- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frenkpie zei:`hier ook kale.. huidige gym is echt een ramp.. maar 1 fatsoenlijke stang.. db's vallen zowat uitelkaar van ellende...
en daar betaal je dan 40-45 euro pm voorbelachelijk toch?

1 Olympische bankSilva zei:wij hebben lekker Hammer Strength en 3 soorten merken van gewone apparaten.
Technogym,Nautilus en nog een andere naam vergeten[volgensmij krijgen ze bij Kneet deze ook]
dumbbells tot 50 kg allemaal nog heel.
2 banken voor gewoon the benchen
2banken voor decline
2 squat rekken
4lossen banken voor dumbels
lekker puh![]()
32 euro's netjes toch
)

Silva zei:wij hebben lekker Hammer Strength en 3 soorten merken van gewone apparaten.
Technogym,Nautilus en nog een andere naam vergeten[volgensmij krijgen ze bij Kneet deze ook]
dumbbells tot 50 kg allemaal nog heel.
2 banken voor gewoon the benchen
2banken voor decline
2 squat rekken
4lossen banken voor dumbels
lekker puh![]()
32 euro's netjes toch
DOEN !!dandyman zei:ja, benchie. jij zal je rust hard nodig hebben. laat je frenkpie fiesten en ga jij achterop van je shakie genieten. zo heeft Frenk ook nog beetje krachttraining tijdens t fietsne
klinkt goed jongens, 3 dbb-leden in een harcoregym in Helmond. dat zal wat beloven. binnekort kom ik ook wel een keer meetrainen daar![]()

Rob G zei:
Yeah, XXL-Gym ruled man, Frits v/d Steen zal wel eens ff grote(re) jongens van ons makenFlinke berg ijzer heeft hij daar liggen!
Ik zelf ga r ook zekers heen. Ik moet ook nog ff het 1 en ander regelen met mijn gym want ik heb ook nog een abonament lopen maar als het goed is kan ik daar zo onderuit. Met de carnaval komen het squatrek, de hacksquat, matten voor deadlift, legpress, enz. in XXL-Gym want die stonden nu nog op de bootDus kan ik moooi ff m'n maand opzegtermijn uitzetten en danhardcore bij XXL!!!
En dan zal ik je daar zekers wel eens zien Frenkpie, samen met die homie Benchmark van je!![]()
. Dus als je kan Frenkpie, zou ik er zeker gaan trainen.Je bedoelt Pannatta! Beste spul wat je kunt krijgen!
Silva zei:Yep dat is em
En over die schijven die je er op kan zetten is van Hammer Strength.
Mr.BakBier zei:pfff je maakt het nu nog erger, probeer er dan toch positieve commentaar op te geven plz anders maak je me helemaal depressief![]()

)