PSN store, zodra je dat doet begint de beta ook gelijk met downloaden

Kunnen jullie de applicatie(Destiny) ook niet starten?

Ik neem aan dat je naar de Playstation Store moet? Maar krijg de melding van onderhoud aan de server.

r017ns.jpg

Lijkt mij in ieder geval dat ik hem al heb, maar telkens als ik het probeer te starten lukt het niet.

Schijnen nogal wat problemen te zijj. Jammet dat geen enkele launch van een grote game meer soepel kan verlopen.

Terug
Naar boven