XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Uhm nee bepalend voor je zicht in een gimma is wss je resolutie, een fatsoenlijke monitor heeft dezelfde als of een hogere resolutie dan de meeste televisies en de technologie om een dolby surround system op je pc aan te sluiten is er ook wel anno 2014 lijkt me. :o

Dat betekent overigens niet dat iedereen die op een console shooters speelt een mong**l is oid, moet je zelf weten, maar een muis is wel een effectievere en logischere manier om een fps te spelen (om oa die reden hebben 90% van console shooters aim assist en pc shooters niet).

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

consoles zijn trouwens wel 100x relaxter om gwn ff snel een gimma op te klaren, goedkoper en minder gezeik dan een PC :p

Wat is er zo bijzonder aan dit spel?
Beetje Planetside 2-achtig ofzo. Hoor er de laatste tijd van alles over en ziet er wel mooi uit maar qua gameplay zie ik echt niets bijzonders of heb ik het mis?

Uhm nee bepalend voor je zicht in een gimma is wss je resolutie, een fatsoenlijke monitor heeft dezelfde als of een hogere resolutie dan de meeste televisies en de technologie om een dolby surround system op je pc aan te sluiten is er ook wel anno 2014 lijkt me. :o

Dat betekent overigens niet dat iedereen die op een console shooters speelt een mong**l is oid, moet je zelf weten, maar een muis is wel een effectievere en logischere manier om een fps te spelen (om oa die reden hebben 90% van console shooters aim assist en pc shooters niet).

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

consoles zijn trouwens wel 100x relaxter om gwn ff snel een gimma op te klaren, goedkoper en minder gezeik dan een PC :p

Ik zie toch echt meer op een grote full hd tv dan een klein full hd computerschermpje hoor, maargoed.

Qua logica en effectiviteit, dat doet er niet toe. Op een console speelt iedereen namelijk met een controller, dus dan maakt het geen f**k uit of een muis effectiever is of niet.

En ik ben vroeger jaren pc gamer geweest hoor, maar sinds ik de overstap naar console heb gemaakt staat mijn pc stof te happen. Zooo veel relaxter om lekker lui in bed te gamen ipv uren voor je pc naar zo'n klein schermpje staren.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Wat is er zo bijzonder aan dit spel?
Beetje Planetside 2-achtig ofzo. Hoor er de laatste tijd van alles over en ziet er wel mooi uit maar qua gameplay zie ik echt niets bijzonders of heb ik het mis?

Speel de beta :)

Heb zelf ook op pc gegamed, maar een console is naar mijn mening een veel leukere ervaring. Een game als Destiny moet je gewoon op een dikke tv met een dolby surround system spelen.

Wat houdt je tegen om een HDMI kabel in je PC videokaart te stoppen en in je TV om vervolgens dezelfde ervaring te hebben met meer customization en krachtigere hardware en effectievere randapparatuur?

Shooters zijn qua genre het meest eisende op de hardware, en zelfs de xbox 1 en PS4 zijn qua hardware totaal niet krachtig. PC's kunnen zoveel meer grafisch geweld aan dan consoles, zelfs met de nieuwste generatie.

Ik heb zelf ook consoles waar ik o.a. platformers en racespellen op speel, maar shooters en strategiespellen zijn toch echt koning op de PC.

Wat houdt je tegen om een HDMI kabel in je PC videokaart te stoppen en in je TV om vervolgens dezelfde ervaring te hebben met meer customization en krachtigere hardware en effectievere randapparatuur?

Shooters zijn qua genre het meest eisende op de hardware, en zelfs de xbox 1 en PS4 zijn qua hardware totaal niet krachtig. PC's kunnen zoveel meer grafisch geweld aan dan consoles, zelfs met de nieuwste generatie.

Ik heb zelf ook consoles waar ik o.a. platformers en racespellen op speel, maar shooters en strategiespellen zijn toch echt koning op de PC.

Is een optie, maar zo omslachtig. Het gemak van een console is ook een groot pluspunt. Games hoef je niet te installeren, geen gezeik met drivers en al die rotzooi. Daarnaast moet je een pc telkens updaten qua hardware en een console schaf je eenmalig aan en je weet zeker dat je alle games die er voor uit komen kunt draaien de komende jaren.

Je hebt altijd al PC gamers en console gamers gehad, gewoon persoonlijke voorkeur. Ik speel al op consoles vanaf de nintendo 16 bit en ben altijd bij consoles gebleven. Heb alleen c&c generals op de PC kapot gespeeld.

Ik lees trouwens wel vaak dat mensen zeggen lekker relaxed gamen op de console vanuit bed ofzo maar dat gaat mij echt niet lukken. Als ik bijvoorbeeld bf speel zit ik vrij dicht erop omdat het anders niet goed gaat en dat zal met Destiny niet anders zijn. Kwa relaxte houding valt t nog best tegen dus.

Sinds afgelopen maanden ben ik weer begonnen met wat meer gamen vooral nu dat het vakantie is heb ik CoD weer is opgepakt :). Vroeger toen ik een jaar of 14-15 was speelde ik erg veel mmo en online shooter spellen wat ik nu nog steeds erg leuk vind moet alleen oppassen dat ik er niet aan verslaafd raak :o Maar in ieder geval ik zag dus dat de beta van Destiny voor iedereen toegankelijk was dus deze ging ik is even proberen ->

Afgelopen 2 dagen Destiny de beta maar is uitgeprobeerd op de xbox 360, helaas ben ik nog niet in het bezit van een nieuwe console. Van te voren had ik al vele reviews en meningen van andere op verschillende fora's gelezen en was toch erg benieuwd wat ik er zelf van ging vinden, want ik had toch gemengde gevoelens na dat ik toch redelijk lang naar deze game uitkeek. De graphics om maar mee te beginnen waren zoals te verwachten erg matig maar dit is ook wel logisch omdat het een game is die gemaakt is voor de next gen. Het begin leek veel op dat van Borderlands 2 waarbij je gevonden wordt door claptrap wat hier een ghosts word genoemd die je verder het spel door begeleid.

Het spel speelde de eerste paar uurtjes lekker weg maar had nou niet het gevoel van 'wow' dit is echt iets wat ik moet hebben, het was meer iets van dit heb ik al ooit gedaan. Tot het moment dat ik aan de laatste missie begon waarbij je met ze 3e te werk gaat, de moeilijkheidsgraad van de mobs gaat ineens een stuk omhoog wat het spel veel uitdagender maakt en ook een stuk leuker. Maar voor hoelang blijft dit leuk denk ik dan? Ik had toch meer iets van een MMORPG verwacht, maar de wereld is kaal en leeg en niks boeiends te vinden hier en daar staat wat mobs opgesteld en ja dat is het eigenlijk wel.. Ook de max level cap is maar 20 wat je in enkele uurtjes zo bereikt en daarna maar gaan zoeken voor betere armor? En dan nog niet te beginnen over de PVP dit is echt om te huilen en dan vooral op de oudere consoles de frame rate is zo laag waardoor je niet eens normaal kunt spelen..

Hoeveel er ook anders kon en stukken beter blijft het spel toch wel beetje bij me hangen want ik heb de afgelopen twee dagen er erg goed mee vermaakt, is het dan waard om deze game te kopen.

Je moet het spel echt samen met 1 of 2 vrienden spelen. Ik ging gister even in mijn eentje spelen maar dat is gewoon geen zak aan.

Level cap 20 klopt niet helemaal. Nadat je level 20 bent moet je motes of light verzamelen waarmee je wel verder kunt levelen. Hoe het precies zit weet ik niet maar komt er iig op neer dat je zeker niet klaar bent bij level 20.

Graphics op de PS4 zijn echt wel goed in ieder geval, logisch zoals je zelf al zegt.

PvP vond ik ook niet geweldig maar ik verwacht toch wel wat meer van de makers van Halo.

Je moet het spel echt samen met 1 of 2 vrienden spelen. Ik ging gister even in mijn eentje spelen maar dat is gewoon geen zak aan.

Level cap 20 klopt niet helemaal. Nadat je level 20 bent moet je motes of light verzamelen waarmee je wel verder kunt levelen. Hoe het precies zit weet ik niet maar komt er iig op neer dat je zeker niet klaar bent bij level 20.

Graphics op de PS4 zijn echt wel goed in ieder geval, logisch zoals je zelf al zegt.

PvP vond ik ook niet geweldig maar ik verwacht toch wel wat meer van de makers van Halo.

Het is nog een Beta dus is even afwachten maar hopelijk gaan ze het en ander in PvP veranderen want dit is toch wel iets waarbij ik me toch altijd vele uren in vermaak. Alleen het loopt gewoon niet lekker, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar vind het zo houterig gevoel..

Als ik nog wat geld overhoud na me vakantie komende week misschien dat ik een PS4 met Destiny pre-order maar dit moet ik nog even aankijken want het is toch aardig wat geld en ben bang dat ik toch snel op Destiny uitgekeken raak. En verder zijn er nou niet echt games die ik graag zou willen spelen om zo bedrag voor neer te leggen. Helaas zit ik nog steeds met een HD ready tv waarbij ik er nog steeds niet alles in kan uithalen, ding kosten die tijd een vermogen en nu heb je er eigenlijk al voor paar honderd euro een maja als daar ook nog ps4 bij moet wordt het wel heel erg prijzig:P

Er komen sowieso nog meerdere gamemodus bij en natuurlijk meer levels. Ik denk dat het wel leuk wordt, maar meeste tijd zal in die vrije wereld gaan zitten.

De planning is om het spel minstens 10 jaar te ondersteunen, dus ik neem toch aan dat je niet snel uitgekeken raakt. Ik ga hem sowieso pre-orderen in ieder geval.

Er komen sowieso nog meerdere gamemodus bij en natuurlijk meer levels. Ik denk dat het wel leuk wordt, maar meeste tijd zal in die vrije wereld gaan zitten.

De planning is om het spel minstens 10 jaar te ondersteunen, dus ik neem toch aan dat je niet snel uitgekeken raakt. Ik ga hem sowieso pre-orderen in ieder geval.

Zou het de moeite waard zijn om hem toch te halen voor de vorige generatie console, zou de populatie hier niet stukken minder op zijn? En weet je eigenlijk of er verschil tussen de next en vorige consoles gameplay komt te zitten?

Of het de moeite waard is durf ik niet te zeggen. Ik denk dat er genoeg spelers zijn nog met een ps3 of xbox360, en als je sowieso nog niet van plan bent binnenkort de nieuwe console aan te schaffen zou ik hem wel halen.

Gameplay is volgens mij hetzelfde, het verschil zit hem puur in de graphics enz. Als het goed is kun je je character gewoon meenemen naar de volgende console. Dus speel je hem nu op de ps3 en koop je later een ps4, dan kun je gewoon met je eigen character verder spelen.

Of het de moeite waard is durf ik niet te zeggen. Ik denk dat er genoeg spelers zijn nog met een ps3 of xbox360, en als je sowieso nog niet van plan bent binnenkort de nieuwe console aan te schaffen zou ik hem wel halen.

Gameplay is volgens mij hetzelfde, het verschil zit hem puur in de graphics enz. Als het goed is kun je je character gewoon meenemen naar de volgende console. Dus speel je hem nu op de ps3 en koop je later een ps4, dan kun je gewoon met je eigen character verder spelen.

Ja dat laatste dacht ik al maar dat is nogal vervelend wat zit nu namelijk met xbox 360 en denk dat me volgende console toch eerder een ps4 gaat worden en dat dan puur omdat de meeste mensen in me omgeving over een ps4 beschikken dan xbox. Achja.. we zullen wel zien:D

Ik zou zeggen schaf de ps4 Destiny bundel aan :)

Destiny moet je gewoon op een next-gen spelen icm met een full hd tv+surround system. Anders doe je de game echt tekort (vind ik eigenlijk met alle games/films).

Qua level cap, weinig inhoud, pvp enz. Jongens het is nog maar een beta he. Dit is maar het topje van de ijsberg. Level cap zal geen 20 worden, dat heb je binnen een paar dagen gehaald. Daarnaast heeft Bungie gezegd dat er veel DLC zal worden uitgebracht zodat de game interessant blijft.

Ben benieuwd, heb gehoord dat ze beloofd hadden om de game 10 jaar lang van nieuwe content te voorzien, dat lijkt me sterk...
Maar we'll see, ben benieuwd!

10 jaar lijkt me ook een beetje overdreven. Waarschijnlijk is er dan al wel weer een nieuw deel uitgebracht. Ik kan iig niet wachten.... Huidig aanbod PS4 games is echt kut!

Had er een nieuw topic voor gemaakt en wist niet dat deze er al was, kopieer mijn OP wel even hierin;

http://www.youtube.com/watch?v=gIp7vZuYzoA

http://www.youtube.com/watch?v=y2Jx5__c1lY

http://www.youtube.com/watch?v=tUHCO-qyA1A

http://www.destinythegame.com/uk/en

http://en.wikipedia.org/wiki/Destiny_(video_game)

Wie gaat deze game halen? En welk platform? Ik zit er sterk over te twijfelen om hem voor de PS3 te halen, maar waarschijnlijk niet op releasedate. Eerst even een weekje aankijken hoe die ontvangen wordt.

Ik ga hem preordwrwn voor de ps4. twijfel alleen tussen de nornale en de limited edition. Bij de limited edition krijg je meteen de dlc erbij.

Zeker weten pre-orderen? Voor 't zelfde geld valt het fucking hard tegen of is het gewoon zeer matig speelbaar.

Ik zit nu ook echt sterk te twijfelen om gewoon die PS4 te gaan halen :roflol:.

Terug
Naar boven