AndroidHealthClinic

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 t/m 14 sust 500 mg
1 t/m 9 deca 400 mg
1 t/m 3 40 mg dianabol
4 t/m 7 slin
10 t/m 14 112,5 mg trenbolone A eod
10 t/m 14 50 mcg T3
week 15 nakuur nolvadex + slin

zoiets. jij bent ook al tijdje bezig of niet? Denk dat ik hierna weer ff tijd off ga, tot voorjaar.

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt
week 1 tm 10 : 400 mg primo
week 2 tm 5 : 60 mcg igf
week 2 tm 5 : 150 mg tren ace per week
week 5 tm 10: 200 mg winstrol i.c.m. 20 mg winstrol tabs per dag
week 8 tot 14: 2,5 iu hgh
week 14 tot .....: 4 iu hgh
week 14 t/m .....: 500 mg boldone en 200 tren + 50 mg oxy per dag (zit inmiddels op 100)
week 17 t/m 20 : slin opbouwen tot 10 iu

verder alles gecombineert met t4 en in het begin wat clenbuterol erbij

vind je het werkelijk meerwaarde hebben om zo lang door te gaan?
Neem aan dat je pas na het begin van je kuur hebt bedacht er hgh in te gooien?
hoe ziet 150 mg trenbolone a per week er uit?dit zet je toch wel ed/eod?

ben ook nog beetje aan het twijfelen om strax door te gaan, maar denk dat ik dat niet doe, hoewel k nu nog geen zin heb off te gaan;-)
wil in het voorjaar parabolan s gaan proberen, als k de verleiding kan weerstaan m er strax niet meteen er achteraan te gooien.

hahhaahaha ik kan niet eerder trainen want ik kom pas tegen 7 uur thuis en meteen naar de sportschool tja dan ben ik rond 9 uur thuis fris gewassen en al en ja ik ga toch om 10.30 naar bed want de volgende morgen gaat om 5.15 uur de wekker.....

je kan de slin ook voor het trainen zetten, het piekt na een uur meestal als je het IM zet, de pomp tijdens de training is gruwelijk.

oja als je een hypo krijgt terwijl je slaapt, wordt je gewoon wakker;) met vreselijke honger weliswaar

je kan de slin ook voor het trainen zetten, het piekt na een uur meestal als je het IM zet, de pomp tijdens de training is gruwelijk.

oja als je een hypo krijgt terwijl je slaapt, wordt je gewoon wakker;) met vreselijke honger weliswaar

het gevaar is zo veel groter omdat je tijdens het trainen een hypo moeilijker voelt aankomen. Denk dat je trouwens niet zomaar kunt stellen dat je altijd wakker wordt wanneer je een hypo krijgt tijdens je slaap.

vind je het werkelijk meerwaarde hebben om zo lang door te gaan?
Neem aan dat je pas na het begin van je kuur hebt bedacht er hgh in te gooien?
hoe ziet 150 mg trenbolone a per week er uit?dit zet je toch wel ed/eod?

ben ook nog beetje aan het twijfelen om strax door te gaan, maar denk dat ik dat niet doe, hoewel k nu nog geen zin heb off te gaan;-)
wil in het voorjaar parabolan s gaan proberen, als k de verleiding kan weerstaan m er strax niet meteen er achteraan te gooien.

nou het was eigenlijk niet mn bedoeling...maar het ging zo goed dat ik het zonde vond om te stoppen...en toen ik er voor koos om met hgh beginnen kies je er eigenlijk voor om niet te lang off te gaan...ik ben 4 a 5 weken of gegaan met een nakuur...toen weer begonnen met bold en tren+ oxy
voorlopig groei ik nog steeds en word droger en harder dus meerwaarde heeft het wel....

ja, dat dacht ik al een beetje, gezien de samenstelling en opbouw van je kuur.
Heb dat ook wel een beetje, het gaat nog zo lekker dus waarom nu stoppen?
Ach, kijk t nog wel ff aan. Ben wel nog steeds erg benieuwd hoe jij je tren A
hebt genomen, omdat ik daar ook over n paar weken mee ga beginnen voor t
eerst.

ik nam 2 keer per week 75 mg tren ace

2 x per week komt uit op om de 3,5 dag ongeveer. trenbolone A heeft toch een esterduur van zo'n 12 uur? Waarom heb je gekozen voor deze manier? En hoe vond je het werken?

ja zit effe te denken....ik weet niet meer precies...ik ben niet zo van het in de gaten houden hoe lang iets werkt en alles erop af stemmen...ik zie het gewoon allemaal per week...ik vond het wel lekker spul...maar dat is trenbolone zowiezo

hehehe. Vond zelf tren E een beetje tegenvallen eigenlijk, misschien ook omdat iedereen trenbolone verheerlijkt. Ben benieuwd naar de A versie.

het gevaar is zo veel groter omdat je tijdens het trainen een hypo moeilijker voelt aankomen. Denk dat je trouwens niet zomaar kunt stellen dat je altijd wakker wordt wanneer je een hypo krijgt tijdens je slaap.

ik zal wel eens flink gaan nadenken en overal info inwinnen wat ik het beste kan doen ;en als het mij te link lijkt dan maar geen slin ....

Ik stel het ook niet zomaar, maar heb het meerdere malen megemaakt. en paar trainings maatjes zeggen hetzelfde. je wordt wakker als je gaat slapen. flink bezweet en trillend van de honger

Ik stel het ook niet zomaar, maar heb het meerdere malen megemaakt. en paar trainings maatjes zeggen hetzelfde. je wordt wakker als je gaat slapen. flink bezweet en trillend van de honger

toch fijn dan dat je de eerste keer wakker bent geworden en zo deze theorie voor jezelf bewezen hebt;)
Dus je bent gewoon gaan slapen tijdens de actieve tijd van slin?
Er wordt toch overal duidelijk gewaarschuwd niet te gaan slapen tijdens deze 2,5/3 uur. Denk dat ik me daar maar aan blijf houden.

voor de zekerheid doe ik het ook maar niet...het is denk ik niet te zeggen dat iedereen wakker word...heb trouwens net 10 iu gezet met vitargo samen ga nu mn shakie nemen met brinta:D

heb je ook last van lichte duizelingen, al dan niet meteen na het zetten?
Ik had het moet ik zeggen meer toen ik ff gestopt was met slin omdat de
bodem uit mn ampul gevallen was en ik moest wachten op nieuwe. Nu heb
ik het nog niet zo.

nee eigenlijk geen last gehad....misschien komt dat nog... neem jij vitargo net voordat je zet?

ik zit trouwens wel te denken om mn t4 iets hoger te doen ik zit nu op 150 mcg...ik wil droger worden vandaar...

misschien beter wachten tot na je slincycle, want droger worden en slin combineert geloof k niet echt. Zou k eerst nog paar weken doorbulken en paar kg pakken en daarna wat droger gaan trainen. Doe ik strax denk ik iig wel met de tren A en t3.
Als k thuiskom van sporten (ritje van ong 1 min) zet ik meteen slin, dat maak ik al klaar voor k ga sporten. Dan maak ik mn shake. gebruik btw geen vitargo maar dextro, whey, creatine en brinta.

misschien beter wachten tot na je slincycle, want droger worden en slin combineert geloof k niet echt. Zou k eerst nog paar weken doorbulken en paar kg pakken en daarna wat droger gaan trainen. Doe ik strax denk ik iig wel met de trenbolone A en t3.
Als k thuiskom van sporten (ritje van ong 1 min) zet ik meteen slin, dat maak ik al klaar voor k ga sporten. Dan maak ik mn shake. gebruik btw geen vitargo maar dextro, whey, creatine en brinta.

zeker wel, low carb dieet! en tijdens de actieviteit van slin wel je gebruikelijke carbs nemen, wat T3 en clen erbij en je wordt flink droog en blijft vol (wordt voller)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven