XXL Nutrition

Nieuwe gym in Helmond ! probleem?

• Topic Starter Topic Starter
WOOHOO :D

Frenky is net ff naar zn huidige sportschool geweest en kon zich zonder problemen uitschrijven!!! 1 maand is de opzegtermijn, maar ik wil pas in april beginnen (omdat benchMarc zich pas per 1 april kan uitschrijven). Dusss... deze jonge gaat HUUUUGE worden in XXL gym :P haha grapje :)

nu hopen dat de gym zo goed zal zijn als ik hoop dat t zal zijn...... ik ben op t moment echt blij !

beter voor jou

laat t maar weten mocht t zover zijn

Frenkpie zei:
WOOHOO :D

Frenky is net ff naar zn huidige sportschool geweest en kon zich zonder problemen uitschrijven!!! 1 maand is de opzegtermijn, maar ik wil pas in april beginnen (omdat benchMarc zich pas per 1 april kan uitschrijven). Dusss... deze jonge gaat HUUUUGE worden in XXL gym :P haha grapje :)

nu hopen dat de gym zo goed zal zijn als ik hoop dat t zal zijn...... ik ben op t moment echt blij !

Dat probleem hebben wij niet. Wij kopen een weken kaart en iedere week stempel je af. Niks opzegtermijn of inschrijfgeld :D

Waar ergens in helmond ligt het ? heb er namelijk nog niet van gehoord. Ik woon zelf in Helmond en train bij BodyBusiness, opzich een hele relaxte sportschool alleen zoo fukkin druk altijd :(

Mijn gym ruikt ook nog naar leer.
Dumbbells tot 62kg......banken / squatrek en alle apparaten zijn van Panatta.
'k Gebruik alleen het losse spul maar het zijn wel mooi apparaten opzich :)
Wel +/- 30 minuten fietsen maarja , dat overleef ik wel. Gewoon geen warming-up meer doen en het zit wel goed. Geen last gehad van krachtafnamen of iets dergelijks....

RendezVous zei:
Waar ergens in helmond ligt het ? heb er namelijk nog niet van gehoord. Ik woon zelf in Helmond en train bij BodyBusiness, opzich een hele relaxte sportschool alleen zoo fukkin druk altijd :(
XXL gym ligt in brouwhuis, bij de MAC. Weet exacte adress zo 123 niet.

Wat Gym betreft heb ik het ook getroffen, onze sportschool is verdeeld in cardio en krachthok.. we hebben 3 bankdrukbankjes/3 incline bankdrukbankjes, één decline bankdrukbankje, 3 squatreks, 2 leg press apparaten, 1 leg press apparaat voor elk been individueel,2 cable apparaten en nog andere apparaten.. gewichten zijn er ook genoeg.. dumbbells zijn er in overvloed maar helaas alleen tot 32 kg max. Er lopen een paar instructeurs rond, maar die bemoeien zich niet met de mensen die "hardcore" trainen..

minpunt: mensen ruimen hun gewichten niet op....

Greetz..
Socrates..

Ik heb me zojuist ingeschreven voor 1 jaartje hardcore training bij XXL-Gym :D Ik begin 1 maart dus ik denk dat ik je daar wel eens zie in april Frenkpie!

Rob G zei:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor 1 jaartje hardcore training bij XXL-Gym :D Ik begin 1 maart dus ik denk dat ik je daar wel eens zie in april Frenkpie!
benchMarc heeft zich vandaag uitgeschreven en wij gaan ons morgen of woensdag óf donderdag inschrijven @ XXL.. ligt eraan wanneer Marc auto ken borrowen... echt ASAP.. want er mogen maar maximaal 50 mensen per categorie inschrijven. (zijn 4 categorieën)

btw Rob.. ik weet niet hoe jij eruit ziet. Maar jij zult mij wel herkennen :) ben een klein manneke van 1.73 m en der loopt een schrale aap van 1.90 m langs me :D (j/k he Marc :P )

Frenkpie zei:
benchMarc heeft zich vandaag uitgeschreven en wij gaan ons morgen of woensdag óf donderdag inschrijven @ XXL.. ligt eraan wanneer Marc auto ken borrowen... echt ASAP.. want er mogen maar maximaal 50 mensen per categorie inschrijven. (zijn 4 categorieën)

btw Rob.. ik weet niet hoe jij eruit ziet. Maar jij zult mij wel herkennen :) ben een klein manneke van 1.73 m en der loopt een schrale aap van 1.90 m langs me :D (j/k he Marc :P )
Boh :twitch: :grumble:

*update*

Marc en ik hebben ons ingeschreven, en hebben een proeflesje gedraaid: rug en biceps. Héérlijke training :) lekkere pomp en goede uitleg van die Frits !

1 april gaan we officieel beginnen, en tegen die tijd gaan we nog een extra proeflesje draaien, dat vroeg Frits zelf :) sympathieke man iig.

website:
[Link niet meer beschikbaar]

Na 6 uur geen senioren meer! Woohooo :D

heheh.. nou ik zag toch nog wel een aantal senioren vandaag.. was er om half 8 met bench en om kwart voor 8 begon t toch vol te stromen... best klein op zich daaro.. maar gvd wat een gewichten daaro :D en kwaliteitspullen !

Frenkpie zei:
heheh.. nou ik zag toch nog wel een aantal senioren vandaag.. was er om half 8 met bench en om kwart voor 8 begon t toch vol te stromen... best klein op zich daaro.. maar gvd wat een gewichten daaro :D en kwaliteitspullen !
Ik wil niet meer terug naar Move Your Body wheeee :cry: :suicide:

xxl-gym rules
hey Rob G, Frenkpie en benchMarc wist niet dat jullie ook op deze site aanwezig waren hahaha lang geleden dat ik hier heb gekeken maar ga er toch maar eens wat meer op lezen. hey Rob G vette dvd van ronnie coleman trouwens.....is echt een knoest, krijg meteen weer zin om te trainen.
zie jullie bij xxl-gym

Hey wie ben jij V8 ?

Hey kerel, joh ik wist niet dat jij ook op DBB rond hing! Is het nog gelukt met de vet% meter..?

Maak uzelf bekend :D

Terug
Naar boven