roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahhaahaha ik kan niet eerder trainen want ik kom pas tegen 7 uur thuis en meteen naar de sportschool tja dan ben ik rond 9 uur thuis fris gewassen en al en ja ik ga toch om 10.30 naar bed want de volgende morgen gaat om 5.15 uur de wekker.....
met vreselijke honger weliswaarje kan de slin ook voor het trainen zetten, het piekt na een uur meestal als je het IM zet, de pomp tijdens de training is gruwelijk.
oja als je een hypo krijgt terwijl je slaapt, wordt je gewoon wakkermet vreselijke honger weliswaar
vind je het werkelijk meerwaarde hebben om zo lang door te gaan?
Neem aan dat je pas na het begin van je kuur hebt bedacht er hgh in te gooien?
hoe ziet 150 mg trenbolone a per week er uit?dit zet je toch wel ed/eod?
ben ook nog beetje aan het twijfelen om strax door te gaan, maar denk dat ik dat niet doe, hoewel k nu nog geen zin heb off te gaan;-)
wil in het voorjaar parabolan s gaan proberen, als k de verleiding kan weerstaan m er strax niet meteen er achteraan te gooien.
je kan de slin ook voor het trainen zetten, het piekt na een uur meestal als je het IM zet, de pomp tijdens de training is gruwelijk.
oja als je een hypo krijgt terwijl je slaapt, wordt je gewoon wakkermet vreselijke honger weliswaar
het gevaar is zo veel groter omdat je tijdens het trainen een hypo moeilijker voelt aankomen. Denk dat je trouwens niet zomaar kunt stellen dat je altijd wakker wordt wanneer je een hypo krijgt tijdens je slaap.
het gevaar is zo veel groter omdat je tijdens het trainen een hypo moeilijker voelt aankomen. Denk dat je trouwens niet zomaar kunt stellen dat je altijd wakker wordt wanneer je een hypo krijgt tijdens je slaap.
Ik stel het ook niet zomaar, maar heb het meerdere malen megemaakt. en paar trainings maatjes zeggen hetzelfde. je wordt wakker als je gaat slapen. flink bezweet en trillend van de honger

misschien beter wachten tot na je slincycle, want droger worden en slin combineert geloof k niet echt. Zou k eerst nog paar weken doorbulken en paar kg pakken en daarna wat droger gaan trainen. Doe ik strax denk ik iig wel met de trenbolone A en t3.
Als k thuiskom van sporten (ritje van ong 1 min) zet ik meteen slin, dat maak ik al klaar voor k ga sporten. Dan maak ik mn shake. gebruik btw geen vitargo maar dextro, whey, creatine en brinta.