MuscleMeat

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Raid al voor een deel op hard gedaan en abyss defiant gekregen.
Me happy!! Morgen proberen de rest te completen, we zitten nu aan ir yut.

Raid al voor een deel op hard gedaan en abyss defiant gekregen.
Me happy!! Morgen proberen de rest te completen, we zitten nu aan ir yut.

Wij waren gisteren ook tot ir yut gekomen. Best vaak geprobeerd maar nog niet gehaald helaas.

kende die abyss defiant nog niet, maar auto met solar is wel nice man. Ik had na the darkness op hard die nieuwe pulse met arc gekregen, met optie tot auto fire

3222222222222222222222222222222222222222222222

Wij waren gisteren ook tot ir yut gekomen. Best vaak geprobeerd maar nog niet gehaald helaas.

kende die abyss defiant nog niet, maar auto met solar is wel nice man. Ik had na the darkness op hard die nieuwe pulse met arc gekregen, met optie tot auto fire

Nice, die,pulse rifle wil ik ook wel.
Eigenlijk wil ik ze gewoon allemaal hebben, vind die handcannon er ook gewoon supervet uitzien.

Heavy ammo is de oplossing.

Verdomme Xûr weer geen paarse pakketjes.

3222222222222222222222222222222222222222222222

:cool::cool::cool::cool:

Nice, die,pulse rifle wil ik ook wel.
Eigenlijk wil ik ze gewoon allemaal hebben, vind die handcannon er ook gewoon supervet uitzien.

Ja handcannon met void :eek: Hebbon!

Heavy ammo is de oplossing.

Verdomme Xûr weer geen paarse pakketjes.

xur verkoopt wel heavy telemetries, dus maar eens kijken of ik gjalla kan maxen voordat we weer gaan raiden. Had laatste keer dat ie heavy had 100 syntheses gekocht ofzo dus heb nog meer dan genoeg

Alhoewel het met hunger of crota ook prima zou moeten lukken

xur verkoopt wel heavy telemetries, dus maar eens kijken of ik gjalla kan maxen voordat we weer gaan raiden. Had laatste keer dat ie heavy had 100 syntheses gekocht ofzo dus heb nog meer dan genoeg

Alhoewel het met hunger of crota ook prima zou moeten lukken

Maxen dat apparaat. Wat een beest..

Gisteren de raid nog eens gedaan op normal met twee characters en mooie regards gekregen.
Zowel voor men hunter als warlock de raid helm, de fusion rifle en nog een ice breaker :-p

Gisteren de raid nog eens gedaan op normal met twee characters en mooie regards gekregen.
Zowel voor men hunter als warlock de raid helm, de fusion rifle en nog een ice breaker :-p

Crota bijna gebeat op hard met 2 random spelers. 5 Gjalla's is gewoon must bij Crota..

fully upgraded gjalla checking in :P

Ik wil die scout rifle en handcannon van croooooottttaaaaaaaaaaaaaaaa

Wat een teleurstelling is xur weer :-(

Vermeirio wordt tijd dat je ons in de chat joined man

Probleem is dat ik meestal met vaste mensen speel, maar wil wel eens een keertje meedoen met jullie.
In before "ik begrijp die Belg zijn taaltje niet zo goed"

Denk dat je meer moeite hebt met het twents lol + het feit dat er ook belgen bij ons in de groep zitten.

Laatst bewerkt:
jij kommen hier zo proatn

werden gisteren hard van achteren genomen door crota en bungie, hadden crota down op hard maar bleek dat ie nog 1 mm leven over had

• Like
Waarderingen: Ot92
Terug
Naar boven