AndroidHealthClinic

Nieuwe gym in Helmond ! probleem?

bij mij is het wel redeijk hardcore en we hebben ook alles. Alleen de dumbbells gaan maar tot 40 en ze zijn allemaal verrot :s

• Topic Starter Topic Starter
`hier ook kale.. huidige gym is echt een ramp.. maar 1 fatsoenlijke stang.. db's vallen zowat uitelkaar van ellende...

en daar betaal je dan 40-45 euro pm voor :sad: belachelijk toch?

Frenkpie zei:
`hier ook kale.. huidige gym is echt een ramp.. maar 1 fatsoenlijke stang.. db's vallen zowat uitelkaar van ellende...

en daar betaal je dan 40-45 euro pm voor :sad: belachelijk toch?

ik zit in een 'fitnesscentrum' maar er is wel een aparte ruimte voor de bb'ers (is wel mara klein maargoed) maar daar hebben we wel een squatrek en benchpress enzo en dumbbells tot 44kg en al1 die van 42 zijn verdoet de rest is nix mis mee :)

wij hebben lekker Hammer Strength en 3 soorten merken van gewone apparaten.
Technogym,Nautilus en nog een andere naam vergeten[volgensmij krijgen ze bij Kneet deze ook]
dumbbells tot 50 kg allemaal nog heel.
2 banken voor gewoon the benchen
2banken voor decline
2 squat rekken
4lossen banken voor dumbels
lekker puh :p :D

32 euro's netjes toch

Silva zei:
Technogym,Nautilus en nog een andere naam vergeten[volgensmij krijgen ze bij Kneet deze ook]
2banken voor decline
2 squat rekken

32 euro's netjes toch
1 Olympische bank
1 Deadlift platform
1 power rack
... (dingen die ik niet nodig heb :p)

Voor 9 euro pm of 24 euro voor 3 maand. nog netter toch :D

Ja echt... gvd man, dat vervoer.
Maar frenkpie heeft het nog makkelijk. Ik fiets sowieso iedere dag naar helmond. Dat wordt strax dus 60km op 1 dag :o Ik ben ook nog es een ecto dus ik zou zoveel moeten vreten dat er gewoon niet meer in mijn lijft past =]
Opzich best wel een probleem :(

ja, benchie. jij zal je rust hard nodig hebben. laat je frenkpie fiesten en ga jij achterop van je shakie genieten. zo heeft Frenk ook nog beetje krachttraining tijdens t fietsne

klinkt goed jongens, 3 dbb-leden in een harcoregym in Helmond. dat zal wat beloven. binnekort kom ik ook wel een keer meetrainen daar:D

Silva zei:
2banken voor decline
2 squat rekken

32 euro's netjes toch

Je bedoelt Pannatta! Beste spul wat je kunt krijgen!

Zijn dat die machines waar je gewoon schijven op kunt gooien?? Die zijn echt geweldig, prima materiaal :thumbs:

Ik betaal maar 21,50 voor onbeperkt. :) En de gym oogt goed naar mijn mening, maar ik ben ook maar een beginner, dus zie de veel mogelijke flaws niet.

dandyman zei:
ja, benchie. jij zal je rust hard nodig hebben. laat je frenkpie fiesten en ga jij achterop van je shakie genieten. zo heeft Frenk ook nog beetje krachttraining tijdens t fietsne

klinkt goed jongens, 3 dbb-leden in een harcoregym in Helmond. dat zal wat beloven. binnekort kom ik ook wel een keer meetrainen daar:D
DOEN !! :D

marc.. frenky gaat een brommertje halen.. we beginnen in april..dus. :)

Rob G zei:
:thumbs:

Yeah, XXL-Gym ruled man, Frits v/d Steen zal wel eens ff grote(re) jongens van ons maken :) Flinke berg ijzer heeft hij daar liggen!

Ik zelf ga r ook zekers heen. Ik moet ook nog ff het 1 en ander regelen met mijn gym want ik heb ook nog een abonament lopen maar als het goed is kan ik daar zo onderuit. Met de carnaval komen het squatrek, de hacksquat, matten voor deadlift, legpress, enz. in XXL-Gym want die stonden nu nog op de boot :) Dus kan ik moooi ff m'n maand opzegtermijn uitzetten en danhardcore bij XXL!!!

En dan zal ik je daar zekers wel eens zien Frenkpie, samen met die homie Benchmark van je! :thumbs:

Haha idd, ben er samen met Rob G geweest om te kijken. Toffe gast die Frits vd steen (broer v. Jack die in 2000 geloof ik nog wereldkampioen BB is gewoerden in Nieuw Zeeland, stond altijd links in de kaft vd FLEX).
Heb veel vertrouwen in die gym, goede begeleiding etc. Ik kon ook altijd ff langskomen zij die :) . Dus als je kan Frenkpie, zou ik er zeker gaan trainen.

Ja die free-weight machines van panatta werken prima.

bitches allemaal ik heb zon k*t gym dumbbells tot 24kg en enkel zon k*t smith machine die wankel staat, je kan ze omver duwen, daar moet ik in squatten en benchen en goeie barbell om te deadliften hebben ze niet eens, argh nog een maand en dan zoek ik een nieuwe gym 50euro voor 2****in maanden

Dat is beroerd, BakBier.

pfff je maakt het nu nog erger, probeer er dan toch positieve commentaar op te geven plz anders maak je me helemaal depressief :(

Mr.BakBier zei:
pfff je maakt het nu nog erger, probeer er dan toch positieve commentaar op te geven plz anders maak je me helemaal depressief :(

bekijk het positief! Er zijn nog genoeg goede gym's in Nederland :D

(sorry dit kon ik echt niet laten :( )

Terug
Naar boven