AndroidHealthClinic

Nieuwe gym in Helmond ! probleem?

Frenkpie

Massive Warrior
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Hey ik hoorde van Rob G dat er pas een nieuwe XXL gym is geopend (sinds zondag). Dus ik ben er gisteren met benchMarc naartoe gereden en ff rondgekeken:

ik keek me ogen dus uit, allemaal nieuwe gewichten, je rook het verse leer nog. Het merk dat ze daar gebruiken is Star Trac. Der lagen een stuk of 2-3 Olympische stangen (Russisch). En dumbbells tot 38 kg (en je kon tot 55 kg zelf DB's samenstellen).

En hij ging nog uitbouwen met verschillende aparaten etc. Hij wil dus 100% focussen op BB-ing,PL-ing en Strongman. De man zelf heeft meegedaan met Strongman op topniveau en was gestopt vanwege blessures. het is dus de enigste gym hier in de buurt waar je als die-hard BB-ing,PL-ing en Strongman serieus hard kan trainen. Én het is nog 12 euro goedkoper dan waar ik nu train.

Ja, Frenk? WHAT is the ****ing problem then?!?!

nou... ik woon in Asten en die Gym is in Helmond (das 15 km ong). En met de auto doe je er maar 5-10 min over... alleen dat is het probleem. We kunnen niet altijd met de auto gaan, soms wel maar ligt eraan of we de auto kunnen lenen van onze ouders. Dusss.. nu zat ik te denken om er naartoe te fietsen, maar dat is wel 30 min fietsen, zou dit niet erg belemmerend voor de groei zijn als je in de bulk bent?!

Tijdens t cutten geen probleem natuurlijk.. maar ik ben nog bezig met bulken en wil nog groeien. Kan iemand mij miss hiermee helpen. Ik wil gráág daar trainen, want zoiets is gewoon waar ik al jaren naar op zoek ben !

grtz..

Frenk

Lijkt me geen probleem. Gewoon daar meteen je shake drinken en dan op je gemak naar huis fietsen.

je bent een mietje ! Fietsen jij sissie! :D

30 minuten fietsen, 250 Cal... ?
(terug ditto)

Goede warming-up en cooling down moet je maar denken, goed voor je conditie, goed voor je cardiovasculaire systeem. Als je groei stagneert beetje extra eten.

• Topic Starter Topic Starter
Maar hoe zit het met me energie verlies? Als we daar naartoe fietsen...

zal ik nog steeds even veel kracht hebben dan wanneer ik niet of korter fiets? Want het is zon 15 km en zullen een tempo van +- 25-30 km/per uur fietsen...

ennuhh, ik heb totaal geen problemen met fietsen, fiets regelmatig 25-30 km in de zomer voor me plezier (wanneer ik naar een vriend van me fiets oid).

ben gewoon bang dat t me groei zal stagneren en dat ik niet voldoende kracht zal hebben tijdens training, vanwege de lange afstand fietsen...

doe het zelf nu ook af en toe, 30 min fietsen voor ik naar de gym ga, gewoon paar happen meer, en mischien in he pw shake wat casseine en wordt weer langer licht en de tulpen komen al dus wordt alleen maar beter;)

gelukzak was er hier in de omtrek maar zulke gym, zou niet kijken op een kilometerke fietsen. En euh dat energieverlies moet je niet mee inzitten:) heb zelf 5 jaar met de fiets geweest en het is toch ook 9 km van hier tot de gym

Gelukkig is het drie minuten lopen naar m'n gym :p

denk ook niet dat je 15 km in 30 minuten fietst...fiets je 30 km/h, beetje snel toch?! of ga je binnendoor?

ik fiets zelf ook altijd naar de gym en das ook 7 km ofzo

Fietsen Kreng!!

:D :D

Laatst bewerkt:
30 km/h is op zich goed te doen. Maar ok. ik ga t gewoon doen.. in maart of april loopt benchMarc's abbo af.. en ik zeg dat ik stop vanwege een blessure want mijn abbo loopt pas in aug. af eigenlijk.en zo lang ga ik niet wachten.

thnx 4 info.

koop zo een cheap ass brommertje voor 100 euro :) of een eigen auto natuurlijk

Je fietst wel erg hard wil je dat in 30minuten doen, maarja dat is goed! Mijn sportschool is ook zo'n 8km weg, maar zit heel dicht bij mijn school. Dus ik ga 2dagen uit school en op zaterdag fiets ik ook gewoon in een minuut of 20 heen...

:thumbs:

Yeah, XXL-Gym ruled man, Frits v/d Steen zal wel eens ff grote(re) jongens van ons maken :) Flinke berg ijzer heeft hij daar liggen!

Ik zelf ga r ook zekers heen. Ik moet ook nog ff het 1 en ander regelen met mijn gym want ik heb ook nog een abonament lopen maar als het goed is kan ik daar zo onderuit. Met de carnaval komen het squatrek, de hacksquat, matten voor deadlift, legpress, enz. in XXL-Gym want die stonden nu nog op de boot :) Dus kan ik moooi ff m'n maand opzegtermijn uitzetten en danhardcore bij XXL!!!

En dan zal ik je daar zekers wel eens zien Frenkpie, samen met die homie Benchmark van je! :thumbs:

benchmarc ;)

Damn... ik wil ook zo'n hardcore gym in de buurt :cry:

Maarre wat meastro al aangaf... voor 50-100 euro heb je al een brommertje.. doe je dat toch, als je bang bent teveel energie te verliezen??

idd.. brommer of auto komt dan wel. conclusie.. frenky gaat volgende week dingen regelen en laat jullie weten wanneer ik ga beginnen daaro. Hij vertelde me ook als iemand echt kei hard wou trainen voor strongman/pl/bb-ing hij de persoon wel extra zou willen begeleiden.. dus :D wie weet.... dat is echt paradijs voor ons :)

ben benieuwd goede verhalen gehoord over dat helmond, zal het denk daar mee moeten doen -zucht-

Terug
Naar boven