Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit.
Ben nu alles weer aan het doorlopen, maar dan nu met een titan. Met de warlock had ik zo'n beetje alles al gedaan, haha.
Edit; Al gasten tegengekomen met het level '??'?
Jammer dat dit blijkbaar weer een game wordt die het PC platform niet mee laat doen, welke zich toch het beste leent voor shooters. Mede door muis/tobo, mede door de veel krachtigere hardware.
Wat een vette game is dit man, kan echt niet wachten tot hij uit is.

Is er al iets bekend of je je character houdt met de echte versie of moet je helemaal overnieuw?
Wat vreemd was; ik hoefde maar 200 MB te downloaden.
Ik had de Alpha beta gespeeld, maar heb ik daarna verwijderd. Toch is er iets op blijven staan blijkbaar![]()
Jammer dat dit blijkbaar weer een game wordt die het PC platform niet mee laat doen, welke zich toch het beste leent voor shooters. Mede door muis/tobo, mede door de veel krachtigere hardware.
Als je geen kilometers van je beeldscherm afzit dan is je scherm bij pc gaming net zo/even groot en TV audio is pauper.Heb zelf ook op pc gegamed, maar een console is naar mijn mening een veel leukere ervaring.
Iets verwijderen = opslagruimte weer beschikbaar stellen maar de data blijft daar totdat er ook daadwerkelijk overheen geschreven wordt.
Dat of jij bent een tovenær.
Dan zal dat het wel zijn
---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------
+1
muis > joysticks voor shooters
brb direct camera kunnen veranderen vs de richting van de camera verandering kunnen bepalen
Als je geen kilometers van je beeldscherm afzit dan is je scherm bij pc gaming net zo/even groot en TV audio is pauper.