AndroidHealthClinic

Hoeveel tijd ben jij kwijt om bij jou gym te geraken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3 min naar de gym bij mijn werk in de buurt
6 min naar de gym bij mijn huis in de buurt

2 abbo's dus en beiden met de auto
 
In de week ongeveer klein uurtje heen en terug.
In het weekend 25 a 30 minuten.

Bij mooi weer in de tuin...
 
2 trappen en mijn Tytax T1-X komt te voorschijn!
 
binnen 10 minuten.

en homegym is op zolder.
 
ben in ongeveer 10 minuutjes met de auto bij de gym
 
Kwartiertje met de auto.

Eerst wilde ik nog wel eens fietsen, waardoor ik van mezelf geen cardio meer hoefde te doen, maar we zijn nu verhuisd en meer dan een half uur fietsen enkele reis gaat met toch iets te ver. (Plus dan moet ik 3 bruggen over en aan het einde van een legday kan ik me voorstellen dat dat nauwelijks te doen is)
 
Commercieel gym 15 a 20 min
Hardcore gym 40 min
Met de ov
 
Basic fit ongv 15 min
Hardcore gym (pure power gym Meppel) 13 min
 
Hoezo hebben velen van jullie eigenlijk 2 abbo's? Dit kost toch klauwen vol geld elke maand?
 
Hoezo hebben velen van jullie eigenlijk 2 abbo's? Dit kost toch klauwen vol geld elke maand?
Ik vind het leuk om af en toe wat oefeningen te doen die ik thuis niet kan. Vandaar nog abbo bij de gym.

Ik merk wel dat het steeds minder wordt. Misschien voordeliger om gewoon de 5 euro voor een losse sessie te betalen. Maar het is gewoon gemakzucht denk ik. Die 20 euro per maand lig ik niet echt wakker van.
 
2 min fietsen naar m’n homebasis/werk :trollface:
 
Doordeweeks 2 minuten. In het weekend 10-15 rennen of fietsen enkele reis. Als ik bij Fox train ruim een half uur met de auto zonder files enkele reis.
 
Met ov 45 min-50min zit met overstap tijd. Met auto 15 min, scooter 20 min.
 
Hoezo hebben velen van jullie eigenlijk 2 abbo's? Dit kost toch klauwen vol geld elke maand?
Verschillende gyms dus verschillend aanbod aan apparatuur. En bodybuilding is mijn enige hobby dus mag daar best wat geld aan uitgeven. Anderen hebben dure horloges, auto's of drinken elk weekend veel met uitgaan wat ook klauwen vol met geld kost.
 
Op mijn werk gratis training. Train in het weekend bij F4F en soms Fox. Altijd naar Fox moeten rijden kost meer geld en tijd. Als het had gekund, had ik dat zeker gedaan.
 
Back
Naar boven