- Waardering
- 113
Denk dat je meer moeite hebt met het twents lol + het feit dat er ook belgen bij ons in de groep zitten.
Dat zou ook wel kunnen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je meer moeite hebt met het twents lol + het feit dat er ook belgen bij ons in de groep zitten.

Crota op hard gelegd vandaag.
Enkel glowhoo en hunter helm (die ik al had) gekregen. Beetje jammer.

Ja ik denk dat ik nu toch echt wel een record heb gebroken hoor.
Koop dit weekend plan c bij xur omdat ik hem nog niet had.
Ik doe de hard raid en krijg natuurlijk plan c.
Vandaag krijg ik mijn eerste exotic via crucible en jawel hoor plan c again.
Ik doe mijn eerste nightfall en wat krijg ik als reward? Gjallarhorn!!!f**k that shit, kreeg gewoon nog eens een plan c. Van gjallarhorn kan ik blijven dromen dus. 4 keer dezelfde exotic op 3 dagen. f**k you destiny!!!
Haha klinkt erg bekend. Maat van me had vorige week 3 icebreakers gekregen binnen 24 uur![]()

Ja sorry, de exotic bounty's heb ik wel allemaal, ik doel echt op exotic die je enkel kan krijgen.

ah zo. Alsnog karig dan voor jou
Net crota eerste keer met het vaste team gebeat op hard, eindelijk de handcannon gekregen, en een 2e abyss defiant bij de 2e brug![]()
ah zo. Alsnog karig dan voor jou
Net crota eerste keer met het vaste team gebeat op hard, eindelijk de handcannon gekregen, en een 2e abyss defiant bij de 2e brug![]()
Yeah!
Abyss en de raid helm gekregen.
Nu alleen nog de faithbringer..

Die handcannon wil ik ook! Crota besten op hard gaat goed bij ons tegenwoordig. We hebben meer problemen met ir yut dan met crota:-p
Ene keer gaat die echt easy, andere keer wil het echt niet lukken. 1 iemand die gebruik maakt van die glitch door via de zijkant naar boven loopt en boven ir yut gaat staan, die kan haar vanaf daar raken dus als je beide witches en schriekers down hebt ben je al een heel eindProatn.
Ik kom gauw terug broeder Vince.
---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------
En als Xur 'The Saint' bij zich heeft, ben ik er dit weekend weer voor vast haha!
Word inderdaad. Ik ben er echt zeer tevreden van. Mgisteren ook nog mida miltitool en de mighty gjallarhorn gekregen, eindelijk!
! Waar kreeg je m?