Fitness Seller

Nieuwe game van Bungie > Destiny

Crota op hard gelegd vandaag.
Enkel glowhoo en hunter helm (die ik al had) gekregen. Beetje jammer.

Crota op hard gelegd vandaag.
Enkel glowhoo en hunter helm (die ik al had) gekregen. Beetje jammer.

know that feel :(

maandag voor het eerst crota hard gedaan op m'n hunter: helm gekregen die ik nog niet had. Dinsdag op normal op hunter ook de helm gekregen en donderdag op hard weer een helm voor m'n hunter :s
Donderdag met m'n titan ook de helm gekregen die ik al had.. Geen handcannon of scout dus :(

Gisteren wel eindelijk de auto rifle gekregen :D

Ja ik denk dat ik nu toch echt wel een record heb gebroken hoor.
Koop dit weekend plan c bij xur omdat ik hem nog niet had.
Ik doe de hard raid en krijg natuurlijk plan c.
Vandaag krijg ik mijn eerste exotic via crucible en jawel hoor plan c again.
Ik doe mijn eerste nightfall en wat krijg ik als reward? Gjallarhorn!!!
f**k that shit, kreeg gewoon nog eens een plan c. Van gjallarhorn kan ik blijven dromen dus. 4 keer dezelfde exotic op 3 dagen. f**k you destiny!!!

Ja ik denk dat ik nu toch echt wel een record heb gebroken hoor.
Koop dit weekend plan c bij xur omdat ik hem nog niet had.
Ik doe de hard raid en krijg natuurlijk plan c.
Vandaag krijg ik mijn eerste exotic via crucible en jawel hoor plan c again.
Ik doe mijn eerste nightfall en wat krijg ik als reward? Gjallarhorn!!!
f**k that shit, kreeg gewoon nog eens een plan c. Van gjallarhorn kan ik blijven dromen dus. 4 keer dezelfde exotic op 3 dagen. f**k you destiny!!!

RNGesus

Haha klinkt erg bekend. Maat van me had vorige week 3 icebreakers gekregen binnen 24 uur :p

Haha klinkt erg bekend. Maat van me had vorige week 3 icebreakers gekregen binnen 24 uur :p

Ik heb enkel nog maar dubbele exotics gekregen sinds ik speel.

3x dragonsbreath
2x icebreaker
2x hard light
4x plan c
5x no land beyond

En dat is het enige van exotics dat gekregen heb terwijl ik er nog zoveel mis :mad:
Trouwens ook toevallig dat ik ze telkens in dezelfde week krijg.

Dat is wel zuur idd. Ook nog geen exotic bounties gedaan dus?

Ik mis nog
red death
hardlight
thunderlord
pocket infinity
invective
bad juju

invective en bad juju heb ik de bounties zo goed als compleet, dus die kan ik elk moment krijgen. Pocket infinity bounty nog niet gehad helaas.
Oh en necrochasm maar heb die husk of the pit gisteren gekregen dus dat is ook een kwestie van tijd

Ja sorry, de exotic bounty's heb ik wel allemaal, ik doel echt op exotic die je enkel kan krijgen.

Ja sorry, de exotic bounty's heb ik wel allemaal, ik doel echt op exotic die je enkel kan krijgen.

ah zo. Alsnog karig dan voor jou

Net crota eerste keer met het vaste team gebeat op hard, eindelijk de handcannon gekregen, en een 2e abyss defiant bij de 2e brug :)

ah zo. Alsnog karig dan voor jou

Net crota eerste keer met het vaste team gebeat op hard, eindelijk de handcannon gekregen, en een 2e abyss defiant bij de 2e brug :)

Die handcannon wil ik ook! Crota besten op hard gaat goed bij ons tegenwoordig. We hebben meer problemen met ir yut dan met crota:-p

Yeah!
Abyss en de raid helm gekregen.
Nu alleen nog de faithbringer..

:cool:

Die handcannon wil ik ook! Crota besten op hard gaat goed bij ons tegenwoordig. We hebben meer problemen met ir yut dan met crota:-p

Eerste 3x dat ik crota hard had gebeat had ik geen van de keren een (primary) gekregen dus dat mocht ook wel eens.

Ir yut is een b*ch :p Ene keer gaat die echt easy, andere keer wil het echt niet lukken. 1 iemand die gebruik maakt van die glitch door via de zijkant naar boven loopt en boven ir yut gaat staan, die kan haar vanaf daar raken dus als je beide witches en schriekers down hebt ben je al een heel eind

Hand of crota is binnen :-D
Machtig apparaat!

It's been too long Destiny..

ga jij maar lekker fifa doen pfff

Proatn.

Ik kom gauw terug broeder Vince.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

En als Xur 'The Saint' bij zich heeft, ben ik er dit weekend weer voor vast haha!

Word inderdaad. Ik ben er echt zeer tevreden van. Mgisteren ook nog mida miltitool en de mighty gjallarhorn gekregen, eindelijk!

Proatn.

Ik kom gauw terug broeder Vince.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

En als Xur 'The Saint' bij zich heeft, ben ik er dit weekend weer voor vast haha!

Ben benieuwd of die kerel het goed had voorspeld

Word inderdaad. Ik ben er echt zeer tevreden van. Mgisteren ook nog mida miltitool en de mighty gjallarhorn gekregen, eindelijk!

nice man, eindelijk :D! Waar kreeg je m?

En vind die word niet verkeerd schieten en magazijn is ook prima, maar die reload is zo godsvergeten traag

Is dit spel nou wat? Of is het gewoon eentonig...

Terug
Naar boven