MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Dit was natuurlijk te verwachten. Zag het al aankomen hoor. Vind het schandalig dat we maandelijks betalen voor een instabiele kut service.

Maargoed, ben er eindelijk doorheen. Nu aan het installeren.

13GB downloaden gaat bij mij ook een eeuwigheid duren met mijn bagger internet dus ik doe de moeite niet eens meer om het te proberen.

Wat vreemd was; ik hoefde maar 200 MB te downloaden.

Ik had de Alpha beta gespeeld, maar heb ik daarna verwijderd. Toch is er iets op blijven staan blijkbaar???

Jij bent al aan het spelen zie ik...

editttt: ik nu ook!

Even kijken of ik nu eindelijk de code kan invoeren, hele tijd error.

24l7yo0.jpg

awww yea

Eindelijk, haha.

Even 14Gb binnenhalen nu, wachttijd 8uur.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Oh ineens is hij al klaar, nu aan het installeren.

Ik ben verliefd.

Wat een zieke game.

Is dit een open online wereld?

Ik heb nog niet kunnen spelen helaas. Vanavond maar eens uitproberen.

Jammer dat dit blijkbaar weer een game wordt die het PC platform niet mee laat doen, welke zich toch het beste leent voor shooters. Mede door muis/tobo, mede door de veel krachtigere hardware.

Dit.

Ben nu alles weer aan het doorlopen, maar dan nu met een titan. Met de warlock had ik zo'n beetje alles al gedaan, haha.

Edit; Al gasten tegengekomen met het level '??'?

Ja al meerdere keren, helaas nog niet kunnen killen.

Jammer dat dit blijkbaar weer een game wordt die het PC platform niet mee laat doen, welke zich toch het beste leent voor shooters. Mede door muis/tobo, mede door de veel krachtigere hardware.

De ontwikkelaar, Bungie, is gericht op consoles. Altijd al geweest. Dat shooters zich beter lenen voor pc vind ik echt onzin. Elke pc gamer roept dat altijd.

Heb zelf ook op pc gegamed, maar een console is naar mijn mening een veel leukere ervaring. Een game als Destiny moet je gewoon op een dikke tv met een dolby surround system spelen.

Wat een vette game is dit man, kan echt niet wachten tot hij uit is.

Wat een vette game is dit man, kan echt niet wachten tot hij uit is.

+1

Zo vet om met je maten met een headset op in een fireteam te zitten en die missies te gaan spelen.

Heb al 3 characters van lvl 8, alle kisten gevonden, missies gedaan e.d.

Beta is voorbij voor mij :(

Is er al iets bekend of je je character houdt met de echte versie of moet je helemaal overnieuw?

Is er al iets bekend of je je character houdt met de echte versie of moet je helemaal overnieuw?

Nee, is nog niet bekend. Bungie twijfelt nog of ze dit doen. Aan de ene kant willen ze niet dat alle tijd die de mensen in de beta hebben gestopt verloren gaat, aan de andere kant willen ze iedereen op een gelijk niveau laten starten in de volledige game.

Ze hebben wel verteld dat als ze voor de optie gaan om te resetten, dat de beta testers een beloning krijgen voor het spelen van de beta.

Wat vreemd was; ik hoefde maar 200 MB te downloaden.

Ik had de Alpha beta gespeeld, maar heb ik daarna verwijderd. Toch is er iets op blijven staan blijkbaar???

Iets verwijderen = opslagruimte weer beschikbaar stellen maar de data blijft daar totdat er ook daadwerkelijk overheen geschreven wordt.

Dat of jij bent een tovenær.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

+1

muis > joysticks voor shooters

brb direct camera kunnen veranderen vs de richting van de camera verandering kunnen bepalen

Heb zelf ook op pc gegamed, maar een console is naar mijn mening een veel leukere ervaring.
Als je geen kilometers van je beeldscherm afzit dan is je scherm bij pc gaming net zo/even groot en TV audio is pauper.

Iets verwijderen = opslagruimte weer beschikbaar stellen maar de data blijft daar totdat er ook daadwerkelijk overheen geschreven wordt.

Dat of jij bent een tovenær.

Dan zal dat het wel zijn ;)

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

+1

muis > joysticks voor shooters

brb direct camera kunnen veranderen vs de richting van de camera verandering kunnen bepalen

Als je geen kilometers van je beeldscherm afzit dan is je scherm bij pc gaming net zo/even groot en TV audio is pauper.

Ik zei in mijn vorige post toch ook een dikke tv en een dolby surround system.

Een klein computerscherm is altijd minder dan een grote full hd tv hoor. Met een grote tv heb je veel meer zicht dan een klein kut schermpje.

Terug
Naar boven