XXL Nutrition

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Is dit spel nou wat? Of is het gewoon eentonig...

het spel is echt wel wat, alleen vind ik het aanbod van de dingen waar het spel voornamelijk om draait, aka raids en strikes, wel wat karig. Het schieten etc is wel echt heel erg vet allemaal, heb me er al heel wat uren mee vermaakt en zal ik nog zeker doen

het spel is echt wel wat, alleen vind ik het aanbod van de dingen waar het spel voornamelijk om draait, aka raids en strikes, wel wat karig. Het schieten etc is wel echt heel erg vet allemaal, heb me er al heel wat uren mee vermaakt en zal ik nog zeker doen

Heb het ook ff gespeeld bij iemand thuis, maar wat ik weet is dat ik continu dezelfde levels opnieuw moest doen. Het schieten lijkt gewoon op dat van Battlefield, precies hetzelfde.

Ben benieuwd of die kerel het goed had voorspeld

nice man, eindelijk :D! Waar kreeg je m?

En vind die word niet verkeerd schieten en magazijn is ook prima, maar die reload is zo godsvergeten traag

Van ir yut heb ik de gjallarhorn en de mida van vog :-)
En gjallarhorn is inderdaad een monster van een wapen seg!

Het regent exotics voor mij momenteel. Hawkmoon, Suros en truth heb ik ook bijgekregen.

Het regent exotics voor mij momenteel. Hawkmoon, Suros en truth heb ik ook bijgekregen.

had dinsdag 2 van de 3x atheon killen achter elkaar dubbele exotic drop gekregen; eerste keer vex en hardlight, tweede keer vex en suros. Nightfalls ook 2 exotics dacht ik en verder niet veel gedaan. Ben beetje klaar met destiny, dus nu dinsdag en woensdag destiny en de rest gta denk ik.

Beter komt die house of wolves snel

Xur heeft mij verlaten.

IB rockt

gledderhorn in de kroetieblie is echt overpowered

:'''')

zit eraan te denken om ook aan dit spel te beginnen...maar aangezien het al een jaar gereleased is lijkt het mij dat iedereen al fucking sterk is nu :roflol: doen of niet?

zit eraan te denken om ook aan dit spel te beginnen...maar aangezien het al een jaar gereleased is lijkt het mij dat iedereen al fucking sterk is nu :roflol: doen of niet?

doen :cool: Je loopt vrij snel in en dat verschil valt heel erg mee. Half september komt wel een grote dlc, en als je gaat spelen zou ik de 2 eerdere dlc's ook kopen.
Spel is nu nog maar iets van 25-30 euro, en de 2 dlc's die al uit zijn nog 35 totaal. Dlc in september kost 40 maar met die 2 andere heb je iig al heel veel game tijd

Still going strong

Ik zit er aan te denken hem weer te gaan halen. Legendary edition (Destiny + alle DLC) nu voor €49,- bij de Media Markt. Wat jij Savagebroeder?

Terug
Naar boven