MuscleMeat

nieuwe kuur, primo/igf/t4 en clen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Het gebruik van Winstrol is eveneens een effectieve methode bij het controleren van progesterongerelateerde gyno, omdat het antiprogestageen is, een effectieve dosis lijkt in de grootte van 50mg om de andere dag (depot) te liggen of 30 tot 35mg/dag (tabl.) alhoewel deze dosis natuurlijk afhankelijk van de dosis steroïden die in deze kuur wordt gebruikt.

ik inject 2 keer per week primo dus nu doe ik daar 2 keer 1 ml stromba bij..eerst wilde ik tabs alleen doen maar aangezien ik al flink wat tabletten neem wilde ik het minderen.ik neem ook al clen tabs/t4 tabs/ clomid erbij dus vandaar.....progesteron onderdrukken is niet mn voornamste reden dat ik winstrol erbij wil doen maar als het zou helpen dan is het mooi toch, de wetenschap zegt van wel in iedergeval....de reden voor clomid is gewoon om te kijken of mn gyno minder word, en mocht winstrol toch zoals wetenschappelijk bewezen een progesteron onderdrukker zijn...worden dus 2 vrouwelijke probleemveroorzakers onderdrukt....ik wil wel eens kijken wat er dan gebeurt...ik kan wel nog meer tabletten zoals bromo letroz nemen maar zo kan je blijven gaan

Laatst bewerkt:
damn het gaat lekker...nog steeds 117 kilo...maar mensen die me een paar dagen niet gezien hebben schrikken zich de t*fus...dus dat is een goed teken...

goed bezig kerel!

suc6 verders...

vanaf dit weekend ga ik dus verder met primo en winstrol....mn t4 loopt gewoon door vind het wel goed gaan zo...en clomid en nolvadex begint ook al zn werk te doen , ik had altijd allast van gyno enzo ik merk wel dat het nu minder word....

krijg jij geen last van je zichtsvermogen door de clomid?

nee nog geen last van, is pas mn eerste week.. ik neem om de dag een tablet..

inmiddels weer een nieuwe week ....ben nu begonnen met winstrol erbij....
nog steeds hetzelfde gewicht....dus ik ben tevreden....het ziet er nu als volgt uit
400 mg primo per week
200 mg stanozolol op olie( ofh et wat is zal ik later zeggen)
verder neem ik nog winstrol tabs 20 mg per dag
300 mcg t4 en om de dag een tablet clomid

ik begin vanaf maandag weer met 2 weken clenbuterol ik denk 80mcg misschien wel 120 mcg....ik wil aan het einde van mn kuur echt goed droog zijn, dus mocht het nog niet naar mn zin zijn aan het einde van de kuur dan denk ik dat ik de kuur verleng met 6 weken en nog een keer igf erbij doe...

Nieuwe Pics :D

die heb ik nog niet...mn cam is gewoon k*t heb wel geprobeert maar lukt niet...ik heb nu nog 5 weken primo te gaan daarna weet ik nog niet wat ik ga doen...iemand suggesties? waarschijnlijk igf.....

hier de kuur zoals hij er nu uitziet en uit gezien heeft:

week 1 t/m 10-- 400 primo
week 2 t/m 5 -- 60 mcg igf om de dag
week 2 t/m 5--- 75 mg tren A om de dag
week 3 t/m 4 -- 80 mcg clen per dag
week 6 t/m 10 --- 200 mg stanozolol per week+ 20 mg stanozolol TAB per dag
week 6 t/m 7 -- clen op 120 mcg per dag
week 6 t/m 10 --- om de dag 50 mg clomid
verder vanaf het begin t4 erbij waar ik nu mee op 300 mcg per dag zit.

dus zou n dat geval totaal 16 weken worden...als je nou eerst leest voor je opmerkingen gaat maken vriendelijke vriend

ik heb je log eerst gelezen voordat ik mn opmering plaatste ;)
ik was alleen cynisch omdat k me afvroeg hoe lang je aan 1 stuk wil kuren . aangezien je aan t nadenken was om je kuur over 5 weken te verlengen.
je lichaam heeft ook tijd nodig om te detoxen en al je waardes weer te herstellen.

ja dat klopt daar om is het ook nog niet zeker....maar om er is plaats van 10 weken 16 van te maken en daarna alles te detoxen zou dat veel uitmaken?
waarschijnlijk zou ik als ik het niet verleng een week of 6 a 8 erna weer wat gaan doen... enals ik mn doel behaald heb met deze kuur ga ik voorlopig dus niks doen...

het is toch moeilijk hoor om alles goed in shape te houden na een kuur .ik zelf merk het wel ben nu twee maanden off spieren worden toch wat platter ook al train ik goed .nou nog 4 weken dan mag ik weer hahahah

Laatst bewerkt:
ja daaromz it ik dus juist te denken om het te verlengen...zodat ik diep kan gaan met vetloss zodat ik na de kuur genoeg resultaat over hou

ja dat klopt daar om is het ook nog niet zeker....maar om er is plaats van 10 weken 16 van te maken en daarna alles te detoxen zou dat veel uitmaken?
waarschijnlijk zou ik als ik het niet verleng een week of 6 a 8 erna weer wat gaan doen... enals ik mn doel behaald heb met deze kuur ga ik voorlopig dus niks doen...

dat is idd een keuze die je moet maken afhankeljik van wat je doel is.
ben je van plan regelmatig te kuren?
wil of doe je wedstrijden?

als je regelmatig kuurt bedenk dan dat je volgende kuur zwaarder en/of langer moet zijn dan je laatste om vooruitgang te boeken.
als je klaar bent met een kuur hou dan minimaal 2 mnd je lichaam " schoon" om zichzelf te laten herstellen. check dat bijv. door na je kuur naar je huisarts te gaan en je waardes na te laten kijken (mssn doe je dit al)
t zou voor jou mssn beter zijn om er idd een paar wkn aan te plakken (afhankelijk van je doel dus) maar houdt wel in gedachten dat je tijdens een kuur je lichaam eigenlijk vergiftigt. je lichaam kan van een hoop bijwerkingen herstellen mits je niet te lang doorgaat met "vergiftigen"

in ieder geval suc6. aan je resultaten te zien die je post ga je goed vooruit.

inderdaad... het gaat lekker...ik blijf nu op hetzelfde gewicht maar word steeds droger en nog steeds zeggen mensen dat ik vooruit ga dus daar mag ik niet over klagen....heb er vanaf gister weer clenbuterol bij gedaan om nog effe wat extras eraf te krijgen...heb gelijk krampen enzo dus pakt gelijk lekker...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven