- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raid al voor een deel op hard gedaan en abyss defiant gekregen.
Me happy!! Morgen proberen de rest te completen, we zitten nu aan ir yut.
Wij waren gisteren ook tot ir yut gekomen. Best vaak geprobeerd maar nog niet gehaald helaas.
kende die abyss defiant nog niet, maar auto met solar is wel nice man. Ik had na the darkness op hard die nieuwe pulse met arc gekregen, met optie tot auto fire
Wij waren gisteren ook tot ir yut gekomen. Best vaak geprobeerd maar nog niet gehaald helaas.
kende die abyss defiant nog niet, maar auto met solar is wel nice man. Ik had na the darkness op hard die nieuwe pulse met arc gekregen, met optie tot auto fire

Nice, die,pulse rifle wil ik ook wel.
Eigenlijk wil ik ze gewoon allemaal hebben, vind die handcannon er ook gewoon supervet uitzien.
Hebbon!Heavy ammo is de oplossing.
Verdomme Xûr weer geen paarse pakketjes.
xur verkoopt wel heavy telemetries, dus maar eens kijken of ik gjalla kan maxen voordat we weer gaan raiden. Had laatste keer dat ie heavy had 100 syntheses gekocht ofzo dus heb nog meer dan genoeg
Alhoewel het met hunger of crota ook prima zou moeten lukken
Gisteren de raid nog eens gedaan op normal met twee characters en mooie regards gekregen.
Zowel voor men hunter als warlock de raid helm, de fusion rifle en nog een ice breaker :-p
Crota bijna gebeat op hard met 2 random spelers. 5 Gjalla's is gewoon must bij Crota..

fully upgraded gjalla checking in
ik wil die scout rifle en handcannon van croooooottttaaaaaaaaaaaaaaaa
Vermeirio wordt tijd dat je ons in de chat joined man
Vermeirio wordt tijd dat je ons in de chat joined man
Probleem is dat ik meestal met vaste mensen speel, maar wil wel eens een keertje meedoen met jullie.
In before "ik begrijp die Belg zijn taaltje niet zo goed"
jij kommen hier zo proatn
werden gisteren hard van achteren genomen door crota en bungie, hadden crota down op hard maar bleek dat ie nog 1 mm leven over had